globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět problém s pojišťovnou
17.10.2014 v 12:09
Zdravím,

brácha měl 2.10. menší Autonehodu. Nejde o nic vážného, kamion jedoucí za ním nedobrzdil a odnesl to levý bok nárazníku, světlo a malé oděrky na blatníku od nárazníku.

Teď o co mi jde. V pojišťovně nám řekli, že nejsou povinni uhradit opravu za nové díly v plné výší, protože ani díly na autě už nebyly nové. Takže si buď bude muset brácha doplatit a nebo se domluvit se servisem aby to opravili, tak že se vejdou do limitu pojišťovny. Což na jednu stranu chápu, ale na druhou stranu ty díly před nehodou byly nepoškozené, tak bych byl rád aby i teď po nehodě, kterou jsem nezavinil (potažmo brácha) byl nárazník nepoškozený a né jen svařený, zakytovaný a já nevím co ještě . Nebo doplácet nějakou částku.

Včera jsem psal mechanikovi email, kde to vázne, protože slibovali, že to bude hotové už minulý týden. Odpověď mechanika zní: "Dobrý den,
Bohužel rychlost likvidátoru neurychlíme mají toho hodně a přišel až 9.10. ve 12:00hodin .. auto šlo ihned ten den do lakovny díly se objednaly. Aby jste nemusel nic doplácet pojišťovně tak se musel zadní nárazník opravovat. 11.10. nám přišlo světlo , když jsme krabici otevřeli byl v ní kastlík spolujezdce. Dnes už světlo je a auto se kompletuje."

Je to běžný postup a nic s tím nenaděláme a nebo mám vyžadovat po pojišťovně uvedení do původního stavu, tedy do stavu, kdy nárazník nebyl opravovaný? Problém je taky to, že tím by se opět protáhla doba, kdy brácha auto nebude mít k dispozici.

Omlouvám se, že je to tak dlouhé, snad to se to někomu z Vás bude chtít číst .

Mockrát Děkuji za odpovědi !!!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět problém s pojišťovnou

17.10.2014 v 18:24 | Nahoru | #1

BikerLaky píše: To chápu, ale v tom případě chci stejný stav jako byl předtím. To znamená, že nechci prasklý, promáčknutý a následně opravený nárazník,ale třeba nějaký starší nepoužitý. Když už to chtějí řešit takto.

Právě, že mi nic neposlal ani nedal. Hned, jak přijedu domů, tak mu budu volat aby mi to poslal.


Tak proč ses v servise nedomluvil aby ti sehnali starší nárazník?
Pokud to je neautorizovaný servis tak pojišťovna servisákovi napíše že má na opravu třeba 15000kč. Servisák to samozřejmě opraví tak aby vydělal co nejvíce. Koupí nové světlo, opraví nárazník vyklepe bok a pak se to nalakuje.

(reakce na) Opět problém s pojišťovnou

18.10.2014 v 10:50 | Nahoru | #2

dave-lister píše: Tak proč ses v servise nedomluvil aby ti sehnali starší nárazník?
Pokud to je neautorizovaný servis tak pojišťovna servisákovi napíše že má na opravu třeba 15000kč. Servisák to samozřejmě opraví tak aby vydělal co nejvíce. Koupí nové světlo, opraví nárazník vyklepe bok a pak se to nalakuje.



Je to autorizovaný servis a zároveň jejich smluvní servis . Sami od sebe začali s takovouto opravou, asi právě proto aby na tom co nejvíc vydělali. Jakmile jsem dozvěděl, že opravují i nárazník, tak jsme to začal hned řešit, protože auto bych měl v pondělí přebírat a myslím, že když ho přeberu, tak souhlasím s tím, jak to udělali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist