globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Manuál
29.10.2014 v 00:06
Zdravím majitele Seven-fifty
potřeboval bych manuál k ročníku 1998.
máte někdo zdroj ?
díky a přeju plno šťastných km
M





1 reakcí na tento příspěvek Manuál

29.10.2014 v 09:33 | Nahoru | #1
co trochu hledat? hýýýýýýýýýýýýýr

(reakce na) Manuál

29.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #2
Branas_23> Dík za radu. Tu jsem přesně potřeboval. Hledal jsem, ale na tento rok tu není žádný manuál. Jinak bych nezakládal tuto diskusi !

Manuál

2.11.2014 v 16:21 | Nahoru | #3
jojo, máš pravdu, přehlíd sem ten rok, moje chyba co sem se dočet na zahraníčních fórech tak hayness manual na to snad neni, leda zkusit aspoň motodata na zákládní parametry

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

2.11.2014 v 16:54 | Nahoru | #4
Martinhol> Na tom nezálěží, že ty manuály sou určený pro jinej rok výroby motorky něž máš ty,
protože ta motorka od začátku až dokonce výroby neprodělala žádné velké změny.

(reakce na) Manuál

2.11.2014 v 19:28 | Nahoru | #5
Tom-H> rozdíl je v ovládání spojky

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

2.11.2014 v 20:02 | Nahoru | #6
Když koukám na fotky tvojí fiftýny tak se mi zdá, že máš ovládání spojky předěláno na hydrauliku. Je to tak? Jestli jo, tak v manuálu nic nenajdeš, protože originální ovládání spojky je řešený klasicky přes lanko.

(reakce na) Manuál

3.11.2014 v 20:29 | Nahoru | #7
Tom-H> ano, je to hydralika, proto sháním návod na seřízení.

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

8.11.2014 v 20:18 | Nahoru | #8
Ahoj,
originál servisní manuál najdeš někde tady: http://sevenfifty.ning.com/
Motorka se vpodstatě za celou dobu prodeje v Evropě vůbec nezměnila, odlišnosti jsem pozoroval jen v bezvýznamných drobnostech, ale rozhodně ne v motoru.
Použitelný Haynes manuál existuje, ale je na americkou verzi Nighthawk. Je stejná, kromě nějakých plastů, tvaru nádrže, jednokotoučové brzdy ve předu. Motor má shodný...
Nevěřím tomu, že rok 1998 měl hydrauickou spojku, nemáš tam spíš motor RC17 z CBX750 s šestirychlostní převodovkou? Má i větší výkon. Motor CB750 z něj vychází, pozůstatky po hydraulické spojce na krytech z levé straně motoru jsou, ale do bloku tam není žádná díra, alespoň u mé motorky. Leda že by si s tím někdo vyhrál a nabastlil to tam, nebo nějak zkřížil motor CBX s CB.
Vyfoť nějaké detaily, nebo se přijeď ukázat na další CB sraz na jaře (viz fórum sevenfifty) :)

Naposledy editováno 08.11.2014 20:44:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál

11.11.2014 v 16:01 | Nahoru | #9
honza.kr> ahoj, mám RC42. faakt. je to originál made by Japan ! :)
a ani jinak nevypadá jako nějak zbastlená. vše origo. fotek mám teď plno z poslední vyjížďky. dám je ke svému profilu. :)




(reakce na) Manuál

18.11.2014 v 16:50 | Nahoru | #10
Martinhol> zdar, určitě budu rád za fotky, vidím tam několik odlišností a docela by mě to zajímalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist