globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rovnání brzd.kotouče na motocyklu
Ahoj nevíte,jestli v Praze a okolí někdo rovná brzdové kotouče na motocyklu,bez sundání.
V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

31.10.2014 v 18:07 | Nahoru | #151

BobGS píše: Cibus - protože tepelné úpravy jednotlivých výrobců se liší toto nikdy nedělat, muselo by se vyjiskřením na spektráku určit složení materiálu a podle tabulek zvolit tepelnou úpravu.(špatná tepelná úprava = praskliny nebo zvlnění) Výrobce má toto ošetřeno postupem který je kontrolován- pokud tepelné úpravy provádí. Pokud máš spektrák, kalicí pec a žíhací zařízení, můžeš to zkusit. Nýty - musí být originál!!!



Bobe,

děkuji za varování. Nicméně nic zkoušet nepotřebuji. Mám blízko k firmě, která se výrobou a servisem kotoučů zabývá. Úprav a výroby kotoučů jsem viděl stovky a za ty roky už možná i tisíce. Pravdou je, že spousta firem technologický postup a materiály šidí a pak nabízí kotouče za směšné částky. Ale když to někdo umí, jde to.

Nýt originál? Tady jsi úplně mimo. Nýt musí kvalitou odpovídat. Divil by ses, jaké bahno někteří výrobci používají. Jedním z nejčastějších servisů je právě přenýtování kvůli vymačkaným originálům.

Doufám, že máš s výrobou minimálně stejnou zkušenost, když vynášíš ostré soudy.

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

31.10.2014 v 18:15 | Nahoru | #152

ALESANDREA píše: Máš pravdu u normálních kotoučů jsou nýty kvůli pnutí a roztažností ,taky spojují dva rozdílné materiály měkej střed a tvrdej okraj a jsou trochu volné do stran. U závodních je ještě prioritní kladený odpor tam se nýty dělají volnější.



Aha, mám Tenerku a tam je to roznýtovaný tak, že se to ani nehne, s těma volnejma nýtama bych nechtěl jet po kočičích hlavách, to musí být jako když se sype železářství.

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

31.10.2014 v 22:06 | Nahoru | #153

cibus píše: Bobe,

děkuji za varování. Nicméně nic zkoušet nepotřebuji. Mám blízko k firmě, která se výrobou a servisem kotoučů zabývá. Úprav a výroby kotoučů jsem viděl stovky a za ty roky už možná i tisíce. Pravdou je, že spousta firem technologický postup a materiály šidí a pak nabízí kotouče za směšné částky. Ale když to někdo umí, jde to.

Nýt originál? Tady jsi úplně mimo. Nýt musí kvalitou odpovídat. Divil by ses, jaké bahno někteří výrobci používají. Jedním z nejčastějších servisů je právě přenýtování kvůli vymačkaným originálům.

Doufám, že máš s výrobou minimálně stejnou zkušenost, když vynášíš ostré soudy.


A čo je to také kvalitou odpovídat?
Vážení brzdy jsou bezpečnostním prvkem , takže kdo posoudí co odpovídá a co ne?(jsou pro to jasná pravidla ty je neznáš?) při výměně nýtů (pokud je kupuješ musí být ve faktuře uvedeno že jsou určeny proxxxbrzdové kotouče, popř udána norma pro výrobu) se přes podložku nýtuje stanoveným momentem. Tisíce oprav kotoučů? neznám nikoho normálního, kdo to dělá (uveď jméno firmy solidnímu servisu se to jednoduše nevyplatí) - kamikadze není můj styl, neříkám že to nejde, otázka pro Tebe - je na faktuře jako předmět plnění rovnání brzdového kotouče s protokolem o výsledku? pokud ne, jedná se o bastlení a zásah do bezpečnostního prvku motky, v případě nehody.....
Žádné ostré soudy nemám, pokud ta firma má postup certifikován a má oprávnění k této činnosti = uvádí tyto činnosti na faktuře (takže když se někdo přizabije tak platí) je to OK, teď sem nafoť fakturu této firmy za opravy a rovnání kotouče. Pokud ji nemáš nepiš kraviny a hluboce se zamysli.
O šizení není řeč, ale kotouč jak jistě víš je bezpečnostním prvkem a musí být homologován ať originál či druhovýroba. Pokud je homologován, není řeč o šizení - splňuje požadavky výrobce motorky, o čem tedy mluvíš? O nehomologovaných výrobcích? Ty ale normální člověk na motorku nedá.
Studuj legislativu a budeš mít jasno. Až sem dáš kontakty a scan faktury budu první kdo to použije.

Naposledy editováno 31.10.2014 22:09:24

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

1.11.2014 v 00:00 | Nahoru | #154
Bobe přiznej se že ty při masturbaci používáš kondom aby ses neohrozil .

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

1.11.2014 v 11:18 | Nahoru | #155
Michcél66 - nesuď podle sebe, každý asi máme jiné postupy já to dělat nemusím jak ty já už jsem velkej
Už mám jasno proč nemáš na banány na tohle se musí jinak no money no fun

Naposledy editováno 01.11.2014 11:24:11

1 reakcí na tento příspěvek rovnání brzd.kotouče na motocyklu

1.11.2014 v 20:48 | Nahoru | #156
Bobe napadlo tě někdy že nejsi pán bůh a může mít v čemkoliv pravdu i někdo jiný kromě tebe ?? Jestli jsi ze všeho tak posranej tak potěš párek. S homologací kotoučů už to přeháníš opravdu hodně. Z kolika procent mě podle tebe hrozí smrt od rovnaného kotouče proti jakékoliv jiné ??? Z tvých příspěvků mě vychází ,že už hned jak to nastartuju sem tuhej. Tvůj názor známe ,ale tady jsou potřeba skušenosti které ty nemáš. Už se uklidni protože to moc prožíváš.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

1.11.2014 v 22:45 | Nahoru | #157
Alexandreo - posranej nejsem z ničeho, přečti co jsem napsal a nebudeš tu takhle blábolit. To že nevíš a neznáš je tvoje věc, zkus zapátrat a pak piš. Zatím tady někteří soudruzi přečtou poslední příspěvek a pak plácají nesmysly.
Musím se opakovat - až budeš mít fakturu za rovnání kotouče, klidně si ho nechám srovnat na tom místě taky - o tom zde nikdo nemluvil . Dělám v oboru víc než 30 let, vím co musím a co nesmím. Neprožívám nic, protože vím. Pokud umíš číst přečti si o tom něco. Spousta lidí co to zde čtou může získat pocit, že rovnání kotoučů je brnkačka kterou umí kde kdo - kvůli těmhle sem něco píšu, kvůli ignorantům co plácají nesmysly nee O tvoji tuhost nejde, jde o tuhost někoho, kdo s tvojí motkou nemá nic společného.
Platí staré české přísloví, Bav se s volem o sobotě když ho v pátek zabijou

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

2.11.2014 v 03:25 | Nahoru | #158

ALESANDREA píše: Bobe napadlo tě někdy že nejsi pán bůh a může mít v čemkoliv pravdu i někdo jiný kromě tebe ?? Jestli jsi ze všeho tak posranej tak potěš párek. S homologací kotoučů už to přeháníš opravdu hodně. Z kolika procent mě podle tebe hrozí smrt od rovnaného kotouče proti jakékoliv jiné ??? Z tvých příspěvků mě vychází ,že už hned jak to nastartuju sem tuhej. Tvůj názor známe ,ale tady jsou potřeba skušenosti které ty nemáš. Už se uklidni protože to moc prožíváš.



Zdar chlapci a chlape

Obrázek jsem si dělal v průběhu louskání tohoto vlákna dokonce jsem připustil i pár věcí zde popsaných, teď bych rád reagoval na tvojí předposlední větu, "Z"kušenosti : jelikož motorku nemáš uvedenou hádám že vlastníš tu v profilovce, nechci se do ní nijak opírat sám mám její babičku a shodou náhod jsem na ní taky řešil kotouče (čištění nýtů dělá divy a je bez rizika) ale zpátky k tobě, kolik zkušeností máš? podle fotky bych tipnul že jsi před Gixxerem měl ještě Ninju. Máš pěknou paní vo tom žádná ale ruku na srdce, chceš riskovat s "ní" za prdelí že se ti ten rovnanej kotouč vy*ere zrovna ve chvíli kdy pojedete spolu? pro mě za mě si jezdi klidně bez brzd ale sám a nejlépe někde na okruhu. Vždycky když se jdu projet tak na mě drahá polovička dělá smutný oči že jí nechci brát sebou... následuje dlouhá hádka na téma řidičák na motorku a druhá motorka pro ní. Motorku mám teď odstrojenou ve sklepě (garáž je v plánu na jaro) a chystám se na ní vyřádit s vercajkem z Lidlu, a to je přesně ten důvod proč ona se mnou nepojede dokud nebudu moci stroji a sobě věřit na 110% tak nebudu riskovat cizí život. Mimo jiné i to je důvod proč mám dnes zadrátovanou nohu a drahá polovička viníka nehody před soudem lže aby toho blba zachránila před kriminálem, neuvědomujíc si že to ona měla mít zlomenou pánev kdybych neudělal co jsem udělal a nehodil motorku do dveří jak jsem chtěl než jsem si jí v tom autě všimnul. Zamysli se stojí ti těch pár tisíc za to aby jsi někomu zkurvil život? Myslíš že díky jednomu srovnanému kotouči je z tebe Pan mechanik?

Nemyslím to nijak zle a jsem i docela klidnej když tohle píšu jen si říkám jestli zvažuješ všechny aspekty a dalekosáhlost některých rozhodnutí, ono totiž není jen Já, Moje, Nejlepší, ty karty mají i druhé strany.

rovnání brzd.kotouče na motocyklu

2.11.2014 v 11:40 | Nahoru | #159
No, myslím, že tak nějak to je. Když k tomu přičtu právní stav u nás a nechuť pojišťoven platit - dělám jen to co umím a pod co se můžu podepsat.

(reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu

15.5.2021 v 15:15 | Nahoru | #160

ALESANDREA píše: Po koupi motorky sem si po čase všiml měkké přední brzdy. Na jedné straně desky nové a na druhé na vyhození. Myslel sem ,že drhnou pístky tak sem rozdělal třmeny do šroubku a celé vyčistil a znova poskládal dal novou brzdovku a brzda pořád měkká. Jediná další možnost křivé kotouče. Motorka měla najeto kolem 10tis. od nova takže jinak všechno zánovní. Půjčil sem si budík na házivost s magnetem a nestačil se divit. Jeden kotouč házel 0,05 a druhej měl 0,5mm. Bylo i trochu cítit že drhne o desky. Už sem myslel na nejhorší a to na výměnu ale nedalo mě to a vzal sem kladivo a topůrkem sem do kotouče mlátil proti prohnutí a snažil se ho narovnat. Trvalo mě to asi hodinu ale bylo pořád vidět zlepšování až sem docílil 0,03 házivost. Samozdřejmě sem čekal ,že se to po pořádné zátěži vrátí ale nevrátilo !! Běžný provoz cca 7tis/km a několikrát na okruhu a kotouč pořád drží a neháže. Takže to jde bezproblému narovnat na motorce. Mám ještě podezření že se ten jeden kotouč ohnul při odrážení pneu v pneuservisu. Stačí trocha a je to prohlé. Kotouče to byli originál na GSX-R 750 2011 a desky originál. Takže žádný sraní a namlátit zpět do roviny.





Jsem tu nový, ale oživil bych téma. Jezdím NC750dct, ve dvou. Tuhle se mi přihodila větev do zadního kola. Pecka, a rámus. Doma jsem zjistil, že kotouč švidrá. Tak jsem si přečetl místní hejty, vzal měrky, šupléru, polínko a kladívko. Světe div se, půl hodiny točení kolem, pár klepnutí a kotouč srovnanej. Žádný výpočty. Automechanik měl svatou pravdu. Čtyři a půl litru jen za matroš doma.

Naposledy editováno 15.05.2021 15:16:48
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe honzabiker 84 8.10.2011 v 12:38 vie


TOPlist