globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autodekompresor
 
14.10.2014 v 19:54
Ahoj všichni,
dnes jsem začal rozebírat motor a zjistit jsem že 660 SMC autodekompresor má. Když odstraním tu přídavnou vačku, tak tam jsou dva vodící čepy. Bohužel ten menší je už dost otlačený. Zkoušel jste někdo odtsranit autodekompresor a šlo to i potom nakopnou startovací pákou? Nechce se mi dávat teď ještě navíc 6000,- za vačku, když je tahle mimo toho čepu jako nová. Nová pružinka v tomto případě asi nic nevyřeší. Vypadá to asi nějak takhle...





Naposledy editováno 11.01.2016 11:12:27

Autodekompresor

14.10.2014 v 21:51 | Nahoru | #1
Ty jsi boží,tady brečíš nad cenou vačky a pak budeš brečet nad cenou starteru,startpáky nebo přeraženou nohou...když jsi měl na kátéemku,musíš mít i na díly P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Autodekompresor

14.10.2014 v 22:09 | Nahoru | #2
No 660 startér nemá a asi ve směru startování je autodekompresor nejspíše vypnutý. Zabraňuje zřejmě pouze tomu kopnutí nazpět. Je to tak nebo jsi jen pouze další teoretik. Nezlob se, ale chtěl bych zjistit pouze možnost jeho odstranění. Vím, že nejsem první co nad tím kdy uvažoval.

Autodekompresor

14.10.2014 v 22:18 | Nahoru | #3
Dekompresor je zapnutý i ve směru nakopávání.

Naposledy editováno 14.10.2014 22:23:37

(reakce na) Autodekompresor

14.10.2014 v 23:30 | Nahoru | #4
Zemba82> není to tak a nejsem jen teoretik-funguje tak,že lehce přizvedává ventil,abys dokázal "přeprat" kompresi ,vyndej ho a uvidíš všechny svatý,než to natočíš...P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Autodekompresor

15.10.2014 v 07:38 | Nahoru | #5
On tam ten dekompresor je vlastne uplne zbytecnej, jen takove drahe kurvitko

(reakce na) Autodekompresor

15.10.2014 v 08:40 | Nahoru | #6

KubaLC8 píše: On tam ten dekompresor je vlastne uplne zbytecnej, jen takove drahe kurvitko



Uplne, ale uplne nanic tam je!

Autodekompresor

15.10.2014 v 11:28 | Nahoru | #7
Skryto... aha

1 reakcí na tento příspěvek Autodekompresor

15.10.2014 v 12:23 | Nahoru | #8
A divíš se? Ve Vás se česká povaha nezapře. Chtěl jsem jen vědět nějaký duchaplný názor, protože i starý motorky neměly dekompresor a také to šlo. Tenhle mi také neotevíral ventil a do teď jsem na to nepřišel a startovalo to. Jen sem tam cvaknutí, proto to celý rozdělávám, abych se vyhnul problémům. Tomu se říká preventivní údržba, nemám rád provoz do poruchy. Rozhodl jsem se dát vačku novou, kdybych to potom za pár tisíc kilometrů prodával, tak bych to musel rozdělávat a stejně s tím něco udělat. Takhle bude aspoň hlava celá komplet repasovaná. A jen taková otázka sekundární vzduch je taky takový kurvítko pro životní prostředí, že ho odděláváte? Příště radši buďte zticha a přešlapujte v rohu....

Autodekompresor

15.10.2014 v 12:32 | Nahoru | #9
A tvoje ceska povaha to ojebat se tady asi zaprela.

na LC4 jsem mel manualni dekompresor, bez toho jsi na tu paku mohl tak akorat koukat, protoze nic jinyho se s tim bez dekompresoru delat nedalo.
vidim ze jsi to nakonec vyuresil sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autodekompresor

15.10.2014 v 12:59 | Nahoru | #10
Zemba82> ja teda nevim, co mas za rok, ale moje smc teda automatickej dekompresor nema, aspon si to myslim. bez nej to nakopnu, horko tezko silene, ale jo. ale nemit ho tam, tak to prodam.

1 reakcí na tento příspěvek Autodekompresor

15.10.2014 v 13:05 | Nahoru | #11
má někdo fotku jak to vypadá nový?? sem měl za to, že tam určitá vůle ("opotřebení") být musí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autodekompresor

15.10.2014 v 13:07 | Nahoru | #12

kajaspacek píše: Zemba82> ja teda nevim, co mas za rok, ale moje smc teda automatickej dekompresor nema , aspon si to myslim. bez nej to nakopnu, horko tezko silene, ale jo. ale nemit ho tam, tak to prodam.



???

(reakce na) Autodekompresor

15.10.2014 v 13:20 | Nahoru | #13
Lion> jako nemit tam ten dekompresor vubec. jde to hrozne blbe, kdyz si ho nezmacknu.

Autodekompresor

15.10.2014 v 13:32 | Nahoru | #14
Máto automatický i manuální dekompresor vačka se akorát liší pro 640/625 motory a 660 dle tohoto obrázku. Samozřejmě manuální dekompresor mám taky...



(reakce na) Autodekompresor

15.10.2014 v 16:18 | Nahoru | #15
Lion> Vůle tam je právě velká a pak dochází k tomuto opotřebení. Myslím si, že to vznikne asi každých 15 000km a pak přestane fungovat. Pokud je startér a dobrá baterka tak to ani snad nepostřehneš, protože jsem to nepoznal ani při nakopávání. Pozná se to prý tak když dáš válec do komprese a tlačíš na nakopávačku. Pokud skoro neklesá, tak je dekomresor v háji a pokud klesá, tak je OK. Ještě se to dá poznat pokud točíš motorem dokola, tak se dá zaslechnout v jednom místě cvaknutí, pak je vše v pořádku. Pokud necvakne - je K.O.. Pokud bych ho odtsranil, byl bych na tom jak jsem teď a asi většina vlastníků 660 SMC. Nová vačka má akorát na tom čepu obě hrany ostré (jako je protější strana od toho opotřebení - viz. vrchní obrázek) Každopádně mě kamarád poradil že se to dává repasovat asi do 500,-.

Autodekompresor

15.10.2014 v 23:39 | Nahoru | #16
S tím nic nenaděláš,takhle to dopadne,když mám sekerku a kladívko a hlavně chuť do práce,tak můžu opravovat i televizi...
Téma je zamknuto


TOPlist