Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
elektroinstalace na V11 patří k vrcholným dílům italské elektrotechnické školy, složitější zapojení snad neexistuje na celé zeměkouli.
Máš barevné schéma? Když ne napiš mi do SMS tvůj email, pošlu ti to.
Na kontrolku dobíjení (a taky tlaku oleje+brzdové spínače) jde plus z 10A pojistky č.5 přes startovací relé a světelné relé, k "uzemnění" slouží světle modrý vodič na relé.
Dále je ve hře spínací skříňka a pojistka 10A č.4 pro aktivaci světelného relé. Složitá cesta aby se ti rozsvítila jedna kontrolka.
Proč běží motor jen volnoběh? Zkus palivovou pumpu /zase pojistky a relé) nebo TPS.
ze začátku šel motor jen na volnoběh, při přidání hned chcípl. Po druhé demontáži se rozsvítila kontrolka dobíjení /po zapnutí klíčku/ a při startu motor vyletí na cca 2000 otáček a hned zdechne.
je edit 31.7.
To vypnutí při určitých otáčkách mně navedlo i díky Tomášově radě na snímač otáček. Magneti marelli sen 8i3 je u elitu záměnné za facet FA 9.0032 který uvádi ohmovou hodnotu 700. Při změření u obou stejná hodnota.
Po namontování nového čidla vše ok. Motor chytne a dá se vytočit dle potřeby.
Díky Tome.
Na Guzzitech je tam trochu debata která se týká stelvia ohledně stejného čidla.
https://www.guzzitec...riangle-again.18966/
Naposledy editováno 31.07.2020 10:49:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... | Lof87 | 24 | 16.7.2019 v 13:37 Koudy01 |