globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První moto ZR7 - fin. náročnost?
 
4.10.2014 v 18:38
Zdravím všechny,

jsem tady nový, takže abych se představil: 25 let, 192cm/96 kg bez zkušeností na silničním motu. Příští rok na jaře si plánuji dát dáreček a koupit si první silniční motorku. Dle témat tady pročtených to zatím vypadá na Kawasaki ZR7/ZR7S. Cenový limit na pořízení motorky bude cca do 50 000 kč. Řidičák budu rovněž zajišťovat až na jaře. K těm zkušenostem, jezdil jsem během střední školy tady po okolí na Yamaze XT600 rok cca 1990. Bylo to ale moto bez papírů, tz. jen polňačky anebo po hřebenech beskyd.

Vás se chci zeptat, kterou moto byste mi doporučili na základě mých fyzických parametrů a účelu používání.

Motorka bude používána na dojíždění do práce. Do práce to mám 70 km denně celkem. Během víkendů to vidím na výlety kolem komína a jednou za sezonu na cca 5-7 denní moto-dovolenou ( Alpy, Balkán?, Norsko? ). Jinak nepotřebuji žádnou střelbu, spíše preferuji rozumné finanční náklady jak na pořízení, tak na provoz.

Kromě výběru moto mě zajímá ještě jedna věc. Jaké jsou další náklady na to stát se motorkářem? Kolik to celkem stojí ( oblečení, počáteční servis moto, průběžný servis, pojistka, gumy ). Vím, že koupí moto to zdaleka nekončí.

Děkuji za rady do začátku a třeba někdy někam vyjedeme :).

R.

1 reakcí na tento příspěvek První moto ZR7 - fin. náročnost?

17.3.2015 v 22:12 | Nahoru | #1
ZR7 jsem si chtěl v roce 2003 koupit novou u Kawasaki Vítovec - měl jen jednu chybu/byla zamluvená.
První hledisko byl vzhled (nahatá klasika byla, je a bude ovždy krásná - již od "pradědy" Z1 Super Four 1972), další byla cena, která se dostala pěkný kus pod 200 000,-Kč. Pak barva - nu a výbava byla také pěkná = palivoměr, vyztužená podsedlovka a příprava na držák kufrů, podsedlový zavazadelník......
Akorát si ji nakonec zámluvce koupil za mne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto ZR7 - fin. náročnost?

18.3.2015 v 15:11 | Nahoru | #2

Franky píše: ZR7 jsem si chtěl v roce 2003 koupit novou u Kawasaki Vítovec - měl jen jednu chybu/byla zamluvená.
První hledisko byl vzhled (nahatá klasika byla, je a bude ovždy krásná - již od "pradědy" Z1 Super Four 1972), další byla cena, která se dostala pěkný kus pod 200 000,-Kč. Pak barva - nu a výbava byla také pěkná = palivoměr, vyztužená podsedlovka a příprava na držák kufrů, podsedlový zavazadelník......
Akorát si ji nakonec zámluvce koupil za mne.



Kolik tenkrát stála? Vím, že doporučená prodejní cena byla kolem 210 000 Kč. To se mi zdá docela ranec, když člověk vidí, že by za to dneska mohla být moje vysněná CB 1100.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist