na asfalt už jednu motorku mám, ale chci příští rok vyrazit na východ a tam se svým RT asi nepochodím.
Hledám lehké cestovní enduro, které:
- mi nezlomí nohu, když budu potřebovat zastavit v terénu (tzn. výška sedla)
- bude schopná jet 3 dny po asfaltu/dálnici a týden v terénu (šotolina, písek, voda)
- nebude potřebovat jeřáb na zvednutí, pokud pojedu sám
Vybírám (a plánuji se i projet) mezi F 650 GS a F 700 GS, obě motorky uvažuji nové.
Touratech doplňky nehrají roli, jde mi jen o to, zda má někdo zkušenosti s jednou z těchto motorek a podělí se s nimi.
Nejsem zapřisáhlý fanda BMW, respektuji i jiné značky, ale jsem spokojený se servisem i provozem RT, takže se mi uhýbat nechce.
Pokud bych měl vypíchnout jednu zásadní nejistotu k F 650 GS (možná neoprávněnou), tak nevím jak moc se popere s nákladem na 3-4týdenní cestování (i když jedu sám, není toho na balení málo). Jinak věřím tomu, že v terénu bude vyhovující.
Díky,
Midzis
2 reakcí na tento příspěvek F 650 GS, F 700 GS nebo jinou?
Taky nejsem zrovna vysoký bidlo, takže ač jsem chtěl spíš 800 GS, bylo na mě prostě moc vysoký. Pokud chceš jezdit mimo silnice s naloženým endurem, možnost si šlápnout vidím jako kritický. Na druhou stranu předpokládám, že sám bez větších zkušeností nechceš jezdit žádněj těžkej terén, takže tenhle twin by ti měl v pohodě stačit.
Přikoupil bych něco dílů, který vidím jako kritický.
Určitě dobrej šusplech (např. Touratech, já mám SW Motech, viz fotka), tyhle nižší Twiny maj břicho víc dole.
Nějaký padáky, co ti ohlídají motor/boky (mám originál BMW, dobře vypadají TT nebo SWM).
Pár dalších už není tak kritických, jako kryty rukojetí (na fotce TT se zvýšením), který ti spíš zvýši komfort jízdy.
Trošku problém je výběr plexi, kdy nějaké cestovní je buď šílenost nebo stejně nekryje dostatečně (musíš na něj ještě koupit deflektor), na druhou stranu po krátkém přesunu zase v terénu oceníš malej originál. Prý jedno z mála, který funguje, je Desierto od TT. Nemám, nemůžu posoudit, mám kouřový cestovní z TT.
Na sedlo sice každej nadává, ale já si celkem zvyknul. Nějaký z příslušenství ti ale přesuny usnadní.
Teď mě nanapadá, co tak dalšího důležitýho vypíchnout, tak jestli budeš mít dotazy, ptej se. Dobrá studnice informací je web http://bmwgs.cz/
Peacemaker píše: Mám předchůdce F 700 GS, F 650 GS Twin.
Taky nejsem zrovna vysoký bidlo, takže ač jsem chtěl spíš 800 GS, bylo na mě prostě moc vysoký. Pokud chceš jezdit mimo silnice s naloženým endurem, možnost si šlápnout vidím jako kritický. Na druhou stranu předpokládám, že sám bez větších zkušeností nechceš jezdit žádněj těžkej terén, takže tenhle twin by ti měl v pohodě stačit.
Přikoupil bych něco dílů, který vidím jako kritický.
Určitě dobrej šusplech (např. Touratech, já mám SW Motech, viz fotka), tyhle nižší Twiny maj břicho víc dole.
Nějaký padáky, co ti ohlídají motor/boky (mám originál BMW, dobře vypadají TT nebo SWM).
Pár dalších už není tak kritických, jako kryty rukojetí (na fotce TT se zvýšením), který ti spíš zvýši komfort jízdy.
Trošku problém je výběr plexi, kdy nějaké cestovní je buď šílenost nebo stejně nekryje dostatečně (musíš na něj ještě koupit deflektor), na druhou stranu po krátkém přesunu zase v terénu oceníš malej originál. Prý jedno z mála, který funguje, je Desierto od TT. Nemám, nemůžu posoudit, mám kouřový cestovní z TT.
Na sedlo sice každej nadává, ale já si celkem zvyknul. Nějaký z příslušenství ti ale přesuny usnadní.
Teď mě nanapadá, co tak dalšího důležitýho vypíchnout, tak jestli budeš mít dotazy, ptej se. Dobrá studnice informací je web http://bmwgs.cz/
Díky, vidím, že nejsem sám, co tohle řešil.
Na F700GS mě láká ten obsah, a pořád mi to příjde jako rozumný kompromis mezi 650 a 800GS.
Vidím to tak, že se prostě svezu na obou + zkusím dát poslední šanci 800GS a hodím si korunou. Ono špatně vybrat asi nakonec ani nejde :)
M.
Peacemaker píše: Mám předchůdce F 700 GS, F 650 GS Twin.
Taky nejsem zrovna vysoký bidlo, takže ač jsem chtěl spíš 800 GS, bylo na mě prostě moc vysoký. Pokud chceš jezdit mimo silnice s naloženým endurem, možnost si šlápnout vidím jako kritický. Na druhou stranu předpokládám, že sám bez větších zkušeností nechceš jezdit žádněj těžkej terén, takže tenhle twin by ti měl v pohodě stačit.
Přikoupil bych něco dílů, který vidím jako kritický.
Určitě dobrej šusplech (např. Touratech, já mám SW Motech, viz fotka), tyhle nižší Twiny maj břicho víc dole.
Nějaký padáky, co ti ohlídají motor/boky (mám originál BMW, dobře vypadají TT nebo SWM).
Pár dalších už není tak kritických, jako kryty rukojetí (na fotce TT se zvýšením), který ti spíš zvýši komfort jízdy.
Trošku problém je výběr plexi, kdy nějaké cestovní je buď šílenost nebo stejně nekryje dostatečně (musíš na něj ještě koupit deflektor), na druhou stranu po krátkém přesunu zase v terénu oceníš malej originál. Prý jedno z mála, který funguje, je Desierto od TT. Nemám, nemůžu posoudit, mám kouřový cestovní z TT.
Na sedlo sice každej nadává, ale já si celkem zvyknul. Nějaký z příslušenství ti ale přesuny usnadní.
Teď mě nanapadá, co tak dalšího důležitýho vypíchnout, tak jestli budeš mít dotazy, ptej se. Dobrá studnice informací je web http://bmwgs.cz/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS | firedept | 7 | 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |