1 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
pak s brembo deskama lip, radsi bych poresil desky a pancerky
Naposledy editováno 28.12.2014 21:26:25
Pak budeš řešit zadní.
K lepším brzdám rozhodně je potřeba taky porychtovat přední vidlici.
Když už, tak i zadek trochu poladit.
No a nějaké mega výfuky pod sedlo, ať to rachotí.
Jiné řidítka rozhodně.
Jo, gumy lepivky! O tom žádná!
Ale teď už by to chtělo i trochu síly do motoru, nějaký powercommander, nebo tak něco.
Chci je říct, že FZ6 je normál naháč.
I když s trošku sportovnímí sklony.
Dělat z něj něco lepšího nemá cenu.
A je to i škoda.
Lepší prodat a koupi něco lepšího, to je snad jediný rozumný tuning.
1 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
Brzdi dobre ale pokud jedem 2 a s bagazi v alpach z kopce tak moc duvery nemaji. Jeden trem alpy neprezil a proto premysli o tuningu. Hadice pujdou ale az nasledne (penize jezisek odnesl) vidlice jsou nastaveny tvrdsi, ladak je pro maly detia, zadek brzdi dobre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
pikoveeso píše: Snozer> ty mas na FZ6 4pistkovi brzdy?
Ne nemá píše seriovka, a sám mužu potvrdit že brzdí Fejzr dost dobře a to tam mám ještě původní desky a kotouče, mrkni po lepších deskách ale počítej že když budou hodně dobrý tak zas nebudou šetrný ke kotouči. Ale dnes je širokej výběr jak značek tak směsí.
pikoveeso píše: Tohe neni to co jsem chtel slyset
Brzdi dobre ale pokud jedem 2 a s bagazi v alpach z kopce tak moc duvery nemaji. Jeden trem alpy neprezil a proto premysli o tuningu. Hadice pujdou ale az nasledne (penize jezisek odnesl) vidlice jsou nastaveny tvrdsi, ladak je pro maly detia, zadek brzdi dobre.
Já to myslel trochu ironicky.
Nechce se mi věřit, že tak poměrně moderní motorka, by měla mít problémy s brzdama.
Pokud jsou v dobrém stavu.
1 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
Oni ty z R6 nejsou o moc lepsi.
Naposledy editováno 29.12.2014 10:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
jinak ja z kopce teda brzdim hlavne motorem...
Kdybych řešil brzdy, tak první, o čem budu přemýšlet, bude brzdová pumpa. Na mojí motorce to bylo docela poznat. Ale není to žádná hitparáda - prostě je to poznat a páčka má znatelně kratší chod. Potom bych zkusil větší průměr kotoučů - tam je úspěch zaručen - ale nemám tušení, jestli je reálný to namontovat na tvoji motorku.
pikoveeso píše: trigr> 4pistky jsou jemnější, a neroztahuji se tolik při vysokych teplotach. (Myslim)
Zahřívání brzd si myslím, že řešíš jenom na okruhu. Na silnici brzdy nikdy skutečně nezahřeješ.
1 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
han píše: Myslím, že těžko budeš hledat někoho kdo má reálnou zkušenost s upgradem brzd na FZ6, protože už z výroby má ta motorka výborný brzdy. Asi bych zkusil obvolat pár servisů, často se jim tam takový věci válí a pomohli by ti s testovačkou.
Pochybuju,že najde servisáka,kterej si s nim bude chtít hrát s brzdama Navíc řeší prachy,takže to už tuplem .Nejde mi do hlavy,jak se dá zničit třmen?Ale pokud k tomu opravdu došlo,jetej nebude stát raketu,tak bych to vyřešil spíš,jak už je psáno výše,tzn.desky,hadice,pořádně odvzdušnit a nečekat kotvy jako na R1.
2 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
Když budeš nutně chtít měnit za brzdy z R6 (což jsou předpokládám stejný monobloky, jako stará verze R1, FZ1, FZ8, XJR, MT07), může (a samozřejmě nemusí) to být slušná pakárna.
EDIT: Ty tam máš dvoupístky, viď? Co posuv třmenu, není to bukový? Po tom bych šel jako po prvním. Máš desky na obou stranách sjetý aspoň přibližně stejně? Jestli budou u pístků desky smetený a na vnitřní straně o poznání tlustší, je to jasný.
Naposledy editováno 30.12.2014 01:01:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
Zkus vymenit trmen a desky viz to co psal Drata. Uvidis ze to bude nebe a dudy. Inac udelat se necha vsechno, ale nekdy ta investice za to opravdu nestoji.
Edit: Tady v tomto vlakne mas inspiraci jak poresit jine trmeny
www.motorkari.cz/forum-detail/
Naposledy editováno 30.12.2014 12:01:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
Jestli tomu "jen" chybí cit, tak to bude chtít pumpu s jiným průměrem válce. Teorie říká, že radiální brzdové pumpy mají vyšší citlivost. Ale nezvyšujou účinnost.
Jak jsi ty brzdy uvařil? Jen začaly vadnout (a tys začal bojovat s odvzdušňovákem), nebo to od tý doby přibrzďuje pořád?
Ale to je buřt, bazarový třmeny seženeš a nebudou za moc, když se ti ten zalomenej odvzdušňovák nepovede vytočit. S trochou štěstí nový starý třmeny budou fungovat i bez výměn manžet.
Smrad spálenýho spojkovýho i brzdovýho obložení je integrální součástí výjížďky na GG.
Naposledy editováno 30.12.2014 12:44:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
Edit: Musím, ale uznat, že na motorce je to nahoru mnohem pohodlnější
Naposledy editováno 30.12.2014 16:02:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
Naposledy editováno 30.12.2014 22:09:34
1 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
Ale u tebe bych to viděl spíš jen na ty lepší destičky (sintrovaný),jestli nemáš svoji motorku nijak extra rád abys do ní nasypal slušný peníze,protože ideální řešení by bylo vyměnit přední vidle za USD s radiálkama což je investice za cca 15-20 tis.
Naroubovat 4 pístky samotný tam půjde,ale není to žádná sranda,záleží jak ses šikovnej,jestli si seš schopnej udělat nástavce sám.
Na Ebay prodávaj různý nástavce třeba i na radiální třmeny,ale stojej docela balík.
Spíš popřemejšlej nad výměnou stroje za novější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy pořád dokola
Kdybys chtěl radiály, už musíš měnit vidle nebo kupovat nástavce, což jsou další prachy navíc a výsledek nula! Třeba tyhle radiální/axiální třmeny na apriliích brzdí úplně stejně, mají stejné destičky, atd. Rozdíl akorát v uchycení a ceně!
Každopádně nejlepší upgrade je vždycky pumpa + hadice! Nějaké starší brembo pumpy z ducati nebo aprilie koupíš za pár korun...
1 reakcí na tento příspěvek brzdy pořád dokola
myslím, že Tvá FZ6 má průměr kotouče 298mm, mám doma starší 4-pístky z Yamahy na průměr Tvého kotouče včetně, vizuálně solidních, destiček.
Jestli máš zájem, tak mi napiš na email. Mohl bych Ti je poslat na omrknutí po kámošovi do Brna.
Měj se a ať se daří, Pavel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řídítka Yamaha FZ6 Fazer 2005 Yamaha FZ6 Fazer | BohusStejskal | 4 | 20.12.2023 v 17:47 nevo7 |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Ukazatel Gipro FZ6 Yamaha FZ6 Fazer | Dančák | 16 | 22.9.2023 v 18:46 Radekkkkkkk |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |