globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pěna v chladiči
26.10.2014 v 17:24
zdravím :) v chladiči se mi po zahřátí dělá tahle emulze. Popravdě netuším jestli je to běžné, nebo jestli to něčemu vadí a zda to mám řešit. V chladiči mam smíchanou destilku s nemrznoucí kapalinou, je to 2t YZ. Po oleji to nesmrdí a ten by se tam prý ani neměl dostat. je možne že je to ze zbytků lepidla? Chladič už byl asi lepený někdy. Můžu jezdit aj s takou srajdou, nebo je třeba to nějak vyčistit :D





Naposledy editováno 26.10.2014 17:24:41

3 reakcí na tento příspěvek pěna v chladiči

26.10.2014 v 20:53 | Nahoru | #1
ještě mám dotaz trochu mimo téma :) na předním kole osmica a na zadním elipsa. zase se chcu zeptat jestli je to moc problem, nebo s tím mužu vesele jezdit dál. říkám si, že v terenu nejake osmice stejne moc nepoznam, ale tak nevim..... jestli se treba neco nemuže pokazit

(reakce na) pěna v chladiči

26.10.2014 v 21:46 | Nahoru | #2

lilkiss píše: ještě mám dotaz trochu mimo téma :) na předním kole osmica a na zadním elipsa. zase se chcu zeptat jestli je to moc problem, nebo s tím mužu vesele jezdit dál. říkám si, že v terenu nejake osmice stejne moc nepoznam, ale tak nevim..... jestli se treba neco nemuže pokazit

osmička nevadí a kleplý ráfek taky ne,jen dráty v kolech hlídej a dotahuj

(reakce na) pěna v chladiči

27.10.2014 v 12:16 | Nahoru | #3
2stroke> Můžeš do chladiče nalít čistý antifreeze. Záleží co koupíš, pokud tam naliješ nějakou G11 nebo G12 tak ta má bod tuhnutí kolem -60°C což je zbytečný. Běžně to smíchávám 1:1 s destilkou nebo vodou a podle měření to má tuhnutí kolem -30°C. Na každý flašce jsou napsaný ty poměry a body tuhnutí. Lze to míchat i s kvalitní vodou z kohoutku.
lilkiss> Vypusť olej z převodovky jestli není smíchaný s vodou, pokud ano netěsní vodní pumpa. Raději vyměň i těsnění pod hlavou, může se ti dostávat tlak z válce do chlazení. Potom vytéká voda přepadem z chladiče.

(reakce na) pěna v chladiči

27.10.2014 v 20:52 | Nahoru | #4
lilkiss> Netěsní ti gufero na vodní pumpě, a do chladící kapaliny se ti dostává olej z převodovky. Otázka je, jestli bude stačit jen vyměnit gufero, nebo už je vydřená hřídelka vodní pumpy a proto gufero netěsní.
U 2T motoru pokud odejte těsnění pod hlavou tak se ti olej do chladící kapaliny nedostane, protože v hlavě ani ve válci žádný olej narozdíl od 4T není.
Takže vypusť olej z převodovky(pravděpodobně tam bude stejná sračka jako v chladiči), vypusť chladící kapalinu, pak sundej kryt vodní pumpy, z hřídelky vodní pumpy sundej vrtulku.
Naskytne se ti tento pohled:





Staré gufero vyndej a opatrně naklep nové. Pozor ať ho nedáš obráceně, mělo by být tak jak to vidíš na fotce, tzn. stranou na které je napsaný rozměr gufera dovnitř motoru.
Pokud bys měla už špatnou hřídelku vodní pumpy, musíš sundat i víko spojky abys mohla hřídelku demontovat a namontovat novou.
Přeji hodně zdaru při opravě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha nevím rok Yamaha YZ 85 LW milan01 5 11.12.2016 v 20:45 kakasek
YZ85 vs. WR250R Yamaha WR 250R, Yamaha YZ 85 LW yamahattr125 4 30.6.2016 v 07:39 yamahattr125
výběr moto Suzuki RM 85, Yamaha YZ 85, Yamaha YZ 85 LW, Yamaha ... Andrlík 5 14.9.2015 v 21:03 Andrlík
Jak se redi benzin s olejem??Yamaha... Yamaha YZ 85, Yamaha YZ 85 LW milan01 5 4.8.2015 v 18:22 rybíz5
Zvýšení krouťáku u dvoutaktu Yamaha YZ 85 LW novej 5 1.6.2015 v 23:23 alesmoto


TOPlist