globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové
 
7.10.2014 v 15:50
Z příkazu:

... Jednání osoby obviněného p. Xxxxx je společensky nebezpečné v takové míře, že byly naplněny nejen formální znaky, ale i materiální znaky výše uvedeného přestupku. ...



... Překročením zákonem povolených rychlostí je porušen chráněný zájem. Při každé vyšší rychlosti než, která je zákonem povolena, je prokázáno, že řidič není schopen plně ovládat motorové vozidlo takovým způsobem, aby mohl bezpečně reagovat na situace předpokládané, které mohou nastat v silničním provozu a chránit tak zdraví nejen své ale i druhých a majetek občanů. ...






1 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

7.10.2014 v 23:15 | Nahoru | #1
1100Virago píše: Proč bych to dělal? Pojedu tam podle selského rozumu a ne podle tabulek. Ohledně materiálního aspektu rozhodl už NSS a rozhodně to nemyslel tak, jak úředníci v Číkusově příspěvku. Ve dvě ráno prostě u školy materiální aspekt přestupku nenaplňuju, i kdyby se úředníci na hlavu stavěli. A o to tu jde - dokud se bude policie a úřady snažit stíhat takové přestupky, do té doby nebudou mít ten rakouský nebo německý respekt.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Prdlajs)
Respekt nebude, pokud zákony umožňují kličky těm , kteří se snaží vyhnout zodpovědnosti.

A´ž se lidi naučí být zodpovědní, třeba tu bude rychlost jen doporučená, jako je to právě v Německu.

Ale zase nechat 30 v úseku, kde se kdysi něco dělalo a už tam dávno není potřeba, je taky nesmysl. Vlastně podle logiky by měla kompetentní osoba být stíhána za přestupek proti plynulosti a bezpečnosti silničního provozu, případně jiného správního deliktu. A takových dopravních značek jsou mraky

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

13.10.2014 v 22:35 | Nahoru | #2

Kotas_XTZ píše: 1100Virago píše: Proč bych to dělal? Pojedu tam podle selského rozumu a ne podle tabulek. Ohledně materiálního aspektu rozhodl už NSS a rozhodně to nemyslel tak, jak úředníci v Číkusově příspěvku. Ve dvě ráno prostě u školy materiální aspekt přestupku nenaplňuju, i kdyby se úředníci na hlavu stavěli. A o to tu jde - dokud se bude policie a úřady snažit stíhat takové přestupky, do té doby nebudou mít ten rakouský nebo německý respekt.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Prdlajs)
Respekt nebude, pokud zákony umožňují kličky těm , kteří se snaží vyhnout zodpovědnosti.

A´ž se lidi naučí být zodpovědní, třeba tu bude rychlost jen doporučená, jako je to právě v Německu.

Ale zase nechat 30 v úseku, kde se kdysi něco dělalo a už tam dávno není potřeba, je taky nesmysl. Vlastně podle logiky by měla kompetentní osoba být stíhána za přestupek proti plynulosti a bezpečnosti silničního provozu, případně jiného správního deliktu. A takových dopravních značek jsou mraky


Hovno prdel cecky a sory za ty výrazy ovšem poslouchat neustále pindy o tom jak jsou skopčáci a Rakušáci poslušní a zodpovědní mne neskutečně vytáčí. Když jedu v Reichu na dálnici a je omezení tak zpomaluju, protože Helmutí pokuty by mi solidně oholily prdel a 7 z 10 skopčáků mě objíždí full gas tralalalá. A co ty jejich dálnice v tomto stylu s místy pouze doporučenou rychlostí - Carmagedon se stejně nekoná a beztak jim už brzy neomezená odzvoní, protože sekýrovat cokoliv co slouží k individuální dopravě je prostě trend...
Ještě jeden příklad z Austrálie, kde byla neomezená rychlost na dálnicích před lety zrušena a stále je u úmrtnosti na těchto omezených dálnicích oproti době před omezením rostoucí trend - příští rok mají pokusně opět otevřít úsek s neomezenou rychlostí a po roce provozu jej budou analyzovat(teda tu nehodovost na něm).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist