Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Datlík píše: ostravak> mě neurazíš, stavěl jsem si v 19 svojí první velkou motorku v garáži skoro na koleni, ne ta maska na mém bývalém xj neni z jawy, ale vyrábí se jako universál pro staré motorky. Celé xj bylo předělané do více retra. Viz foto aby jsi neremcal Radši starou a zajetou než novou a věčně v průseru
Já tě urazit nechtěl, ale ta Tvá mi připadá jako by měla najeto 200tis. km a stála někde venku. Já měl kdysi retro motorku a ta byla moc hezká leštěnka, ne to co máš Ty. Ale když se Ti líbí, tak proč ne. Já mám skoro novou a v průseru nejsem, jsem taky spokojený, ikdyž je pravda, že rozsah využitelných otáček mohl být větší a zadní brzda mohla být ostřejší...Ale které motorky nemají chybu? Někdo tady taky psal, že má novou Ducati a třepou se mu zadní blinkry a že to nejede od spoda jak by chtěl on, že je taková ucukaná ve spodku, ale nechci pomlouvat Ducati, mě samotnému se líbí
Naposledy editováno 18.12.2014 12:12:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
ostravak píše: Já tě urazit nechtěl, ale ta Tvá mi připadá jako by měla najeto 200tis. km a stála někde venku. Já měl kdysi retro motorku a ta byla moc hezká leštěnka, ne to co máš Ty. Ale když se Ti líbí, tak proč ne. Já mám skoro novou a v průseru nejsem, jsem taky spokojený, ikdyž je pravda, že rozsah využitelných otáček mohl být větší a zadní brzda mohla být ostřejší...Ale které motorky nemají chybu? Někdo tady taky psal, že má novou Ducati a třepou se mu zadní blinkry a že to nejede od spoda jak by chtěl on, že je taková ucukaná ve spodku, ale nechci pomlouvat Ducati, mě samotnému se líbí
Vidíš, a o tom to je. Já letos pořídil Yamahu MT-07, dal sem za ní o 40 až 50 tis méně, než ty za své NC a neshledávám tam nějakou chybu, rozsah otáček od nevidim do nevidim, táhne jak bejk v nízkejch, středních i vysokejch, mam tam o 27 koní víc, maximálka přes 200(ale na tu nehraju, jen poukazuju použitelnost a hutnost motoru), oproti NC je to ovladatelný jak kolo a i dynamika je jinde(o 40 kg nižší hmotnost hovoří za vše), vpředu nemam jeden kotouč jako nějaká malá kubatura, ale poctivý dva a se čtyřpístkovýma třmenama ze starý R1
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)