globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr výfuku
Zdarec, chci na Speed Triple 2012 laďáky od RP Tuning a nemůžu se rozhodnout, jestli zvolit jednu koncovku pod stupačku a nebo dvě pod sedlo. Dík za každý názor, co je podle Vás lepší :)

(ilustrační obrázky)











Anketa: Kterou variantu výbrat?
Dvě pod sedlo
60%
75
Jedna pod stupačku
40%
49

Výběr výfuku

25.9.2014 v 20:39 | Nahoru | #31
Za mě jeden dolu a cenově ten jeden SC Project bude podobnej 2x RP

Výběr výfuku

26.9.2014 v 15:57 | Nahoru | #32
Určitě dva, krása

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2014 v 11:21 | Nahoru | #33
Mám SC 3-1. Bral jsem ho kolem Vánoc se slevou cca 100Eur přímo u výrobce. Do 5 dní byl doma. Zkoušeli jsme v Cartecu v Brně různé mapy, i pro 3-1 Arrow, nakonec zůstalo u původní. Jede to s ní bez střelby, bouchne to jen zcela výjimečně. 3-1 odlehčí zadek, vizuálně (i váhově kdo chce..) a odkryje se monumentální zadní kolo Je fakt, že dvě koncovky k TST taky suprově sedí, ale 3-1 mi přijde lepší, aspoň zatím. Homologační vložku vozím s imbusákem pod sedlem, podle mýho není v rambajzu velkej rozdíl a s vložkou se výfuk víc hřeje. Jezdil jsem tak i po Rakousku a bez problému. Zrovna tento model nehlučí, že by se mi z toho po 50 km půlila hlava. Míval jsem Arrow na Aprilii RSV 1000RR a to se bez špuntů v uších nedalo.




OVAL SILENCER - LOW POSITION - a mají ho teď za 380 Eur...pošta vyjde na cca dvacku
SC

Naposledy editováno 27.09.2014 17:11:47

(reakce na) Výběr výfuku

28.9.2014 v 08:46 | Nahoru | #34

jurcajosef_com píše: MilanTST> Proc uvazujes o jednom?



že by změna? líbí se mi, ale dva se mi líbí taky

Výběr výfuku

29.9.2014 v 09:23 | Nahoru | #35
Ten jeden vypada taky luxusne...dva mi prijdou trochu "nabusenejsi":)

(reakce na) Výběr výfuku

29.9.2014 v 10:37 | Nahoru | #36
RoumenS> Ahoj mozes mi dat prosim ta cislo na pana Muranika dakujem .

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2014 v 10:14 | Nahoru | #37
Ahoj,
sám mám ST z roku 2007, který se dle mého názoru od tvého modelového roku nijak výrazně neliší. Já jsem namontoval "laďáky" IXIL, a to dva pod sedlo. Osobně se mě dvě koncovky líbí víc, protože moto má dle mého názoru vyváženější vzhled. Ale záleží na vkusu každého soudruha. Podle mého skromného názoru není rozdíl ve váze jedné, nebo dvou koncovek v běžném silničním provozu vůbec rozhodující. Takže bych spíš řešil estetické hledisko a finanční stránku. Mimochodem ty koncovky IXIL mají docela hezký zvuk, nejsou předražené a mají i DB killer, např. pro ježdění v Rakousku. Nijak jsem k nim nepřestavoval ani palivové mapy, protože to údajně není nutné, pouze KN vzduchový filtr. Podotýkám, že nejsem dovozce koncovek IXIL, ale jsem s nimi prostě spokojený. Doufám, že Ti můj názor pomůže ve správném výběru. Hodně šťastných km.

(reakce na) Výběr výfuku

6.10.2014 v 10:42 | Nahoru | #38
fanda58> Ahoj, podivam se i na IXIL. Trochu jsem ted na vazkach jestli trochu nepriplatit a nedat tam ladaky s homologaci jak kvuli technicke tak pripadnemu cestovani za hranice, RP homologaci bohuzel nemaji, ale zase na Hornetovi 600 jsem s nim byl dost spokojeny, luxusni zvuk nesrovnatelny s origo vyfukem. S tou palivovou mapou si necham poradit v Triumphu. Zvazuju jeste Akrapovice a LeoVince, psal jsem mail do DK racing s dotazem na cenu, tak uvidim co napisou.

Výběr výfuku

6.10.2014 v 11:04 | Nahoru | #39
Tak ted mi psali z DK racing ze za Akrapy 37710 + 4200(heatshield)... to je hitparada:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

6.10.2014 v 11:21 | Nahoru | #40

Jaryj píše: Mám SC 3-1. Bral jsem ho kolem Vánoc se slevou cca 100Eur přímo u výrobce. Do 5 dní byl doma. Zkoušeli jsme v Cartecu v Brně různé mapy, i pro 3-1 Arrow, nakonec zůstalo u původní. Jede to s ní bez střelby, bouchne to jen zcela výjimečně. 3-1 odlehčí zadek, vizuálně (i váhově kdo chce..) a odkryje se monumentální zadní kolo Je fakt, že dvě koncovky k TST taky suprově sedí, ale 3-1 mi přijde lepší, aspoň zatím. Homologační vložku vozím s imbusákem pod sedlem, podle mýho není v rambajzu velkej rozdíl a s vložkou se výfuk víc hřeje. Jezdil jsem tak i po Rakousku a bez problému. Zrovna tento model nehlučí, že by se mi z toho po 50 km půlila hlava. Míval jsem Arrow na Aprilii RSV 1000RR a to se bez špuntů v uších nedalo.




OVAL SILENCER - LOW POSITION - a mají ho teď za 380 Eur...pošta vyjde na cca dvacku
SC



Asi koupim taky SC, maji je za 640EUR a to se podle mne celkem da. Libi se mi. Jaky maji zvuk? Nemas video? Hlavne jsou homologovane, jinak bych sel urcite do RP Tuning.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

6.10.2014 v 16:58 | Nahoru | #41
jurcajosef_com> a nejsme kousek od sebe..? o víkendu má být pěkně, můžeš to dojet vomrknout...

Naposledy editováno 06.10.2014 16:59:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

8.10.2014 v 17:44 | Nahoru | #42
Tak se domluvíme všichni a omrknem si to navzájem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

8.10.2014 v 22:19 | Nahoru | #43

MilanTST píše: Tak se domluvíme všichni a omrknem si to navzájem



(reakce na) Výběr výfuku

9.10.2014 v 07:14 | Nahoru | #44

tomasNJ píše:



Dorazíš taky

Takže sraz v Olmiku

Naposledy editováno 09.10.2014 07:15:44

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

9.10.2014 v 09:27 | Nahoru | #45
To je vyzva!:D Nedele 12.10. ve 14:00 v Jedovnicich na parkovisti pred restauraci Barachov TST sraz, at jste vsichni tam:)

(reakce na) Výběr výfuku

11.10.2014 v 06:58 | Nahoru | #46
v nedelu mají být poslední volné jízdy na masecu...pokud se mi podaří nějaké koupit, budu tam

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

13.10.2014 v 09:03 | Nahoru | #47
Taky jsem byl na volnych jizdach, 9:30 a 14:00, nejel jsi nahodou ve 14:00 taky? Jel tam se mnou zaroven borec s bilym speedem, ale nemel jsem cas si ho moc prohlidnout:) Prvni jizda se speedem na okruhu a uspesne jsem ho zbavil poserprouzku, super zajezdeni az na to ze v tech 14 tam bylo trochu prelidneno...

(reakce na) Výběr výfuku

13.10.2014 v 09:29 | Nahoru | #48
jurcajosef_com> byl :) ve 14 sem jel taky. nasadil sem ty samý gumy co máš Ty a chytl sem parádní highsider. tak tak, že mě to nevykoplo úplně. překrmil sem to 49°12'29.984"N, 16°27'2.571"E v Seznamových mapách..a bylo po ježdění. byl sem zvyklej na původní SuperCorsy.. Další Speed to na těch stejnech gumách rozštípal v jízdě ve 14:30 na highsider, kterej chytl podruhý, tentokrát lehl

Výběr výfuku

13.10.2014 v 09:49 | Nahoru | #49
Ve 14 to polozil jeste typek s S1000RR hned v prvni zatacce po cilovce:) Ja jsem v tehle jizde zase vletel do jedne zatacky (myslim ze je skopce a pokud se nepletu tak tahle 49°12'7.340"N, 16°27'51.923"E), kterou nemam moc rad, dost rychleji nez bych v tu chvili chtel a tak jsem se bal pridat plyn(chyba) no a uz jsem zacinal citit jak to to predni kolo nedava, nastesti jsem se v posledni chvili probral pridal, koleno na zem a bylo ted nebo nikdy:), tentokrat to vyslo... az dojedu tyhle tak kupuji Pirellky Rosso Corsa nebo neco v tom smyslu, kazdej je chvali. v mem pripade mne tyhle gumy ale zatim taky nezradily

Naposledy editováno 13.10.2014 10:02:42

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

13.10.2014 v 18:58 | Nahoru | #50
Já po všech těch Metzelrkách M3, M5, Z8, obul minulej rok Dunlop Sportsmart Sportmax 2. Letos jsem je koupil zase, i když je v testech moc nechválej, jezdí se na nich parádně

Takhle se jezdí po silničkách v okolí Olmika, žádnej okruh





Když jsem koukal na ty Angely připadaly mi víc do cestovna

Nejlepší Pirellky jezdí stejně tomasNJ

Naposledy editováno 13.10.2014 19:22:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

13.10.2014 v 21:36 | Nahoru | #51

MilanTST píše: Já po všech těch Metzelrkách M3, M5, Z8, obul minulej rok Dunlop Sportsmart Sportmax 2. Letos jsem je koupil zase, i když je v testech moc nechválej, jezdí se na nich parádně

Takhle se jezdí po silničkách v okolí Olmika, žádnej okruh





Když jsem koukal na ty Angely připadaly mi víc do cestovna

Nejlepší Pirellky jezdí stejně tomasNJ





Milane, já už sem ve stádiu, gdy mám akorát dvě kritéria...

aby guma byla černá a kulatá

ps: praskliny už sem dojezdil všechny ted tam valím supercorsy s Dotem 06

edit:
ještě se ted směju jak si vzpomněl tu tantrickou masáž, co si nechal udělat tvuj kámoš
to jen k tomu vzájemnému omrkávání

Naposledy editováno 13.10.2014 21:39:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

13.10.2014 v 22:02 | Nahoru | #52
tomasNJ> jj taky se strašně chlámeme když si na to někdo vzpomene, asi to budeme muset taky zkusit



sory za zasírání vlákna

Naposledy editováno 13.10.2014 22:05:24

(reakce na) Výběr výfuku

14.10.2014 v 09:29 | Nahoru | #53
MilanTST> tantrická masáž..guma..vzájemné omrkávání..a konečně i výfuk..co? skalnímu fandovi motocyklové kratochvíle to dohromady určitě půjde dyť nic co je lidský nám nemůže být cizí, ne..?

Naposledy editováno 14.10.2014 09:30:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

14.10.2014 v 10:12 | Nahoru | #54
MilanTST> Tak takovej skill jeste nemam abych to takhle pekne sjel jinde nez na okruhu:)Sportsmarty jsem mel na Hornetovi a taky jsem s nima byl celkem spokojeny...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr výfuku

14.10.2014 v 10:45 | Nahoru | #55
jurcajosef_com> já to přezuju zase na Pirelli Diablo SuperCorsa V2 SP. cpát na to anděly je škoda. TST není žádný cenduro nebo obdobně odporná věc...

(reakce na) Výběr výfuku

14.10.2014 v 12:29 | Nahoru | #56

Jaryj píše: jurcajosef_com> já to přezuju zase na Pirelli Diablo SuperCorsa V2 SP. cpát na to anděly je škoda. TST není žádný cenduro nebo obdobně odporná věc...



no jo, tady ty andely na speedovi byly kdyz jsem to koupil(sam bych je nevybral), taky bych to videl na nejaky vyssi level az je dojedu, zase obcas jsem docela rovinkar, kdyz treba vyvezu mladou... tak asi jednosmesove SuperCorsa nebudou uplne to prave, na okruh se podivam parkrat do roka...videl bych to na Rosso Corsa:)

(reakce na) Výběr výfuku

14.10.2014 v 18:16 | Nahoru | #57
Jaryj> jasný vyzkoušet se má všechno, teda skoro

Já řešil gumy abych na nich najel aspoň 4000 km a to bych na superCorsách nedal
Myslím že ty Dunlopy vyhovujou přesně mým potřebám, supercorsa už je víc sportovně zaměřená, ale na okruhu bude určitě super

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

17.4.2015 v 14:22 | Nahoru | #58
Videl jsem tu na prodej asi pred rokem speeda s jednim vyfulek a peknyma zadnima stupackama - rozhodne to nebyly ty zahnuty originaly ale neco jinyho...z jiny moto pravdepodobne, kratky rovny, sik. Ma nekdo predstavu co by tam mohlo pasovat??

(reakce na) Výběr výfuku

15.5.2015 v 17:13 | Nahoru | #59
Kuboj> pasujou tam krásný rovný stupny z Daytony

1 reakcí na tento příspěvek Výběr výfuku

22.5.2015 v 12:42 | Nahoru | #60
Tak se vrátím zpět k tématu, možná spíš k tématům :)
Mám teď Speed R a budu taky nějak řešit výfuky. Vždy jsem byl pro variantu 3-1, ale už si nejsem tak úplně jist a to zejména v situaci, kdy chci nechat zadní stupačky pro sem-tam svezení našeho mladýho. Z tohoto pohledu vidím variantu 3-2 jako průchodnou, takže:

Varianta 3-2: ne Arrow (nejsou černé), čili mi to vychází na SC Project anebo Akrapy. U 3-2 zase může být trochu problém s náhradou toho držáku RZ nějakým aftermarketem, zvlášť u Akrapů, ale platí to asi i o SC ve variantě s OEM potrubím (ale dělají i variantu s vlastní Y portubím, pak nejsou koncovky tak vystrčené). Cena Akrapů je cca 30tis (doplnkynamoto.cz), cena SC cca 850EUR, coz uz se tem Akrapům nebezpečně blíží...Oba jsou homologované, což tak úplně neřeším, ale pokud budou, dobré











Varianta 3-1: Dole už by mohl být i Arrow, ale cena nesmysl; potom zase SC Project (to se mi celkem líbí). No a potom jsem se někde dočetl, že sedí slip-on z GSX-R 600/750 2011 model. Nemám to ověřené, ideálně najít někoho s aftermarket koncovkou a zkusit to. Tady by mě zajímal Akrapovič slip-on











Pokud varianta 3-1, potom by to chtělo pořešit ty stupačky spolujezdce - údajně sedí s malou úpravou z GSX-R 1000 do roku 2010.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist