globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čistění karburátorů
23.12.2014 v 20:04
Předpokládám že po zimně by se měli nechat vyčistit karburátory. Zvládnu to doma sám? vůbec nevím co všechno to bude obnášet a rád bych věděl jestli se to dá sfouknout v normální dílně s průměrným nářadím a malou technickou znalostí Viraga(moto mám čerstvě). Dík za rady

čistění karburátorů

23.12.2014 v 20:16 | Nahoru | #1
Nic moc složitého to není,jen pokud je celé rozhodíš,bude to asi chtít udělat synchronizaci,ale to taky složité není.Jen je k tomu potřeba buď budíky,nebo je tu někde popisována ta hadice s vodou,nebo olejem???.Já mám budíky a je to super. Zeptej se kluků tady http://www.motorkar...amp;fid=77&pgr=1 .Oni rádi poradí.

Naposledy editováno 23.12.2014 20:19:13

čistění karburátorů

23.12.2014 v 20:26 | Nahoru | #2
Pokud to jede, tak do toho nehrab, to není práce na půl hodiny...
edit. Můžeš si trhnout membrány a máme tu další téma...

Naposledy editováno 23.12.2014 20:36:32

1 reakcí na tento příspěvek čistění karburátorů

23.12.2014 v 20:40 | Nahoru | #3
Přesně, jak píše rancher, pokud motorka jede, jak má, tak se v ní nešťourej - staré hovno nesmrdí, když se do něj nerýpe. Leda bys místo benzinu natankoval nějaký sajrajt, ale je-li palivo, jaké má být, není důvod, proč by se karbce měly svinit a vyžadovat čištění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistění karburátorů

23.12.2014 v 20:42 | Nahoru | #4
J.M.K.> Virgl jede i na naftu a nic horšího snad nenatankuje, vyzkoušeno našima dieselmanama...

(reakce na) čistění karburátorů

23.12.2014 v 20:52 | Nahoru | #5
rancher> Tak to ta moje potvora byla docela cimprlich a naftou bych ji nepokoušel. I po 14 dnech odstávky se jí moc nechtělo a když jsem před zimou schválně vyjel nádrž a jel s vypnutou rezervou, aby se karbce vycucly úplně do sucha, tak pak na jaře (po předělávce) nechtěla čapnout a když to začínalo hrozit, že začne klouzat i nová volnoběžka, raději jsem ji vzal na ulici - bylo to asi 200m tlačení, než ta bestie chytla. Ale záleží i na ventilech a víc, než dost, na baterce. Virgl je pěkná potvora na to, že při slabší baterce starter ještě točí jako blázen, ale jiskru už to nedá.

čistění karburátorů

23.12.2014 v 21:30 | Nahoru | #6
Zkus jenom vypustit obsah plovákových komor, je to jen povolení jednoho šroubku dole na karbci, tím by ses bordelu mohl zbavit.

čistění karburátorů

24.12.2014 v 06:17 | Nahoru | #7
Zimu hoď za halvu , sedni a jezdi , dneska má být opět krásně a taková vyjížďka na Štědrý den dvakrát potěší

1 reakcí na tento příspěvek čistění karburátorů

25.12.2014 v 21:19 | Nahoru | #8
Zdar , někde v testech aditiv do benzínu jsem četl takovou poznámku , že zvýšený dávkování je přímo na čištění zanesených karburátorů -ale nevím kolik tam bylo psáno , jestli 10x víc nebo tak něco. Na plechovce VIF co používám tam nic takového psáno není.

edit
tak primo na strankach vif.cz to píšou...

...ntaké pro starší karburátorové motory, ve kterých rozpouští úsady a zajišťuje postupné vyčištění karburátoru a sacích ventilů...

Do nádrže vozidla nejdříve nalijte přípravek v poměru 1:1000 a poté natankujte benzin. Dojde tak k rovnoměrnému promíchání přípravku. Při více koncentrovaném dávkování se zvýší účinnost při odstraňování úsad ve starších karburátorových motorech.

Naposledy editováno 25.12.2014 21:22:30

čistění karburátorů

25.12.2014 v 21:43 | Nahoru | #9
Co není rozbitý neopravuj!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistění karburátorů

25.12.2014 v 23:57 | Nahoru | #10
Kuges> Ten "VIF aditiv" používám u veterána hlavně kvůli eliminaci negativních vlastností biosraček a hlavně "konzervaci" paliva, když auto přes půl roku stojí. Hlavně během té odstávky mít plnou nádrž. Starty a projev motoru se skutečně znatelně zlepšily, ovšem to bude tím, že aditivem se v ČR prodávaný benzin trochu přiblížil benzinu, na jaký je motor původně stavěn (BA96). Před tím "rozpouštěním přísad" mě ale na dílně (zkušení chlapi s desítkami let praxe) důrazně varovali, že to spíš bude dělat různé rosoly a podobné sajrajty, které pak naopak kanálky a trysky ucpávají. Takže zasviněný karbec poctivě mechanicky vyčistit, ale osobně (díkybohu) jsem se zatím s úsadami nesetkal.

čistění karburátorů

26.12.2014 v 02:05 | Nahoru | #11
Pravdu mají Ti chlapci

http://yamaha535.wbs.cz/

(reakce na) čistění karburátorů

26.12.2014 v 18:18 | Nahoru | #12
J.M.K.> myslel jsem jako neinvazivni metodu. je potreba s tim pocitat ze to šlem muze ucpat nekde. proste udelat extra bohatou smesku a tim to nakrmit z petlahve a dat tomu pohulit kolem baraku... bud ten slem projde , nebo se to nekde ucpe, tim by bylo potvrzeno ze tam toho je tolik ze je to na rozborku.
p.s. na tdi se daji cistit vstriky ze tam davaj plechovku vifu a litr nafty z nadoby pres palivovej cistic....motor to sezere za hodinku a prej to funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist