Chtěl bych si místo MZ koupit Kawasaki KMX 125(2T). ale má jen 11kw a nějak extra to nejede.
Chci se teda zeptat jak nakolik, zakolik a co je potřeba k tomu abych to otevřel. Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Otevření
1 reakcí na tento příspěvek Otevření
1 reakcí na tento příspěvek Otevření
EDIT: v sání restrikce myslím nebývala, chtěl jsem napsat restrikci ve výfuku
Naposledy editováno 23.11.2014 19:50:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření
Předně... Motor osazený do KMX je motor určený pro snadnou údržbu, dlouho životnost a malou poruchovost, proto ani po otevření nedosahuje žádných závratných hodnot ve výkonu. Byl prostě navržen pro něco jiného než závodění...
Odhadem můžu říct že otevřené KMX se na víc jak 35koní nedostane,
Hodnoty místní uživatelů 40-45koní ber s rezervou, každý si rád přilepší, nikdy jsem neviděl víc jak 46 koní(hodnota z bzrdy) a to na Yamaze YZ 125, ale to do ní bylo nasypáno kolem 90tis, jen po výkonnostní stránce. Jednoho nejmenovaného závodníky, dnes již MX1..
• otevření:
Varianta 1: aneb varianta udělám si doma sám
a) Vykuchat koleno výfuku
b) zvětšit hlavní trysku
c) přidat přímaz oleje
d) odstranit dorazy v rukojeti plynu a nebo v karburátoru u šoupě - pokud má
e) vyřadit omezovač (pouze motorky určené pro německý trh, max 80km/h) - pokud má
Varianta 2: aneb, to nejlepší co jde
a) koupit kvalitní svod+koncovku výfuku (např FMF/Akrapovič/DOMA racing, atd)
b) koupit profi karbec - Mikuni TMX 38 , případně Keihin 38
c) udělat nikasil/výbrus a dát nový píst+kruhy
d) vyměnit klapky sání za - VFORCE3
e) upravit sání vzduchu
f) leštěné kanálky
g) nechat kompletně naladit
h) odstranit dorazy v rukojeti plynu a nebo v karburátoru u šoupě - pokud má
ch) vyřadit omezovač (pouze motorky určené pro německý trh, max 80km/h) - pokud má
to už pak můžeš rovnou koupit pořádný motor např z Yamaha YZ 125, Husqvarna WR 125, atd, nebo rovnou celou jinou motorku.
Každopádně tady máš jen takový soupis, samotné otevření tjz. jednotlivé kroky jsou tady na forum popsané již snad 100x všechny enduro 125cc motory jsou skoro na jedno brdo, a platí pro ně prakticky stejný postup otevření.
Naposledy editováno 24.11.2014 07:10:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 | Filip116 | 4 | 2.10.2023 v 19:03 Filip116 |