globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc s výběrem naháče
Zdarec, už jsem prošel mnoho recenzí a diskuzí zde na fóru. Vybírám si motorku po 125 ccm (najezdil jsem na ní necelí rok CBR 125 to mají všichni :) ) a chci si koupit novou určitě nějakého naháče v cenovém rozpětí 60 000 - 65 000 tisíc. Podle nabídek na inzerátech jsem zmenšil výběr na tyto motorky:

*Suzuki SV 650/52kW/2V - rok okolo (2000-2003) v tomto roku bych se asi vešel do ceny.
*Cagiva Raptor 650/54kW/2V - rok okolo (2001-2005)

*Kawasaki Z 750/81kW/Řadový čtyřválec
*Honda CB 600 F Hornet/71kW/Řadový čtyřválec

Ano, budu si muset stáhnout výkon, alespoň papírově na 35kw bo na 25kw. S tím počítám.

Chci na tom jezdit sám, ale také s přítelkyní a ne jen třeba krátké projížďky (cesťáka ačkoliv by byl nejlepší si kupovat nechci :) )

Chtěl bych se zeptat na názory a zkušenosti lidí na tyto motorky jak je to s údržbou, kvalitou či výkonem. Budu rád za seriozní odpovědi moc by mi to pomohlo s výběrem, ačkoliv se budu rozhodovat sám, ale vaše zkušenosti s motorka pokud jste je vlastnili by mi moc pomohli.

A jak již tu psal někdo budu se držet hesla "Vyber si motorku kterou budeš mít rád, lépe ji odpustíš chyby"

Děkuj ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 22:38 | Nahoru | #31
jira24> Nic proti, ale moc toho nevydržíš. Odpolední relaxační vyjížďku 350 km se zastávkou na tankování zvládnu úplně v pohodě. Normálně se dá za víkend najet přes 1 000 km a nic mě nebolí. A to mám s normálním sériovým sedlem i řídítkama. Jde o to jakou máš postavu, ale hlavně výdrž samozřejmě.

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 22:46 | Nahoru | #32
CBRMilan> S řidičákEm A2 do 35 kW je Hornet 900 opravdu rada nad zlato.
Jinak tazateli. Motorku max z dvojnásobkem. Takže v TP 25 kW z motorky z max 50 kW a 35 kW v TP z max 70 kW. Zed i Hornet nebo SV či Bandit je s 25 kW totální utopie. V případě 35 kW v TP můžeš z výběru řídit POUZE starého Horneta, Bandita, SV, Cagivu atd. Ledaže by mašina vyjela z fabriky jako 25 kW verze, ale ty jsou těžko k sehnání, takže s tím moc nepočítej.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 22:51 | Nahoru | #33
sv je na začátek dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 22:56 | Nahoru | #34
memphis.unv> Moja ho má otevřený a nemůže si vynachválit. Jede pěkně a dobře se vodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 23:01 | Nahoru | #35

Orličan píše: jira24> Nic proti, ale moc toho nevydržíš. Odpolední relaxační vyjížďku 350 km se zastávkou na tankování zvládnu úplně v pohodě. Normálně se dá za víkend najet přes 1 000 km a nic mě nebolí. A to mám s normálním sériovým sedlem i řídítkama. Jde o to jakou máš postavu, ale hlavně výdrž samozřejmě.


Jak vydrz? Jako ze kdo vydrzi jet na motorce nejdyl, i kdyz to boli, je nejvetsi borec? :D Tak to ja si dam radeji min km, ale aby to nebolelo.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 23:03 | Nahoru | #36
Z výběru vypadla Kawasaki ER6 - skvělý stroj, lehký s fajn výkonem a zábavným dvojválcem. Krátký rozvor, normální řidítka, podvozek dle všeho v pohodě. Na začátek skvělá volba.

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 23:28 | Nahoru | #37
jira24> Jde o tělesnou stavbu, připadně zdravotní problémy a zhýčkanost. Někdo prostě najede 600+ km za den na pohodu a někdo na té samé mašině brečí už při 150.

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

23.9.2014 v 23:35 | Nahoru | #38

robert-fiskandl píše: Z výběru vypadla Kawasaki ER6 - skvělý stroj, lehký s fajn výkonem a zábavným dvojválcem. Krátký rozvor, normální řidítka, podvozek dle všeho v pohodě. Na začátek skvělá volba.



Na tu jsem zapomněl Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 08:22 | Nahoru | #39
Pokud by jsi bral v úvahu SV a chtěl o něm vědět více, mrkni na můj profil. Samozřejmě je to subjektivní názor. Je malinká, tak pokud máš ke 190cm a více, budeš na ní vypadat jako na kole. Co se výkonu týče, když přepočteš výkon na kg, srovná se s čtyřválama.

Co se týče vhodnosti na cestování, tak mám za sebou Balkánem do Turecka 6000km , RUmunsko a přilehlé státy 5000km. Vydržím na ní sedět celý den a když slezu nic mne nebolí. Mám ale naked s vyššími a širšími řídítky.

Raptor je to samé, jen bude mít lepší podvozek, brzdy a není tak okoukaný, ale zase je dražší a kdyby něco, na SV v bazaru koupíš jakýkoliv náhradní díl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 09:31 | Nahoru | #40

fidlimydli píše: Pokud by jsi bral v úvahu SV a chtěl o něm vědět více, mrkni na můj profil. Samozřejmě je to subjektivní názor. Je malinká, tak pokud máš ke 190cm a více, budeš na ní vypadat jako na kole. Co se výkonu týče, když přepočteš výkon na kg, srovná se s čtyřválama.

Co se týče vhodnosti na cestování, tak mám za sebou Balkánem do Turecka 6000km , RUmunsko a přilehlé státy 5000km. Vydržím na ní sedět celý den a když slezu nic mne nebolí. Mám ale naked s vyššími a širšími řídítky.

Raptor je to samé, jen bude mít lepší podvozek, brzdy a není tak okoukaný, ale zase je dražší a kdyby něco, na SV v bazaru koupíš jakýkoliv náhradní díl.



Raptor je o něco míň pohodlný. Co se týče dílů, tak bych to taky zas tak špatně neviděl

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 11:07 | Nahoru | #41
Cagivu rozhodně ne- Itala nikdy víc, osobně bych se přikláněl k Hornetovi, ale z těch zbylých třech neuděláš chybu ani u jedné

Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 11:23 | Nahoru | #42
Horneta bych volil na tvuj začátek, jinak na jaře budu prodávat mého zeda, jinak kawa držák a spolehlivá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 11:35 | Nahoru | #43

RouteKing píše: Cagivu rozhodně ne- Itala nikdy víc, osobně bych se přikláněl k Hornetovi, ale z těch zbylých třech neuděláš chybu ani u jedné



Odborník vždyť je to napůl japonec

Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 12:17 | Nahoru | #44
Čus,

za mě bych volil Zeda. Mám ho již pátou sezonu a na řádění na okreskách výkonu až až. Jediný co jsem řešil jsou gumy olej a destičky (prostě klasika servis). Podvozkově dle mého názoru lepší než Hornet (srovnávám roky 09), okruhovka to sice není, ale v pohodě se na tom svezeš i tam a dáš si kolínko

Popřemýšlej o FZ8...tu má kámoš (maximálně spokojenej) ale ty ještě takhle levný nebudou...

Šťastnou ruku při výběru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 12:40 | Nahoru | #45
Orličan> To mi řekni,v čem je sv lepší než raptor??? Uz jen kdyz se kolem tech dvou motorek projdes a vidíš,čím je co osazený....

3 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 12:59 | Nahoru | #46
Jen ještě k tomu řidičáku. Dělal sis před měsícem tedy jistě že po 19.1.2013. Můžeš řídit cokoliv co má v TP:

1. výkon z výroby do 35 kw
2. omezený na 35 kw z maximálně 70 kw a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg
3. omezený na 25 kw z jakéhokoliv výkonu.

pro starší řidičáky než 19.1.2013 je oproti novým rozdíl v bodě 3 a to:
omezený na 25 kw z maximálně 50 kw a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg

někteří přispívači v tom mají trochu zmatek, a ani se nedivím protože ten zákon je sepsanej fakt debilně, takže enjoy

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 13:09 | Nahoru | #47

Pavliiis_ píše: Jen ještě k tomu řidičáku. Dělal sis před měsícem tedy jistě že po 19.1.2013. Můžeš řídit cokoliv co má v TP:

1. výkon z výroby do 35 kw
2. omezený na 35 kw z maximálně 70 kw a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg
3. omezený na 25 kw z jakéhokoliv výkonu.

pro starší řidičáky než 19.1.2013 je oproti novým rozdíl v bodě 3 a to:
omezený na 25 kw z maximálně 50 kw a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg

někteří přispívači v tom mají trochu zmatek, a ani se nedivím protože ten zákon je sepsanej fakt debilně, takže enjoy



zmatek v bodě 3 máš ty... to by ten zákon byl uplně na víš co... stačilo by tazateli koupit R1 s 25 kw...

doporučuji i tazateli pročíst tohle, jsou tam všechny možnosti co tu zazněly: http://www.icmn.cz/...pravidla_5765.clanek

Naposledy editováno 24.09.2014 13:13:18

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 13:17 | Nahoru | #48

Pavliiis_ píše: Jen ještě k tomu řidičáku. Dělal sis před měsícem tedy jistě že po 19.1.2013. Můžeš řídit cokoliv co má v TP:

1. výkon z výroby do 35 kw
2. omezený na 35 kw z maximálně 70 kw a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg
3. omezený na 25 kw z jakéhokoliv výkonu.

pro starší řidičáky než 19.1.2013 je oproti novým rozdíl v bodě 3 a to:
omezený na 25 kw z maximálně 50 kw a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg

někteří přispívači v tom mají trochu zmatek, a ani se nedivím protože ten zákon je sepsanej fakt debilně, takže enjoy

Guláš v tom máš ty:

po 19.1.2013(jeho případ):
1. cokoliv co má z výroby 35kW
2. seškrcené na 25kW z 50kW nebo 35kW z 70

před 19.1.2013:
stejné jako po s tím rozdílem, že neplatí limit dvojnásobku u škrcení

Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 14:01 | Nahoru | #49
A tohohle naháče bys nechtěl? - stroj má vlastní nemusíš nic kupovat....







Naposledy editováno 24.09.2014 14:01:32

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 16:15 | Nahoru | #50

Rogerer píše: Raptor je o něco míň pohodlný. Co se týče dílů, tak bych to taky zas tak špatně neviděl



Možné to je,moc jsem jeté díly na Raptora nestudoval. Ale byl jsem za profláknuté SV vděčný, když mi v Bulharsku regl odpravil i CDI a já ji tam do druhého dne koupil na bazaru.

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 16:32 | Nahoru | #51
RouteKing> Povídej Ty znalče, co je na Raptoru s motorem z SV tak špatnýho?

Naposledy editováno 24.09.2014 16:34:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 16:44 | Nahoru | #52
StreetSV650> Už jen proto, že si Talián půjčí motor z Japonce a navěsí na něj své komponenty a italofilové se můžou potentovat. Navíc Cagiva mi nic neříká v naked verzi. To radši SV v polokapotě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 17:10 | Nahoru | #53
Orličan> Tvůj věk tě omlouvá, právě ty komponenty dělaj tu motorku lepší než je tvoje SV

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 17:13 | Nahoru | #54

strakon píše: Orličan> Tvůj věk tě omlouvá, právě ty komponenty dělaj tu motorku lepší než je tvoje SV

Tak,tak.-))

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 17:23 | Nahoru | #55
Neříkám, že je lepší nebo horší. Jen podotýkám, že motor vlastní nemají a vzhledově mě nebere Cagiva ani náhodou. Navíc kolik je na inzerci Cagiv a kolik SV? Proč běžně Cagivu na srazu nepotkám, když cena je stejná jako to hrozný SV? Naháče bych nechtěl, to že se mi něco nelíbí je věkem?

(reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 18:25 | Nahoru | #56
Za mě RAPTOR, to je jasný. Nebo SV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 20:43 | Nahoru | #57

Orličan píše: Neříkám, že je lepší nebo horší. Jen podotýkám, že motor vlastní nemají a vzhledově mě nebere Cagiva ani náhodou. Navíc kolik je na inzerci Cagiv a kolik SV? Proč běžně Cagivu na srazu nepotkám, když cena je stejná jako to hrozný SV? Naháče bych nechtěl, to že se mi něco nelíbí je věkem?

No že na silnici Cagivu jen tak nepotkaš,není určitě věc kvality a hladem po SV...ale...No je to jedno,každy ma svůj názor a každy ma doma,to co si vybral.Me jen zarazil názor toho,že je SV v něčem lepší než Raptor.-))) Ja si myslim,že komponenty u Cagivy jsou mohem kvalitnější a co se tyce vzhledu,je každého věc...Mojí motorku by většina lidí dle mě pozvracela ale pro mě je to jedna z nejvííc sexy motorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 20:49 | Nahoru | #58
StreetSV650> Proč jsi smazal fotky v profilu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 21:14 | Nahoru | #59
chiro2> levný, spolehlivý, osvědčený, nenáročný....
....ovladatelný, nezáludný a celkem zábavný v rámci možností
s laďákem dobré zvuk a ovladatelný jak kolo

Pomoc s výběrem naháče

24.9.2014 v 21:27 | Nahoru | #60
Mám SV, ale každý SVčkař musí uznat, že pokud má SV nějaké mouchy, tak je to jednoznačně měkká vidlice a slabší brzdy. Raptor tohle vychytal a posunul motku zase o kousek dál.

Možná by to chtělo posuzovat podle reálných věcí, ne podle ega a přiznat si, že existuje lepší moto, než to, co mám v garáži.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist