globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

11.12.2014 v 15:14 | Nahoru | #1
rrss> Člověk možnosti volby má a to dokonce více!

Především tu zcela triviální: Auto si nemusíš koupit žádné! Do toho nás zatím nikdo nenutí.

Až po založení vlastní automobilky a výroby aut na míru s dlouhou životností a doživotní zárukou.

Jenže, když pak jsou v článcích přestavby, resp. kusová ruční výroba za 40 000 €/kus, tak všichni řvou, že se pos***, to bych nikdy za moto nedal, co na tom je…

Vždy půjde o průběh nabídky a poptávky jdoucí proti sobě.

(reakce na) Repliky dílů

11.12.2014 v 16:29 | Nahoru | #2

Elfmen píše: rrss> Člověk možnosti volby má a to dokonce více!

Především tu zcela triviální: Auto si nemusíš koupit žádné! Do toho nás zatím nikdo nenutí.

Až po založení vlastní automobilky a výroby aut na míru s dlouhou životností a doživotní zárukou.

Jenže, když pak jsou v článcích přestavby, resp. kusová ruční výroba za 40 000 €/kus, tak všichni řvou, že se pos***, to bych nikdy za moto nedal, co na tom je…

Vždy půjde o průběh nabídky a poptávky jdoucí proti sobě.



Takže tvůj omyl, víš? I ti "výrobci" (přestaveb, jak píšeš) prostě vezmou již vyráběný motor. Tj. včetně průseru, pokud ho má. A tím se dostáváme na začátek tématu.

Možnost nejezdit autem bych sem netahal, protože totéž platí u motorek. Šizení, šizení, šizení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist