globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:10 | Nahoru | #91
Ozzy_> Protože je těžký.. Nečekám, že mi tu někdo řekne, tohle jedině tohle.. Vaše zkušenosti a postřehy mi jsou dostačujícím základem. Ale teď už to je spíš, jak tak koukám, jen o mé kritice.. A z toho si moc nevezmu. Protože mě názory na mé ježdění některých jedinců moc nezajímá, kritizovat totiž někoho, koho vůbec neznají je pošetilé..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:12 | Nahoru | #92

Ozzy_ píše: Nebo se zeptam jeste jinak, co cekas ze ti tu nekdo poradi ?

Čau,čau hele s Enii tak trochu vic kamaradim (chodim k ní na svíčkovou ) tak skoro všechny tyhle zminene mašiny sme prebrali až na jednu GSXR 750 co si myslím ze jako dobrý tak na neco to asi dobrý bylo....

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:13 | Nahoru | #93

Enie píše: sharkis> Pojistku mám velmi dobrou a pokud mě tu většina s koupí litra pohřbívá, tak ji ani potřebovat nebudu a budu ráda, když to tak dopadne a nebudu si muset čůrat do plín, být krmená PEGem rovnou do žaludku, koulet jen očima a být odkázaná na veškerou ošetřovatelskou péči jako moji pacienti o které se starám...



tak když ti nesedí šestka, tak to znamená že na ní buď pořádně neumíš, nebo tě otravuje s ní jezdit rychle - držet jí pod krkem. To jsou nejlepší důvody pro koupi sportovního litra

To je jen konstatování skutečnosti, po roce a půl prostě neumíš dostatečně jezdit. Ale jak skončíš a proč si to chceš pořídit je mi jedno, je to jen tvoje věc.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:21 | Nahoru | #94
vole a kolik lidí co má litra jezdit umí? klidně řeknu že v Čr je možna tak 5-6 lidí co na litru jezdit umí a přesto jich denně potkávám šest půlek někde asi chyba ne? nebo po kolika letech ježdění je správnej čas koupit litra? je to nějak časově podřízeno? ja myslím že ne prostě přijdeš vysolíš prachy a nazdar

edit: ja jezdit neumim a litra mám taky

Naposledy editováno 21.10.2014 18:22:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:22 | Nahoru | #95

Enie píše: Ozzy_> Protože je těžký.. Nečekám, že mi tu někdo řekne, tohle jedině tohle.. Vaše zkušenosti a postřehy mi jsou dostačujícím základem. Ale teď už to je spíš, jak tak koukám, jen o mé kritice.. A z toho si moc nevezmu. Protože mě názory na mé ježdění některých jedinců moc nezajímá, kritizovat totiž někoho, koho vůbec neznají je pošetilé..



Jenže ty chceš něco co ti tu nikdo nemůže dát. Nikdo ti neřekne co ti sedne, to je pro nás věštění z křišťálové koule. Udělej si seznam litrových SS, najdi si bazary kde je mají, vem si 200 tyček do kapsy a jdi se projet. Co se týče seznamu motorek, máš tu základní 4 japonský značky kde chybu neuděláš ani s jednou a budeš mít v bazarech dostatečný výběr. Pak je tu pár italských značek, kde bude výběr podstatně omezenejší a taky italové mívají moto s více specifickým charakterem.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:23 | Nahoru | #96

Enie píše: sharkis> Pojistku mám velmi dobrou a pokud mě tu většina s koupí litra pohřbívá, tak ji ani potřebovat nebudu a budu ráda, když to tak dopadne a nebudu si muset čůrat do plín, být krmená PEGem rovnou do žaludku, koulet jen očima a být odkázaná na veškerou ošetřovatelskou péči jako moji pacienti o které se starám...



Nikdo tě tu nepohřbívá, jen jsem se snažil ti naznačit, že žádnej učenej z nebe nespadl, což bys ostatně mohla po absolvování medicíny vědět nejlépe, kolegyně

A co se mě týče - nekritizuju tě, můj příspěvek byl myšlen spíš k zamyšlení - dokud se tvůj styl jízdy a jeho případné následky týkají jen tebe, je to jen tvůj problém a mě nezbývá než ti upřímně popřát hodně štěstí a mnoho najetých kilometrů do dalších let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:28 | Nahoru | #97
shadepirat> Neřekla jsem, že se VFRem nedá jezdit do zatáček, ale je na mě těžké..

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:31 | Nahoru | #98
Kdyz to mas tezky, i litrovy supersporty maj nektery 200+ kilo, kazdej kapotovanej cestak (FJR, VRF, GTR atd) nebo "rychlolet" typu ZZR nebo Hayabusa jsou jeste tezsi. Nahace 800 plus, nebo cestovni polokapoty (FZ1 fazer - gt, Z1000 v polokapote atd jsou tezsi). Nahaty sestky nebo pripadne nedejboze dvouvalce nebudou mit problem letet 2 kila, a pak uz se jim moc nechce ...

Takze za predpokladu ze trvas na 220+ dosahovanejch svizne a navic trvas na nizky hmotnosti (i kdyz se 170 cislama nejsi zrovna prcek), tak nic jinyho nez litrovy SS stejne nemas.

Ale nevim, zkus treba nekdy nahace. Zjistis ze 200 v hodine ti staci, a navic ze je to "o hodne vetsi palice" nez zalehla za plexi ve 280ti na ZZR Navic i na tech dalnicich jakmile je tam trochu provoz stejne moc kilaku 200+ nenajedes. Pravda pamatuju si jeden rychlej presun z okruhu na Slovensku do Pardubic, kdy jsem po dalnici Bratislava - Brno z nedostatku casu proste lezel hlavou na tankvaku, drzel plnej a s Daytonou se z mirnyho kopce dostal i na sestku do omezovace Ale jako .... co z toho ? mit nahace, tak sedim v klidu, pohodlnejs, misto 250 jedu 200, a dojedu o 10 minut pozdejs ....

a pokud nehodlas jezdit na okruhy, tak ma proste SS samy nevyhody. Ja bych si na cestovani koupil BMW F800S. 85 koni bohate staci, 200+ to jede hrave, nesere se clovek s retezem, a polokapotu to na jakous takous ochranu pred neprizni pocasi ma, a batoh a velky kufry nevozim. A na blbnuti po silnicich okolo komina bych si koupil Triumph street triple R. Moc se toho neznici pri padu, motorka je lehoucka, ten trivalec tahne odspodu skoro jak litr ale nema jeho vyssi hmotnost, a motorka sama ma plne stavitelnej podvozek i ram i brzdy ze supersportu, ale sedi se na ni "normalne".

Co si prat vic ?

Naposledy editováno 21.10.2014 19:01:42

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:33 | Nahoru | #99
Enie> To je celkem relevantní argument. Tak v tom případě bych bral tu ZX-10.

Nebo existuje stránka cycle-ergo.com a tam si to muzes naklikat.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:34 | Nahoru | #100
_Milanek_> Děkuji, trochu milých slov v té smršti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:37 | Nahoru | #101
han> Někde trochu výš jsem psala, že mi stačí ty vaše poznatky a zkušenosti k tomu, abych si udělala obrázek.. Nepotřebuji od tebe doporučit konkrétní typ..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #102
Enie> Okey, v tom případě vlákno splnilo účel a je u konce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:45 | Nahoru | #103

Enie píše: shewcza> Už jsem ji s ní kupovala.. Nechala jsem ji zavařit, ale při svých pádech při rozjezdech svár nevydržel..



Za jakych okolnosti se da spadnout pri rozjedu????

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:53 | Nahoru | #104

4star píše: Za jakych okolnosti se da spadnout pri rozjedu????



...když jsi ženská co sotva dosáhne na zem, tak celkem snadno - stačí aby se jí motorka převážila na stranu, kde zrovna noha o pár cm nedosáhne na zem, a je dole během vteřiny

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 18:57 | Nahoru | #105
4star> Odpověď jsi už dostal, jen to potvrdím.. Když mi to při rozjezdu chcíplo a motorka se převážila, tak jsem ji prostě neudržela, když dosáhnu jen špičkama na zem..

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:08 | Nahoru | #106
sharkis: stejne to nechapu, tak posunu prdel a dam tam jenom jednu nohu ne?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:13 | Nahoru | #107
4star> Ono je to vlastně jedno, já tu motorku stejně už jednou nohou neudržím, když se dostane do náklonu..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:19 | Nahoru | #108
4star> však jo, takhle to normálně dělaj, ale prostě čas od času se stane, že se jim ta motorka z nějakýho důvodu převáží na druhou stranu a pak je to takovej fofr, že se tim zadkem prostě přesunout nestihnou a letěj

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:21 | Nahoru | #109
Tak to by me teda pekne sralo kdybych mel masinu za 200 000 a takhle skolacky ji polozil

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:21 | Nahoru | #110
ja taky blbne dosahnu a uz se mi to to taky podarilo polozit kdyz jsem si slapnul do diry,mimochodem pri rychlejch startech nebo gumovani musis mit na zemi obe nohy takze na takovy rady ser

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:24 | Nahoru | #111
No tak teda nevím,tvrdit o sobě že jezdím"s rozumem" a "s hlavou" ...takže jako:

...neumím se rozjet na šestce aniž bych nespadla,tak si koupím litra..

Podle mne jen minimální zkušenost po roce a půl, a při 170cm stát na špičkách se mi moc nezdá,já mám s bídou 160 cm a stačila mi malá úprava tlumiče.Nemám plný došlap ale to je právě o tom že je potřeba se nejdřív naučit jezdit.Pak to už člověk tak nepotřebuje V tomto případě litr je podle mě hloupost.Ale jen můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:26 | Nahoru | #112
CBRMilan: proc by si proboha mel mit pri rychlejch startech nohy na zemi???

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:27 | Nahoru | #113
4star> proze si zahreju zadni gumu a lehnu si dopredu

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:28 | Nahoru | #114
CBRMilan: Vetsi nesmysl sem dlouho neslysel

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:29 | Nahoru | #115

4star píše: CBRMilan: Vetsi nesmysl sem dlouho neslysel


na cem ze to jezdis?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:32 | Nahoru | #116
Zalezi na tom snad? R1 rv. 2006 kdyz to chces vedet ... zkus to poradit borcum v Moto GP treba taky budou startovat s obema nohama na zemi

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:34 | Nahoru | #117
4star> ja nejsem jezdec moto gp,jinak ty protacis zadni kolo s jednou nohou na zami a s vysednutou prdeli?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:37 | Nahoru | #118
CBRMilan: Mam 171 a snad nikdy sem na zadne motorce nestal obema nohama a nikdy nevidim problem v tom palit gumu na jedne noze ... cemu to jako vadi?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:41 | Nahoru | #119
4star> pri paleni staci malinkej naklona masinu uz nenajdes a na jedny noze je to skoro jisty jednou ti to ulitne,jinak pokud mas 171 cm tak si jeste evidentne nechytl pri zastaveni diru nebo vyjetou kolej

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:42 | Nahoru | #120
konec off topicu, to enie: za me bez do R1, merim o centak vic jak ty a je to v klidu, takze esi se citis na litr tak bez do ni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist