řešíme teď doma problém na Z750S rv.05 problém zřejmě se zadním tlumičem. Na moto se jezdí hlavně cestovně a tak je na ní namontovanej vzadu držák 3 velkých kufrů+ty tři kufry, navíc jezdí převážně ve dvou. To samo o sobě způsobuje, že je zadek motorky zatíženej víc. Cca po 55tis.km se mu začalo občas stávat v nějakým "hupu" nebo na nerovnosti , že při propružení si zadní guma škrtla o spodní konec držáku SPZ ( jak je malá odrazka ), kterej má na konci 2 šroubky, který při tomhle kontaktu s gumou do ní vyrejou maou rýhu.
Stávalo se to čím dal častějc, na chvíli to vyřešilo nastavení tuhosti tlumiče na maximum, ale bylo to krátkodobý řešení a tak jsme přistoupili k logickýmu řešení, což byla výměna zadního centrálu za nový a originál (cca 20tis,-), kterej se navíc rovnou v autorizovaným servisu nechal nastavit znovu na maximum tuhosti.
Teď se však problém začal opakovat už cca po 5tisicích km s novým tlumičem. Možná by to vyřešila montáž tvrdší pružiny, která by však nepasovala na stávající tlumič a tak by se zase musel měnit celej, což by byla otázká prý dalších zhruba 10 000,-. Nenapadá někoho z vás, kde jinde by mohl být problém, případně jestli nemá někdo podobnou zkušenost? Co by mohlo kromě tlumiče ovlivnit to, že se zadní kolo dostane do kontaktu s držákem?
Samozřejmě by se dal vyměnit nebo zkrátit držák SPZ, šlo by o to odejmout pouze tu koncovou část s odrazkou, to však problém, který tam někde je, nevyřeší :) Díky
Opravy tlumičů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Z750 S za jízdy chcípá [1, 2] Kawasaki Z 750S | Jimmy_K | 52 | 19.11.2023 v 20:22 X-tra-X |
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R | j8rda7 | 2 | 6.9.2020 v 19:07 RAMIR |
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S | dawsn | 26 | 21.6.2020 v 17:03 Vencl1 |
Tlumičový olej Eurol 10W Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 9 | 17.6.2020 v 12:05 assassin |
Kawasaki z750s rok 2005 jaký OLEJ f... Kawasaki Z 750S | yannick | 3 | 12.2.2020 v 18:44 fidel |