Mám - nové svíčky které fungují, mám nový oleje a vzuch filtr, mám ultrazvukem vyčištěné
karburátory a seřízené podtlaky, mám bohatost na tři otáčky, děláno u ,,odborníka,,
zaplatil jsem celkem dost a bez výsledku..
Po obtížném nastartování a zahřátí jede jako das a startuje na 1. otočení
Benzín nevypínám !
Na plný sitič nemá ani snahu , tak na cca půlku chytá pomalu a dlouze, pak ji musím držet
plynem než se zahřeje, poté chytá okamžitě a když vytáhnu sitič jde na cca 1 200 ot a chce
chcípnout.
Bez sitiče a trochou plynu nechytne vůbec.
Zajímavé je že někdy ji nemohu vůbec nastartovat až do unavení baterky, tak se naštvu
a jdu na 1/2 hodiny pryč a když se vrání a vytáhnu sitič a drbnu a ona jde hned na 1200 ot ?
tak tomu nerozumím. Svíčky NGK mě odešly po 300 km, asi jsem je ulil, tak mám denzo a zatím pálí všechny.
prosím o odpo kdo se s tím již setkal a má reálné zkušenosti
díky
Pavel
1 reakcí na tento příspěvek Špatné studené starty
1 reakcí na tento příspěvek Špatné studené starty
..3ot. mne prijdou jako dost bohata "spodni" smes,, leda by si mel otevreny ladaky..
a tu synchronizaci si asi nevidel..
a benzin nevypinam - znamena to neco??? - dle me spis problemy.. kor u starejch moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné studené starty
1 reakcí na tento příspěvek Špatné studené starty
jinak podobnou závadu jsme nedávno řešili u jednoho KLX a po kouzlení s karbecem a hledání pičovin, nás napadlo zkontrolovat rozvody...a ejhle, sání bylo o jeden zub špatně..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné studené starty
Ano máš pravdu, já to takle chtěl a proto jsem to dal rádoby odborníkovi a stálo to 4000 kč.a výsledek nic, nevím komu mám věřit, tenhle člověk byl na doporučení a že to dělá 20 let a podobně..nakonec sem nezmohl nic, peníze zbalil a prý je to u tohoto normální,nemám žaludek
se s nějakým troubou hádat..nechci psát kdo to je..
ale našel jsem přes známého dalšího prý odborníka který má servis
na moto a s karbecama to má prý zmáklé-dovezu mu to tam a snad nevyhodím další tisíce.
já dělám dvacet let auta, ale toto se učit nechci ale možná budu muset.
díky za rady..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné studené starty
ja bych stahnul volnobeznou klidne pod dve ot./jestli nemas ladaky/, pak zkusil nahodit,,,
kazdopadne ctyrvalec se na sytic/za chladna/ musi vyslovene tesit... paklize se se syticem pere, je nabohacenej..
tak jsem stáhnul bohatosti na dvě otáčky a velice se to zlepšilo a začala po krátkém zahřátí
reagovat na sytič, tj vyběhne na 3-4 tis otáček a nemá snahu chcípnout jako dříve..
ale stejně jí trvalo na můj vkus dlouho než se chytla..
při jízdě jsem žádnou změnu z 3 na 2 ot nezpozoroval-ladáky nemám a mám origo 4/2..
je tu ještě jedna věc...občas se setkáš s karbecema, který jsou tzv. vyšlehaný...prostě klapku obtéká příliš mnoho vzduchu a jsou nedoladitelný...je to daný vůlema na rotačních částech a u šoupátkovejch na uložení šoupěte... ale pokud jsi vylaboroval dílčí úspěch, možná to doženeš do spokojenosti...každopádně kdyby jsi si nevěděl rady, můžeme se nějak domluvit, nějakej čas bych našel...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |