Téma: vidlice z mustanga na babettu 210
 
1.12.2014 v 18:35
chtěl jsem se jen zeptat, jestli má někdo zkušenost s výměnou předních vidlí za mustangové? Prý je to jednoduché a funkční.. dá se použít přední kolo z babetty do těchto vidlí nebo je třeba mít komplet předek z mustanga? Nebo existuje jiný způsob jak vyztužit přední vidlici?
děkuju





vidlice z mustanga na babettu 210

2.12.2014 v 13:19 | Nahoru | #1
Akú výhodu má mustangová? pracuju na tom istom princípe nie je tam nič iné.. ja mám skúsenosť len s vidlicou z koráda a funguje super, na foto ešte ber prachoviek. uchyty blatnika, svetla, klaksonu a zamok riadenia som navaril z rozbitej vidlice z babetty




vidlice z mustanga na babettu 210

6.12.2014 v 11:30 | Nahoru | #2
Andrej350> Jde mi jen o to, aby byly vidle pevnější a snesly mou váhu.. mám dvě možnosti - zhubnout (schudnuť po vašem) a nebo pořídit vidle, co se nebudou ohýbat když prudce zabrzdím.. ty "tlumiče" na přední vidlici babety jsou jen pružiny s nějakým plastem či co, ale mustangová vidlice má tlumiče nejspíš plyno-kapalinové (si myslím), každopádně pevnější...

jinak, ta vidle z koráda je taky pěkná.. bych ji klidně dal taky, netrvám na mustangové.. Proto jsem založil tohle téma, abych se dozvěděl, co je možný a použitelný, bez velkých úprav.. :D

Naposledy editováno 06.12.2014 11:33:09

vidlice z mustanga na babettu 210

6.12.2014 v 14:08 | Nahoru | #3
mentor> vidla z mustanga je to isté ako babetta čiže na každom ramene vidlice je jedno puzdro dole a jedno hore a v tom behá klzák na ktorom je struna. Akurát ten mustang ma hrubšiu pružinu vo vidlici.
Vidlica z manet korado je robená inak, nie je kvapalinová ale je tesnená dvomi guferami, vo vnútri je tiež inak robená, mne vadila vidlica z babetty ktorá šla pri brzdení na doraz, tá z koráda je super, je tuhšia. Do rámu sedí aj svetlo, klakson sedeli ale aj tak som tam prevaril všetky držiaky z babetty+ blatnik som uchytil podľa seba

vidlice z mustanga na babettu 210

14.12.2014 v 21:21 | Nahoru | #4
Já jsem na svojí babettu 207 nahodil vidlici ze simsona, bylo to lehce náročnější ale mám přístup k soustruhu, svářečce atd.. takže se to dá zvládnout. Jako první jsem upravil brýle aby seděly na babettu, upíchnul jsem původní krk, vyvložkoval díru ,přivařil, zarovnal a vyřízl závit M12, podobný postup i na horních brýlích takže montáž stejná jako původní vidlice, dodělal jsem dorazy.
Vidlici jsem musel zkrátit cca o 10cm, dále držáky blatníku a dodělat záchyt brzdy ,taky celkem oříšek. Zatu práci to ale stálo to nejlepší co jsem mohl udělat, obrovský posun v jízdních vlastnostech.



Naposledy editováno 14.12.2014 21:22:08

vidlice z mustanga na babettu 210

17.12.2014 v 17:17 | Nahoru | #5
Dr.House> Na mě moc složitý, nemám ani přístup k soustruhu appod., ale líbí se mi to hodně díky

vidlice z mustanga na babettu 210

17.12.2014 v 17:24 | Nahoru | #6
Andrej350> Zajímavé, já myslel, že je z toho mustanga ta vidlice jinačí a lepší, někdo mi to tvrdil na srazu.. no možná sem to blbě pochopil, ale jak říkám, mě je asi jedno, z čeho by to bylo, jen aby to bylo tužší a bez extra velkých úprav, protože vybavení moc nemám a ani zkušenostma neoplývám Uvidím jestli se k něčemu podobnému dokopu... viděl jsem i vidlice z nějakého pitbiku, ale tu už mi přišlo jako velká šílenost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist