globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!
 
17.11.2014 v 02:02
Video ze začátku pohoda. Pak ale nastává něco, co mi hlava až do konce nebere. A to je vytáčení do omezovače po dlouhou dobu. Například popkorn ve výfuku nebo omezovač až se kouří z motoru, popřípadě hoří plamen z výfuku. Videa od nich se mi líbí, ale tohle je fakt děs a zklamalo mě. Ač je to častá "zábava" na srazech, tak tohle fakt odsuzuju. Člověk, co tohle dělá, si té motorky neváží a chová se jako prase a co hůř, často tyto motorky jim podobní prodávají jako motorky v TOP stavu!!! Co si o tom myslíte Vy? Popřípadě děláte to a schvalujete to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 15:34 | Nahoru | #1

Orličan píše: Bubrak-ZX10R> Rudý svody jsou následkem natáhlého sytiče - sám jsi na to odpověděl. V továrně určitě natočej motor a hned studenej davaj půl hodiny omezovač A to s tou 9kou je sranda? Od svodu chytil plast? Takže až bude člověk projíždět kolonou městem ve vedru, tak mu od svodu chytnou plasty?



rudy svody jsou proste nic abnormalniho, stejne jako ze strili ohen z ladaku
nevim kde tam kdo dava omezovac pri studenym motoru
ano od svodu muze chytit plast, pokud ten svod skoro hori, to je snad logicky, pokud jsou ty plasty nekde blizko, uz nevim jak to presne ma devitka, ale co jinyho by tam asi zaclo horet nez nejaky horlavy material, motor asi tezko, tomu se nestalo podle me vubec nic (ac popis videa tvrdi opak)

e: kolonu asi neprojizdis v omezovaci a pokud ano, tak to samozrejme riskujes uplne stejne

Naposledy editováno 19.11.2014 15:35:44

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 15:53 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R> Svod právě hoří až při takové extrémní prasárně jako je na videu. Z výfuku plameny lítat můžou, ale aby pak hořela směs na volnoběh... Za bežné jízdy většinou svod neroztavíš, ani na okruhu jsem neviděl moc hořících motorek kvůli rozžhavenýmu svodu. Ale v případě kolony se motor nestačí chladit, takže ho spíš uvaříš, než aby začal hořet. Na videu drží omezovač a pochybuju, že to je jen záležitost svodu, pak už je to i ojnice, ventily atd. U tý Ninjy jde kouř z motoru a ne z oblasti svodů, plamen jde převážně zvrchu, tudíž ten motor je hotovej. Ale každýho věc, někdo má holt jinačí vztah k motoru a motorkám obecně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist