v prvé řadě bych chtěl říct, že tohle téma jsem si pročetl na diskuzích na zdejším fóru a právě to je důvod proč sem píšu svůj dotaz.
Pokud nepočítám nějaké "maloobjemovky", tak jezdím na motorce 2 roky.
Inu vrtá mi hlavou to, že spousta motorkářů píše, že při podřazování používají na motorce meziplyn. Vzhledem k tomu, že jsem řídil už ledasco(teď myslím mimo motorky) včetně starých náklaďáků, kde nejsou synchrony, tak jsem meziplyn používal a přistihnu se, že i dnes ho v autě kolikrát použiju ač je to prakticky k ničemu.
Nicméně k jádru věci. Meziplyn se skládá k několika kroků :
1) sešlápnutí spojky + vyřazení rychlostního stupně na neutrál
2) puštění spojky + přidání plynu aby se srovnaly otáčky převodovky
3) opětovné sešlápnutí spojky + zařazení nižšího rychlostního stupně
4) puštění spojky
A jednoduše si nedokážu představit, že bych toto měl praktikovat na motorce, protože trefit se do neutrálu například mezi pátým a čtvrtým rychlostním stupněm je prakticky jako vsadit si sportku.
Proto vás prosím o vysvětlení - jak na motorce dáváte meziplyn?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn
t_freedom píše: dewwil>
to je na tebe voe... vsadím se, že to bude ještě větší odborník než Creck...
myslím že s F650kou mu to nevysvětlíš...
V pohodě, on nechápe, že než tam fláknu ze čtyřky tu dvojku tak už tam dávno není těch 150km/h co tam bylo před Scharfe Kurve, takovej magor nejsem tam ve 150km/h hodit na hulváta za dvě, to už bych tu nepsal, nebo bych byl Driftking
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn
co dělá nasranej dvouvál v kalupu...
ale ta odpověď jak se kurvý synchronní převodovky řazením s meziplynem, ta mě zajímá...
Naposledy editováno 26.11.2014 19:58:48