globalmoto_kveten





Téma: Ve stopě zlínské šestidenní
 
23.9.2014 v 22:45
V sobotu 20. září 2014 se konala krásná nostalgická akce s názvem "Ve stopě zlínské šestidenní ". Druhý ročník orientační jízdy historických soutěžních a sériových motocyklů, která z části opisovala etapy mezinárodní šestidenní soutěže z let 1947, 1953, 1955 ,1959. Start soutěže byl v kempu u Luhačovické přehrady a trasa měřila kolem 200 km po silnici i v terénu. Vidět, slyšet a cítit tolik soutěžních Jaw a Zetek bylo super a snad tato akce bude probíhat i v dalších letech, protože jsem zaslechl, jak je v dnešní době těžké vyřídit povolení pro uspořádání a že v minulém ročníku někteří jedinci sabotovali soutěž ničením značení, kladením překážek apod. Jestli se dělo něco podobného i letos jsem se zatím nikde nedočetl. Škoda jen, že se takové akci více nedělá propagace, protože jsem se o ní náhodou dozvěděl tady na motorkářích, jinak nikde nic a myslím, že i diváků bylo málo. Dám sem pár fotek.






Naposledy editováno 23.09.2014 22:58:33
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ve stopě zlínské šestidenní

10.12.2015 v 23:14 | Nahoru | #61
quote=imoladu]Dobré by bylo,když se letos pojede po značkách jak na enduru,orientační soutěž pro veterány-i jezdce kteří nevidí na mapu je na nic. [/quote]
označ to jako klasickou soutěž, včas odbočky a na rovině uklidňováky

Ve stopě zlínské šestidenní

10.12.2015 v 23:28 | Nahoru | #62
Fichtla JAWA 50 pionýr.5 rychlostního,speciál enduro,TP, mám-prodám.

Naposledy editováno 10.12.2015 23:28:35

(reakce na) Ve stopě zlínské šestidenní

11.12.2015 v 00:50 | Nahoru | #63
Kloudys> Příští rok se pojedou teréní úseky POUZE po turistických značkách , které každý vidí a zná, ty nahradí klasické šipky. Aspoň bude jistota, že je zas někdo nestrhne a bude přehled o značení
Pořádáme orientační jízdu, ne klasické enduro nebo soutěž. Je to hold nový druh motoristického zápolení u kterého to chce i trošku fištróna. Musí se to nějak spojit dohromady, aby se i trošku přemýšlelo a ne jen tahalo za plyn nebo se předváďěla koupená drahá motorka na které se majitel bojí jezdit !! ale ani to není zakázáné
Loňských 200km se zkrátí na 150, přidá se terénu a stoupání. (časově víc terén než cesta) Mapa bude ve formátu A2 měřítko 1:50000, 4 časové kontroly, 4 průjezdky.
Chtělo by před jízdou proštudovat mapu a ne ji hned složit do kapsy, hurá na kofolu , klobása ,start, tradáá a po 2 km se divit, že člověk ani neví, kam jede.
Je dobré si vždy naplánovat cestu do nejbližší průjezdky nebo časovky, vědět, že např. Po startu na kruháči doleva, vjedu do druhé dědiny a z ní pojedu 15 km po zelené značce lesem, polem, lánem až k průjezdce .. atd... Úsek +- 20 km jde naplánovat tak , že ani nemusíš vytáhnout mapu. Ale samozřejmě i na 20 km se dá ztrati 31minut a tím pádem definitivne skončit.
Vím, že ideální a hlavně pohodlnější pro jezdce by byl menší okruh a jet ho třeba 4 krát, ale každý vlastník pozemku toleruje max . jeden průjezd. O nějakém kroužení ANI SLYŠET !! . Ale jak píšu výše, pořádáme ORIENTAČNÍ jízdu, ne klasické enduro.

Musíš vědět, jestli jedeš soutěžit , nebo se jen tak v "klidu" povozit v místech bývalých šestidenních, kde se dnes už běžně ofiko nedostaneš. To záleží jen na tobě!
Předběžný termín 17. 9. 2016 v Březnu se rozhodne.

Naposledy editováno 11.12.2015 00:52:47

(reakce na) Ve stopě zlínské šestidenní

11.12.2015 v 07:02 | Nahoru | #64
Zdenalbenal> Jen jsem trochu googlil a dá se na ten motor sehnat asi všechno bez problémů.
Třeba tady: http://www.faccioli...f=34&selflang=en

U nás v ČR asi těžko...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist