globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XJR - vyjmutí airboxu
 
27.10.2014 v 18:41
Ahoj, prosím o radu. Chtěl bych na XJR 1300 r.v. 99 instalovat již zakoupené samostatné košíky KN, nemáte s tím někdo zkušenost? Momentálně řeším, jak nejjednodušeji vyjmout airbox, je tam poměrně napasovaný? Moto je osazeno svody a koncovkou Akrapovič a na jaře bych rád přidal Dynojet s profesionálním odladěním na brzdě. Díky za každou věcnou připomínku.

2 reakcí na tento příspěvek XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 01:13 | Nahoru | #1
Svatokrádež

(reakce na) XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 07:36 | Nahoru | #2

Dráťa píše: Svatokrádež


(reakce na) XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 07:58 | Nahoru | #3

Dráťa píše: Svatokrádež


XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 09:02 | Nahoru | #4
Chápu vás, ale je to věc názoru, podle mne se k tomuhle stroji a hlavně motoru hodí víc než ta plastová bublina. Problém je, že nevím jak s ní ven. Je potřeba sundat karburátory?

1 reakcí na tento příspěvek XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 09:15 | Nahoru | #5
Stáhni si kompletní výkresy dílů...najdeš i zde na webu. Tam je rozkreslené kompletní uchycení, jistě ti to pomůže. Jinak, asi bych tuto úpravu nedělal...věc názoru. Když jsem kupoval XJR. Podobné se mi naskytlo, právě kvůli těm úpravám jsem odmítl. Uvažuj, až budeš prodávat, spousty lidí to odradí....Jinak, hodně zdaru.

(reakce na) XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 10:30 | Nahoru | #6
Děkuji, vím že se dá stáhnout manuál. Nejde tolik o to uchycení, ale spíš o postup, prostě je ten airbox strašně velkej a bude na to nějakej fígl . Jinak co se týče prodeje máš určitě pravdu. Bohužel to zatím není zrovna raritní bajk, ze kterého bych dělal oldtimera v originálním stavu.

1 reakcí na tento příspěvek XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 10:53 | Nahoru | #7
S XJR Ti neporadím, ale u řady motorek jsem se setkal s tím, že "bednu" airboxu musíš vložit do rámu před motorem!!!
Jinak je to plast... tak přihřátí horkovzduškou a mírné násilí, službu udělá

Hlavně počítej, že po instalaci "košíků"(a po velmi pečlivém a náročném doladění) se použitelnost moto znatelně zhorší... jó, špičkový výkon mírně vzroste, ale spodek a průběh se citelně zhorší ono spodek a průběh krouťáku, dělá do značné míry právě objem té "krabice"..

XJR - vyjmutí airboxu

28.10.2014 v 15:29 | Nahoru | #8
Souhlas, u některých motorek musíš vyndat motor, abys vyndal skříň filtru.

XJR - vyjmutí airboxu

30.10.2014 v 22:13 | Nahoru | #9
......A nebo pořádně zabrat (např. stará GPZ900R). Ale je to fakt sadismus....... Jinak ty "košíčky" jsou na hovno a být Tebou bych to nedělal.

Naposledy editováno 30.10.2014 22:14:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR - vyjmutí airboxu

31.10.2014 v 08:36 | Nahoru | #10

PETARDAK píše: S XJR Ti neporadím, ale u řady motorek jsem se setkal s tím, že "bednu" airboxu musíš vložit do rámu před motorem!!!
Jinak je to plast... tak přihřátí horkovzduškou a mírné násilí, službu udělá

Hlavně počítej, že po instalaci "košíků"(a po velmi pečlivém a náročném doladění) se použitelnost moto znatelně zhorší... jó, špičkový výkon mírně vzroste, ale spodek a průběh se citelně zhorší ono spodek a průběh krouťáku, dělá do značné míry právě objem té "krabice"..



kdyby nasadil flat slide karburátory tak by to fungovalo dobře, za ty peníze ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR - vyjmutí airboxu

31.10.2014 v 20:24 | Nahoru | #11
Stev> Jenže slušný použitý Keihiny FCR se budou blížit ceně této motorky....... Navíc to fakt není žádná prdel nastavit. Není to tak blbuvzdorný jako klasický karbec. Měl jsem Yamahu YZF750SP, která je měla v serii....

Naposledy editováno 31.10.2014 20:28:31

(reakce na) XJR - vyjmutí airboxu

31.10.2014 v 21:02 | Nahoru | #12
radi5> já vím, co jeden keihin, to bratru 600 usd plus doprava a clo, a to je ještě třeba to dodělat na konkrétní motorku. Ale asi by šla někde sehnat sada do 30 tis, plus doprava a clo, nebo o něco levnější mikuni.
Ale jinak se tvrdí že fcr jsou na naladění jednodušší než klasický karbece, naštěstí mám na motorce dost dobrý karburátory abych to mohl pustit z hlavy

XJR - vyjmutí airboxu

3.11.2014 v 17:49 | Nahoru | #13
Že by bylo nastavení Keihinů FCR jednodušší než klasických podtlakových bych netvrdil. Právě kvůli absenci toho podtlakového šoupátka, které něco pobere...

XJR - vyjmutí airboxu

14.11.2014 v 15:50 | Nahoru | #14
No já to na 1995 mám. Tak jsem ji koupil a nepozoruju teda, že by "nejela"... Pravdou je, že tam jsou, jsem tenkrát zjistil, až jsem chtěl profouknout airbox a on tam nějak nebyl....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist