bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěra
5.12.2014 v 23:11
Pěkný večer,
dostal jsem do rukou Suzuki rm 125 rv.1999, bohužel rozdělanou - tedy styl na tady to je rozdělaný, slož to. A při skládání se pozastavuji na přívěrou. Pro začátek pro kontrolu se chci zeptat: Přívěra má být při nenastartovaném motoru zavřená(ventily vysunuty do výf. kanálku) je to tak? Protože po přiložení a dotáhnutí spojkového krytu se díky tlaku na ovládání přívěry samotná přívěra(ventil) otevře. Omlouvám se za pochybné vyjadřování ale s tímto typem přívěry jsem se ještě nesetkal. http://images.cmsnl...sue0027fig2_6af1.gif

Přívěra

6.12.2014 v 00:50 | Nahoru | #1
šroubování víka přívěru neovládá. je tam odstředivka s drážkou do které zapadne páka ovládání přívěr. norrmálně jsou kanály zavřené a otáčkama motoru se otevírají

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

6.12.2014 v 12:09 | Nahoru | #2
No když to tak komentuješ tak jsi asi tuto přívěru ještě nikdy neviděl. Tato přívěra nefunguje na principu drážky a páky. Funge viz. obrázek, tedy je nutné ji s právně vymezit ale bohužel mi to nějak nesedí tak se ptám jak na to.

Přívěra

6.12.2014 v 13:50 | Nahoru | #3
Skládat tuhle přívěru je za trest,skládal jsem vršek a je to fakt hnus. s tim spodkem ti neporadim..

Přívěra

6.12.2014 v 13:52 | Nahoru | #4
jestli dobře vidím tak je ta páka v jehlovým ložisku a funguje na principu volnoběžky. tudíž ji máš seklou nebo poškozenou a nefunguje správně.

(reakce na) Přívěra

6.12.2014 v 18:39 | Nahoru | #5

Honza73 píše: No když to tak komentuješ tak jsi asi tuto přívěru ještě nikdy neviděl. Tato přívěra nefunguje na principu drážky a páky. Funge viz. obrázek, tedy je nutné ji s právně vymezit ale bohužel mi to nějak nesedí tak se ptám jak na to.


co tam chceš vymezovat?? kolík do drážky 26,páku ovládání25,a vymezovací kroužek 24 nasuneš hřídelku s kolem. jestli jsi kopyto tak se do toho nehrab.

Přívěra

6.12.2014 v 22:28 | Nahoru | #6
Jak jen psal: Dostalo se mi to do ruk v rozdělaným stavu. Dle nákresu jsem to sestavil. Při přikládání krytu je ovládání(hřídel s odstředivkou) moc široké - kryt nesedí na dosedacích plochách - mezera asi 1-2 mm - s otevřenou přívěrou(odstředivý mechanismus tlačí na ovládání). při zavřené přívěře je mezera asi 4-5 mm. Tedy je je něco špatně jenže nevím co, vše složeno jak má být(dle nákresu, všechny díly jak mají být). Pozn. díl 24 - malá axiální ložiska - 2 ks. Nejsem žádný manták - už jsem nějaký ten motor udělal, ale na toto fakt čumím. Tuto přívěru kdo neviděl tak nepochopí, sám si říkám jak to může fungovat.

Přívěra

6.12.2014 v 23:40 | Nahoru | #7
26 ten kolíček nebo kulička je origo?? není větší??

Přívěra

7.12.2014 v 00:02 | Nahoru | #8
podle mne je 25 seklá,pohybem přívěr by se neměla mněnit její tlouštka

Přívěra

7.12.2014 v 09:38 | Nahoru | #9
26 - kulička, 27 má drážku pro kuličku s proměnnou hloubkou, tedy je normální že při pohybu dílem 25 se tento díl vzdaluje a přibližuje k dílu 27 - v závislosti na natočení dílu 25.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 Kordas33 4 14.4.2024 v 18:31 Kordas33
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 Kordas33 12 11.3.2024 v 17:27 Kordas33
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Zadní tlumič showa Suzuki RM 125 Kordas33 7 26.3.2023 v 10:08 kakasek
Vysoké otáčky po nastartování Suzuk... Suzuki RM 125 Herkules476 16 4.12.2022 v 10:49 Herkules476


TOPlist