Jinak pokud chceš měnit gufero, tak vypusť olej, sundej víko spojky, budeš muset sundat nejspíš i spojku, taky ozubené kolo na klikovce, možné tam bude i ovládání přívěry, nevím, tenhle motor sem ještě rozdělaný neměl. Ale měl by ses dostat do podobného stavu tomuto, viz. foto.
Tohle je motor z CR250, takže u RMka to bude podobné.
Staré gufero vyndáš třeba pomocí plochého šroubováku a opatrně tam naklepeš nové, vše zpět složíš, naliješ olej a jedeš
Ještě jedna věc, jinudy se tam ten olej dostat nemůže co? Může se stát že ta hřídel bude vydřená, jak tomu bývá u té vodní pumpy?
Tak to gufero je největší pravděpodobnost kama si to může přisávat olej, pak by to mohlo třeba způsobit netěsnost kártrů.
1 reakcí na tento příspěvek RM 250 2T kouří žere olej
Vena8686 píše: Jo jasný, nenní nic jednoduššího, než to otevřít. Hele a kartry jsou co? Já abych byl pro příště chytřejší. Jsem elektrikář a motorce se věnuju prvním rokem, takže to je spíš takové poznávání...
Kartery jsou ten hliník, co drží všechno ostatní (převodovku, spojku, kliku,...) po kupě Tady ještě fotky https://www.google....0CCYQsAQ&dpr=0.9
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |