globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jízda se spolujezdcem
Nazdar lidi mám tady menší prosbu. Chci začít jezdit se spolujezdcem tak jestli by jste mi neporadili nějaké základní rady do začátku popřípadě i něco z vlastní zkušenosti atd. Dík za každou odpověď a radu.

Naposledy editováno 08.01.2023 19:03:20

jízda se spolujezdcem

22.11.2014 v 21:03 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2014 v 21:08 | Nahoru | #3
akorát ať se nenaklání na druhou stranu v zatáčce

(reakce na) jízda se spolujezdcem

22.11.2014 v 21:22 | Nahoru | #4

ghrohe píše: www.celysvet.cz/smajlici-ke-stazeni-smajlik][img]http://www.celysvet.cz/skin/smile/s4289.gif[/img

sednu a jedu


No jo jedu ale pokud chce člověk dojet v pořádku a v celku tak všechno má své náležitosti .

2 reakcí na tento příspěvek jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2014 v 21:36 | Nahoru | #5
co nejvíc nalepená na tobě
naklánět se do zatáčky stejně se řidičem
výfuk pálí
nasedat/vysedat až to čekáš a motorku máš pod kontrolou (nejlíp stát na obou nohách)
vyšší dívčí je při brzdění se zapírat rukama o nádrž
helmama o sebe klepat co nejmíň

(reakce na) jízda se spolujezdcem

22.11.2014 v 22:51 | Nahoru | #6

Dodo_Terra píše: akorát ať se nenaklání na druhou stranu v zatáčce



zrovna jsem to chtěl napsat to mi udělala matka když jsem jí svez na simplu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda se spolujezdcem

22.11.2014 v 22:55 | Nahoru | #7

And píše: co nejvíc nalepená na tobě
naklánět se do zatáčky stejně se řidičem
výfuk pálí
nasedat/vysedat až to čekáš a motorku máš pod kontrolou (nejlíp stát na obou nohách)
vyšší dívčí je při brzdění se zapírat rukama o nádrž
helmama o sebe klepat co nejmíň



Ideální, když se Tě furt drží kolem pasu.
Pak už se nemůže tolik naklánět a "vyvažovat" na druhou stranu.
Nasedání, vysedání - batůžek se nejdřív zeptá, jestli už může, a až po kladné odpovědi to udělá.
Jet klidněji, nedělat nic prudkého.
Přitvrdit pružení.
Dobře vybavit - přilba, rukavice, boty, kalhoty, bunda - vše nejlépe moto.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2014 v 22:57 | Nahoru | #8
[quote=VladaM]Ideální, když se Tě furt drží kolem pasu.

sholkama to nejni problém ale kluci se správně držet často stydí

jízda se spolujezdcem

22.11.2014 v 22:57 | Nahoru | #9
Domluvit se, že když chce batůžek (už zase) čůrat, tak nečekám 20 km na benzinku, ale zastavuji hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2014 v 23:01 | Nahoru | #10

BladeRider píše: [quote=VladaM]Ideální, když se Tě furt drží kolem pasu.

sholkama to nejni problém ale kluci se správně držet často stydí]



Když vezu nezkušeného baťoha, tak trvám na držení kolem pasu.
Ať je to chlap či ženská.

(reakce na) jízda se spolujezdcem

22.11.2014 v 23:05 | Nahoru | #11

VladaM píše: Když vezu nezkušeného baťoha, tak trvám na držení kolem pasu.
Ať je to chlap či ženská.



já je zase tak nevozim a teď po nehodě už jsou spolujezdci nedostatkový zboží

(reakce na) jízda se spolujezdcem

23.11.2014 v 08:00 | Nahoru | #12

BladeRider píše: [quote=VladaM]Ideální, když se Tě furt drží kolem pasu.

sholkama to nejni problém ale kluci se správně držet často stydí



Takže správně je, držet se vlastniho kolena ?

(reakce na) jízda se spolujezdcem

23.11.2014 v 08:11 | Nahoru | #13

BladeRider píše: [quote=VladaM]Ideální, když se Tě furt drží kolem pasu.

sholkama to nejni problém ale kluci se správně držet často stydí



Protože je to teplý

3 reakcí na tento příspěvek jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 23.11.2014 v 11:30 | Nahoru | #14
Pokad nejsi 4%-ni, tak by to nemel byt spolujezdec, ale spolujezdKYNE,. Ono snad jeste porad plati to znamy motorkarsky pravidlo ze koho vozim, toho s@kam!
Pak by nemela byt ani trochu asymetricka [asi metr na metrak], kdyby nahodou ano, tak to vzdej protoze by se ti ta 175 pekne zadejchavala.
Co se tyka vlastni techniky jizdy splujezdce, nejlepsi je kdyz si predstavi ze je pytlem brambor sedcim za tebou a s ocima: nevyklanet se do zatacky ani z ni, a "trpne"nasledovat pohyby ridice, jen koukat na cestu.

jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 23.11.2014 v 11:55 | Nahoru | #15
Hlavně pokud dosáhne na zem,nesundavat na křižovatce nohy ze stupaček.Jednou se mi stalo,že při expres úniku z křižovatky na (skoro) zelenou-chápej oranžovou zůstal batoh stát na čáře netušíc že se pojede,nestíhajíc se chytit.Tohle řeší kufr

(reakce na) jízda se spolujezdcem

23.11.2014 v 15:22 | Nahoru | #16

sered píše: Pokad nejsi 4%-ni, tak by to nemel byt spolujezdec, ale spolujezdKYNE,. Ono snad jeste porad plati to znamy motorkarsky pravidlo ze koho vozim, toho s@kam!
Pak by nemela byt ani trochu asymetricka [asi metr na metrak], kdyby nahodou ano, tak to vzdej protoze by se ti ta 175 pekne zadejchavala.
Co se tyka vlastni techniky jizdy splujezdce, nejlepsi je kdyz si predstavi ze je pytlem brambor sedcim za tebou a s ocima: nevyklanet se do zatacky ani z ni, a "trpne"nasledovat pohyby ridice, jen koukat na cestu.



Jsem na holky ale je to firemní moto používám to denně a někdy hold to druhý místo potřebuju využít.

(reakce na) jízda se spolujezdcem

23.11.2014 v 16:33 | Nahoru | #17

And píše: co nejvíc nalepená na tobě
naklánět se do zatáčky stejně se řidičem
výfuk pálí
nasedat/vysedat až to čekáš a motorku máš pod kontrolou (nejlíp stát na obou nohách)
vyšší dívčí je při brzdění se zapírat rukama o nádrž
helmama o sebe klepat co nejmíň



není co dodat

(reakce na) jízda se spolujezdcem

23.11.2014 v 20:15 | Nahoru | #18

BladeRider píše: [quote=VladaM]Ideální, když se Tě furt drží kolem pasu.

sholkama to nejni problém ale kluci se správně držet často stydí


já mám v plánu vozit holku ne kamoše :D

(reakce na) jízda se spolujezdcem

23.11.2014 v 20:29 | Nahoru | #19

sered píše: Pokad nejsi 4%-ni, tak by to nemel byt spolujezdec, ale spolujezdKYNE,. Ono snad jeste porad plati to znamy motorkarsky pravidlo ze koho vozim, toho s@kam!
Pak by nemela byt ani trochu asymetricka [asi metr na metrak], kdyby nahodou ano, tak to vzdej protoze by se ti ta 175 pekne zadejchavala.
Co se tyka vlastni techniky jizdy splujezdce, nejlepsi je kdyz si predstavi ze je pytlem brambor sedcim za tebou a s ocima: nevyklanet se do zatacky ani z ni, a "trpne"nasledovat pohyby ridice, jen koukat na cestu.



Díky :D

1 reakcí na tento příspěvek jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 23.11.2014 v 20:50 | Nahoru | #20
Počítej s tím, že 175ccm není na jízdu ve dvou nic moc, sám s tím mám zkušenost na CZ477, a to mám batožinu vcelku lehkou (47kg). Motka se ti bude hůř ovládat při pomalý jízdě (vzpomeň si na autoškolu, já s 85kg vozil na lehký a malý Suze GS500 dvoumetrový 130kg hovado, děs a bída), nebudeš mít takovej cit při kličkování, odbočování. 477 se při většim zatížení docela kroutí, takže než ji ve dvou dostaneš do ruky tak bacha na zatáčky. Celkově ti bude hodně sedět na zadním kole a přední bude jak na náledí.
Každopádně dobře zkontroluj gumy, tlak a brzdy, protože jejich už tak slabý účinek bude ještě horší. Motorem ve dvou neubrzdíš skoro nic, budeš muset citlivě dávkovat obě kola.
V kopečkách hodně řadit a nedoufat ve vysokou rychlost. Nemá smysl ji týrat přes otáčky, nepojede rychlejc, jen se dřív oddělá a oba budete mít pr... jak rosol.

KAždopádně přeju ať to klapne a batožina je nadšená, aby bylo povožení i mimo mašinu
PS v případě že by bylo batožku potřeba trochu víc navnadit je dobré použít nějakou hračku, která spolu s typickým projevem CZ477 udělá svoje http://www.zbozi.cz...;utm_content=nabidky

(reakce na) jízda se spolujezdcem

24.11.2014 v 18:18 | Nahoru | #21

Dawes píše: Počítej s tím, že 175ccm není na jízdu ve dvou nic moc, sám s tím mám zkušenost na CZ477, a to mám batožinu vcelku lehkou (47kg). Motka se ti bude hůř ovládat při pomalý jízdě (vzpomeň si na autoškolu, já s 85kg vozil na lehký a malý Suze GS500 dvoumetrový 130kg hovado, děs a bída), nebudeš mít takovej cit při kličkování, odbočování. 477 se při většim zatížení docela kroutí, takže než ji ve dvou dostaneš do ruky tak bacha na zatáčky. Celkově ti bude hodně sedět na zadním kole a přední bude jak na náledí.
Každopádně dobře zkontroluj gumy, tlak a brzdy, protože jejich už tak slabý účinek bude ještě horší. Motorem ve dvou neubrzdíš skoro nic, budeš muset citlivě dávkovat obě kola.
V kopečkách hodně řadit a nedoufat ve vysokou rychlost. Nemá smysl ji týrat přes otáčky, nepojede rychlejc, jen se dřív oddělá a oba budete mít pr... jak rosol.

KAždopádně přeju ať to klapne a batožina je nadšená, aby bylo povožení i mimo mašinu
PS v případě že by bylo batožku potřeba trochu víc navnadit je dobré použít nějakou hračku, která spolu s typickým projevem CZ477 udělá svoje http://www.zbozi.cz...tent=nabidky [/quote]
Díky :D určitě ja nemam v planu jezdit daleko ale tech 100 km někam na pěkný výlet atd.

(reakce na) jízda se spolujezdcem

24.11.2014 v 18:33 | Nahoru | #22

sered píše: Pokad nejsi 4%-ni, tak by to nemel byt spolujezdec, ale spolujezdKYNE,. Ono snad jeste porad plati to znamy motorkarsky pravidlo ze koho vozim, toho s@kam!
Pak by nemela byt ani trochu asymetricka [asi metr na metrak], kdyby nahodou ano, tak to vzdej protoze by se ti ta 175 pekne zadejchavala.
Co se tyka vlastni techniky jizdy splujezdce, nejlepsi je kdyz si predstavi ze je pytlem brambor sedcim za tebou a s ocima: nevyklanet se do zatacky ani z ni, a "trpne"nasledovat pohyby ridice, jen koukat na cestu.


asymetrika ani náhodou nehrozí :D

jízda se spolujezdcem

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2014 v 22:43 | Nahoru | #23
Hele sice jsou jedinci, kteří na 477 jezděj Itálii a podobně, já s ní byl nejdál v Benátkách nad Jizerou (cca 100km tam a stejně tak zpátky) a můžu ti říct, že jsem ji pak 14 dní nechtěl ani vidět. Na XV1100 dávám 200-300 na zátah a pomalu o tom nevim. Pokud chceš bejt po jízdě pohyblivej a chceš, aby batožina byla trochu použitelná, dávkuj to v klidu po 50km a uvidíš, kde bude hranice únosnosti Pěknou sezónu přeju.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 10 Dnes v 07:57 DavyŠtoky
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist