globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

11.12.2014 v 13:59 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Rozdil je v motivaci, postupu i vysledku.
Planovana zivotnost je cesta jak zachovat funkcni i vykonove parametry vyrobku...Motivaci je ziskat konkurenceschopny produkt s lepsim pomerem hodnota/cena aniz bys ho jakkoliv kompromitoval. Rika se tomu ruzne, planovana zivotnost, Value engineering apod....Zamerne snizovat zivotnost je prece neco jineho a zjevne s jinymi motivy. Dokazu si to predstavit ve spotrebni elektronice.



Prdlajs, ty to vnímáš jedním způobem a my ostatní vnímáme ty samé vstupní informace jiným způsobem. Kdyby mi patřila automobilka, tak:

1. fleetoví zákazníci, služebák, 50 tkm ročně, 3 roky a méně, pak jde pryč = 150 000 km.
2. soukromník, "super akce prodloužená záruka" 5-7 let, 15-30 tkm = do konce záruky 150 000 km.

Čemu na tom nerozumíš? Vše se navrhne a vyrobí tak, aby to vydrželo aspoň 3, lépe 5 let, ale 3 jsou základ, zbytek zákazníků vyfakuješ, že jednou jedinkrát přijeli na předražený značkový servis o týden později atd. Nějaké elektroinstalace taky rozhryžou kuny.

Turbo taky stačí na 150 tkm. Výjimečné případy, že někdo za 3 roky najede víc, pokryje pojistné fleetu (při zákonné záruce 2 roky, a pro firmy může být i 1letá, tj. ušetříš ještě víc). Nebo to uděláš na kulanci, však jsi na to vydělal na běžných zákaznících :)

(reakce na) Repliky dílů

11.12.2014 v 18:59 | Nahoru | #2

rrss píše: Prdlajs, ty to vnímáš jedním způobem a my ostatní vnímáme ty samé vstupní informace jiným způsobem. Kdyby mi patřila automobilka, tak:...


To vůbec není o tom co kdo jak vnímá ale o tom co kdo VÍ. Já zkratka vím jak se specifikuje, validuje a vyrábí jista sorta komponent a poukázal jsem na to ze zde zmíněna data nekoresponduji se skutečnosti. Až budeš vlastnit automobilku, můžeš to dělat jistě jinak. Ale představoval bys výjimku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist