bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!
 
17.11.2014 v 02:02
Video ze začátku pohoda. Pak ale nastává něco, co mi hlava až do konce nebere. A to je vytáčení do omezovače po dlouhou dobu. Například popkorn ve výfuku nebo omezovač až se kouří z motoru, popřípadě hoří plamen z výfuku. Videa od nich se mi líbí, ale tohle je fakt děs a zklamalo mě. Ač je to častá "zábava" na srazech, tak tohle fakt odsuzuju. Člověk, co tohle dělá, si té motorky neváží a chová se jako prase a co hůř, často tyto motorky jim podobní prodávají jako motorky v TOP stavu!!! Co si o tom myslíte Vy? Popřípadě děláte to a schvalujete to?

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 15:53 | Nahoru | #121
Bubrak-ZX10R> Svod právě hoří až při takové extrémní prasárně jako je na videu. Z výfuku plameny lítat můžou, ale aby pak hořela směs na volnoběh... Za bežné jízdy většinou svod neroztavíš, ani na okruhu jsem neviděl moc hořících motorek kvůli rozžhavenýmu svodu. Ale v případě kolony se motor nestačí chladit, takže ho spíš uvaříš, než aby začal hořet. Na videu drží omezovač a pochybuju, že to je jen záležitost svodu, pak už je to i ojnice, ventily atd. U tý Ninjy jde kouř z motoru a ne z oblasti svodů, plamen jde převážně zvrchu, tudíž ten motor je hotovej. Ale každýho věc, někdo má holt jinačí vztah k motoru a motorkám obecně.

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 16:10 | Nahoru | #122
vsak sem psal hned na zacatku, ze pokud se to uchladi, tak v tom nevidim problem

stejne tak kdyz to stoji na miste, tak se to nechladi jako pri jizde, to je snad logicky, cili pak zalezi jen na tom co se kde jak prehreje a co se zvlada chladit vetrakem

drzet motor v omezovaci sem nezkousel tak dlouho abych testoval kam az vyleze teplota, ale muze to vydrzet dlouho, a nic se nestane

'motor je hotovej' je hodne vagni vyjadreni, tam se mohlo stat 1000 veci

Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 16:19 | Nahoru | #123
Paka...

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 17:56 | Nahoru | #124
Někdy se to přehání ale za to může často alkohol.Jinak co se omezovače týká pokud je motor ohřátej používám omezovač místo klaksonu. Je to rychlejší a výslednej efekt je lepší na zatroubení mi to jen někdo zadupne ale když slyší omezovač má pocit že padne rána a mizí z cesty klidně i do jednosměrky

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 18:02 | Nahoru | #125
BladeRider> Přesně tak, používám uplně stejně. Hlavně omezovač je rychlejší jak přešmatrávat prstama na klakson, který stejně nepoužívám, když mám věčně ruku na plynu, že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 18:47 | Nahoru | #126
Bubrak-ZX10R> to co většinou chytne, je olej na rozpáleném svodu... a ten se dam dostane třeba prasklým karterem, prdlým těsněním, dírou od ojnice atd. U té kawy to plast nebyl ani omylem, leda, že by byl ze starých hořlavých diapozitivů

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 19:00 | Nahoru | #127

Mileek píše: Bubrak-ZX10R> to co většinou chytne, je olej na rozpáleném svodu... a ten se dam dostane třeba prasklým karterem, prdlým těsněním, dírou od ojnice atd. U té kawy to plast nebyl ani omylem, leda, že by byl ze starých hořlavých diapozitivů



to je mozny, ale turovanim v omezovaci nemuze prasknout karter, pokud se to bezne uchladi. to muze byt nacnuty uz dopredu nebo neco.

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 19:01 | Nahoru | #128

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 19:09 | Nahoru | #129

DzilekCZ píše:



no vidis a motor bezi dal, tam chytly plasty nebo proste nejakej bordel na svodech, a rozhodne to nedrzi v omezovaci, normalni burnout

Naposledy editováno 19.11.2014 19:09:50

Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 19:17 | Nahoru | #130
kazdopadne skyta urcite vyhody delat burnout v zime

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

19.11.2014 v 22:39 | Nahoru | #131
Takových ''tůrovačů'' víc... aspon máme my mechanici co žrát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 00:37 | Nahoru | #132

Tailor píše: Takových ''tůrovačů'' víc... aspon máme my mechanici co žrát



podobně si chválí u mě doktoři

Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 07:33 | Nahoru | #133
At si kazdej dela se svoji co chce, jinak za me jelita co si nevazi niceho.

Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 07:41 | Nahoru | #134
co jako je, takhle to zahřívám před jízdou taky

Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 11:57 | Nahoru | #135
Je mi líto obou - stroje, i majitele!

2 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 13:54 | Nahoru | #136
Ty paradni poser prouzky u tech nadupanejch masin hovori za vse. To mam i u sve ER-5 o trochu mensi:) A to jezdim dost na pohodu.

Jejich volba, jejich prachy, jejich masiny. Moje volba je povazovat je za idioty.

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 14:10 | Nahoru | #137

BladeRider píše: podobně si chválí u mě doktoři



Přesněji psychiatři v tvým případě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 15:10 | Nahoru | #138

lupa007 píše: Ty paradni poser prouzky u tech nadupanejch masin hovori za vse. To mam i u sve ER-5 o trochu mensi:) A to jezdim dost na pohodu.

Jejich volba, jejich prachy, jejich masiny. Moje volba je povazovat je za idioty.



Hmmm a od kdy se míra umění ježdění na motorce měří poser proužkem ... ach jo :(
Menší poser proužek = víc motorkář nebo jak to dneska je ?

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 15:32 | Nahoru | #139

Motorkář-Pohodář píše: Hmmm a od kdy se míra umění ježdění na motorce měří poser proužkem ... ach jo :(
Menší poser proužek = víc motorkář nebo jak to dneska je ?



Asi čím víc poser proužků, tím víc adidas...

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 15:54 | Nahoru | #140

lupa007 píše: Ty paradni poser prouzky u tech nadupanejch masin hovori za vse. To mam i u sve ER-5 o trochu mensi:) A to jezdim dost na pohodu.

Jejich volba, jejich prachy, jejich masiny. Moje volba je povazovat je za idioty.

Taky mám poser proužky

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 19:58 | Nahoru | #141
taky mam poser prouzky, sem si motorku nekupoval abych nemel poser prouzky, ale aby to slo dobre na zada a od 240 to neztracelo dech jako motorka predtim, to byly hlavni priority

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 19:59 | Nahoru | #142
krom toho staci gumu spravne podhustit a poser prouzky zmizej uz pri minimalnim naklonu, ale proc bych to delal, zejo

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 20:16 | Nahoru | #143

Bubrak-ZX10R píše: krom toho staci gumu spravne podhustit a poser prouzky zmizej uz pri minimalnim naklonu, ale proc bych to delal, zejo

Přesně

1 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 21:14 | Nahoru | #144
Poserproužkaři Pepík Sršňů by neměl radost.

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

20.11.2014 v 22:33 | Nahoru | #145

Orličan píše: Poserproužkaři Pepík Sršňů by neměl radost.



To je spis doklad, ze neco delam dobre, kdyz z toho Pepik nema radost.

Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

21.11.2014 v 08:46 | Nahoru | #146
Je to kazdyo vec. At si kazdej dela se svoji motorkou co chce. Chapu, ze to nekoho sere ve ctyri rano, ale tady je to ve dne a lidi se u toho bavej. Nekoho bavi brousit stupacky, nekoho bavi kochat se na okresce a nekoho holt bavi stat u motorky a tocit heftem s pivem v ruce. Ale proc nekoho odsuzovat?

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

21.11.2014 v 09:00 | Nahoru | #147

Motorkář-Pohodář píše: Hmmm a od kdy se míra umění ježdění na motorce měří poser proužkem ... ach jo :(
Menší poser proužek = víc motorkář nebo jak to dneska je ?



Pravda, dnes se mira umeni jizdy na motorce meri spis maximalni rychlosti na rovince.

U obycejne motorky (na dojizdeni do prace, cestovani ci brouzdani okolo komina) povazuju poser pruhy za normalni vec. Taky je mam a je mi to uplne jedno. Ale u nadupane sportovni masiny mi to prijde trochu legracni. Ale mozna je to tim, ze jsem divnej, protoze podobnou masinu bych si koupil v pripade ze bych si chtel dopravat ostrou sportovni jizdy na hranici schopnosti te motorky.

3 reakcí na tento příspěvek Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

21.11.2014 v 09:23 | Nahoru | #148
Poser proužky na silnici za normálního provozu, bude mít troufám si tvrdit 95% motorkářů, zbytek jsou buď po smrti, nebo budou co nevidět

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

21.11.2014 v 09:34 | Nahoru | #149

shewcza píše: Poser proužky na silnici za normálního provozu, bude mít troufám si tvrdit 95% motorkářů, zbytek jsou buď po smrti, nebo budou co nevidět


Eště že si nenapsal 96%...bych se musel zařadit mezi 4% von je proužeček-proužek a pak pruh Je fakt že sem tam vidím,že lidem chybí ke kraji x cm,guma placatá a na hraně snad byla naposled v pneuservise na hromadě.
add srovnávat PP na uzkoprofilovce na ER5 a na 190/200 gumě je úsměvný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

21.11.2014 v 09:47 | Nahoru | #150

shewcza píše: Poser proužky na silnici za normálního provozu, bude mít troufám si tvrdit 95% motorkářů, zbytek jsou buď po smrti, nebo budou co nevidět



Ale hovno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist