globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zhasínání ve výkonu
26.12.2014 v 15:36
Zdravím chlapi, mám nově koupenou XV750 a mám následující problém : pokud je dlouho ve výkonu, v tomhle případě v táhlém kopci asi po jednom kilometru ve cca 160 začíná motor vynechávat a spadne z výkonu až nakonec zhasne, následně jde normálně nastartovat a pokud ji držím nízko tak normálně jede, pokud ji zase rozeženu situace se opakuje. Nemá někdo podobnou skušenost ? Ještě dodám že v nízkých otáčkách občas náhodně střelí do výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 15:45 | Nahoru | #1
Když ztrácí výkon po delší jízdě s plným plynem, tak nestíhá přívod benzinu do karbců - přicpaný filtr, nebo vadné čerpadlo. To náhodné práskání do laufu s tím může i nemusí souviset - to může dělat jak málo paliva, tak i zapalování.

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 15:47 | Nahoru | #2
Pokud je to karbec, (myslim ze je), tak to dela nedostatecny pritok paliva.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 15:48 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Když ztrácí výkon po delší jízdě s plným plynem, tak nestíhá přívod benzinu do karbců - přicpaný filtr, nebo vadné čerpadlo. To náhodné práskání do laufu s tím může i nemusí souviset - to může dělat jak málo paliva, tak i zapalování.

Tak jsi rychlejsi

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 16:06 | Nahoru | #4
může to dělat i vzduchový filtr, čerpadlo na 750 není tak koukni na to jestli není ucpaný ventil na otevírání a zavírání benzínu.

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 17:51 | Nahoru | #5
mozna to bude tim,ze kdyz jedes 160 do kopce,porusujes predpisy a jeste to uverejnis na net...tak si tvoje motorka rekla ,ze te v tom nebude podporovat

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 17:56 | Nahoru | #6
I na čopru se musí řadit...

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 19:41 | Nahoru | #7
Mě tohle dělala Magna cca 200km a pak najednou za jízdy zhasla a už nešla nastartovat. Nakonec za to mohla baterka. Úplně totiž ztrácela kapacitu.Dal jsem novou a je klid.
Také bych tomu nevěřil, kdyby se mi to nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 20:35 | Nahoru | #8
AndělČK> A regulátor dobíjení je v cajku?

Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 23:08 | Nahoru | #9
Také bych začal hledat na přívodu benzínu.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

26.12.2014 v 23:13 | Nahoru | #10

rancher píše: AndělČK> A regulátor dobíjení je v cajku?



Ano je. Mám elektro-technické vzdělání a nikdy by mě předtím nenapadlo, že zrovna baterie by tohle dokázala udělat. Ale nakonec ono to má i smysl.

To jako když mi teď kuna nahlodala kabel ke startéru a mě v noci začali vypínat světla. Také bych nehledal chybu u startéru.

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 11:43 | Nahoru | #11
Měl jsem XV750 osm let. I já bych ve 160 kilometrové rychlosti zastavil a nakopal tě do prdele. Kup si R1 a ne Virago.

Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 13:54 | Nahoru | #12
Díky, skusím pro začátek vyčist palivovej systém a uvidím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:03 | Nahoru | #13

Koala662 píše: Měl jsem XV750 osm let. I já bych ve 160 kilometrové rychlosti zastavil a nakopal tě do prdele. Kup si R1 a ne Virago.



Já si teda rozhodně nemyslím, že je to něco špatného. Při 160km mám cca 5500 otáček, což je do 7000 ještě docela daleko, ( mám 1100ku, tak nevím jak je na tom 750tka ) a pak si myslím, že je to občas protáhnout potřeba. Je jasné, že motor musí být zahřátý a těch 160km většinou jedu krátkodobě a né cca 100km daleko v kuse.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:07 | Nahoru | #14
_Kovboj_> Protáhnout jo, ale ne jí táhnout do táhlýho kopce 160km/h, to ve stejným obsahu nezvládne ani auto, řadit se musí...

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:27 | Nahoru | #15
rancher:
Je pravda, že jsem si zadání nepřečet pozorně, ale stejně.......?

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 15:32 | Nahoru | #16
_Kovboj_> Má to maximálku 170 z fabriky, tak kolik to může jet do táhlýho kopce?, Myslím, že vada bude jinde, motorka dělá maximum, co může...
Rám : dvojitý ocelový
Suchá hmotnost: 225 kg
Pohotovostní hmotnost : kg
Maximální rychlost: 170 km/h
Spotřeba paliva: 5,0 l/100km

Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 18:06 | Nahoru | #17
Dobrého dne přeji, nechápu ty poznámky "Řadit se musí" ale na Drakovi 11ce jsem pod kunštáckým kopcem měl 50 (samozřejmě - obec že), nahoře 140 tachometrových (vše km/h). A to je nějaký kopec. Je pravda, že jsem řadil později než obvykle, ale ne že bych motor nějak extra přetáčel. A myslím, že motor by měl jet a ne že chcípe. To je spíše nějaká "závada". V tomto případě asi opravdu v palivové cestě.

Mějte se fajn ...

Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 19:01 | Nahoru | #18
.. ti motor rika, ze uz konci... pac tohle videt jet 160- to chce cit..

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 19:05 | Nahoru | #19
Je pravda, že jsem řadil později než obvykle.... ale řadil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

27.12.2014 v 23:28 | Nahoru | #20
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:24:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasínání ve výkonu

28.12.2014 v 09:17 | Nahoru | #21
ppll> citace:pokud je dlouho ve výkonu, v tomhle případě v táhlém kopci asi po jednom kilometru ve cca 160 začíná motor vynechávat a spadne z výkonu až nakonec zhasne,
tak tam asi palivo šlo, ne?

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

28.12.2014 v 12:10 | Nahoru | #22
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:24:14

1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

21.2.2015 v 19:12 | Nahoru | #23
Tak v pravým karbecu zůstává viset jehla plováku, druhej asi bude dtto. Chtělo by to vyčistit a zabrousit, nicméně tím pravděpodobně polámu hadičky a zničím těsnění, čert aby to spral.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

21.2.2015 v 19:18 | Nahoru | #24
Jose321> Vyndej celý karburátory a rozeber to na ponku...

2 reakcí na tento příspěvek Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 01:10 | Nahoru | #25
rancher -> Právě že vyndat karburátor znamená v podstatě výměnu hadiček, stáhnout bez poškození nejdou. Asi to ale tak nakonec dopadne.

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 08:01 | Nahoru | #26
_Kovboj_>

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 11:02 | Nahoru | #27

Jose321 píše: rancher -> Právě že vyndat karburátor znamená v podstatě výměnu hadiček, stáhnout bez poškození nejdou. Asi to ale tak nakonec dopadne.



nemusíš-nic-měnit-vyndával-jsem-je-kamarádovi-na-srazu

(reakce na) Zhasínání ve výkonu

22.2.2015 v 16:19 | Nahoru | #28
Jose321> A máš to i s pozváním, dojeď do Zvůle!

Zhasínání ve výkonu

19.4.2015 v 22:13 | Nahoru | #29
Tak jsem se konečně odhodlal to vyčistit, bo už to nešlo ani nastartovat. Karbec byl zevnitř pokrytej jakýmsi šedozeleným povlakem a sítka nad plovákama shromaždovali něco co vypadalo jako surová pryž. Takže jsem udělal rozborku, gumový věci - těsnění a membrány vypral v benzínu a celý těleso karbecu v toulenu. Včetně vymytí nádrže. Zdá se že to pomohlo, jede jako nová.

Zhasínání ve výkonu

20.4.2015 v 21:50 | Nahoru | #30
konec dobrý ,všechno dobré
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10415 Včera v 20:41 Kawadědek
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago Carlos-NK 6 31.3.2024 v 14:06 badyXV
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago Mojzisak 3 14.3.2024 v 10:48 Pexeso
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago Lardyn 12 10.2.2024 v 21:17 Ivos
yamaha virago xv 750 US verze Yamaha XV 750 Virago pajaskoda 6 3.1.2024 v 21:13 Vítězslav_Máří


TOPlist