1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virál Výbrus válce
J.M.K. píše: fidlimydli> Takže to s tím "omlazováním oleje" bude zřejmě podobný "konspirační mýtus", jako že neprodané mlíko přebalují zpět - tam by se tuplem nevyplatilo vozit škatule zpátky a ještě zaměstnávat někoho, kdo je bude rozstřihávat, likvidovat a tak... co se neprodá, jde do kafilérky. Ale jinak olej v uzavřené flašce vydrží klidně desítky let, to mně nikdo nevymluví.
Podobně varování, že 2T směs stárne, smíchat jen množství na pár měsíců - už kolikrát po sezoně v kanďáku zbylo pár litrů a na jaře se to chrstlo do křoviňáku a nikdy se nezadřel, kolikrát dokonce přes zimu ležel se čtvrtinou nádrže, karbec jsme nikdy nevyjížděli do prázdna (dle výrobce se jinak mohou "slepit membrány v karbci")a také to pokaždé na jaře čaplo stejně, jako jindy po jednodenní pauze.
O prášcích na praní nemluvě, "absolutně bílá se stává ještě bělejší" co chvíli - vyznávám zásadu "čím vlezdoprdelštější reklama, tím spíš se tomu vyhnout obloukem".
Jednoho z nasich motoveteranu - motokolo Solex jsme koupili s ca 8 let starym benzinem. Pan ho vyndal ze sklapa, oprasil, nafouknul kola a rozjel. Byl tam zatracovanej M2T! Protoze bylo videt ze to maze - kourilo, smrdelo - tak jsme ze zajmu dojeli co bylo v bande. A nezadrelo se, jezdilo vesele dal! Jenze ten benzin byl z doby, kdy babisovy Biosracky byly jeste ideou ekoteroristu!!!
sered píše: Jednoho z nasich motoveteranu - motokolo Solex jsme koupili s ca 8 let starym benzinem. Pan ho vyndal ze sklapa, oprasil, nafouknul kola a rozjel. Byl tam zatracovanej M2T! Protoze bylo videt ze to maze - kourilo, smrdelo - tak jsme ze zajmu dojeli co bylo v bande. A nezadrelo se, jezdilo vesele dal! Jenze ten benzin byl z doby, kdy babisovy Biosracky byly jeste ideou ekoteroristu!!!
Někde jsem četl článek, kdy majiteli ležela motorka s benzínem několik let v garáži . Jen tak z hecu jej dal na rozbor. Benzín vykazoval stejné parametry jako čerstvý.
S M2T nesouhlasím, ten bych zatratil a použil max ve vyhoněných motorech, kde stejně plánuji výbrus, nebo šrot. Jsou kvalitnější oleje v podobné cenové relaci, tak proč je motoru neposkytnout. Kamarád měl na M2T neustálé problémy s přidíráním i 1500km po zajetí. Když se mu to kouslo,píst se namazal a měl rýhy i ve válci. Pak změnil olej a bez problému.Taky se mi při prvních km zajíždění díky mé blbosti Jawa s kvalitním olejem několikrát kousla, ale válec i píst bez následku, nic se nechytlo. Nic nekarbonuje, z výfuku netečou litry sraček a to vše s cenovým rozdílem 30kč/l. Plná syntetika tam samozřejmě taky nepatří.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |