Ne 2tunový choppery za 10milionů, ale jednoduše "smetí", které když se vyčistí, opraví, a přestaví do moderní líbivé formy bude designem a hlavně cenovkou spoustě lidem sedět víc, než nové po statisících vyráběné sériovky, které za jednu vyjížďku potakáte 3krát...
Mám na mysli motorky ze 70, 80 ale i 90 let... klidně i novější...
Cenu vraku kolem 30-50K podle toho co to bude....
Cenu po přestavbě si představuju kolem 150-250K podle náročnosti, dílů, a hlavně výsledného vzhledu daného stroje.
V Evropě je dost firem co se tímto zabývá a vesměs se mají dobře, uživí se a lidi to kupují...
Tudíž, koho hledám... Hledám někoho, kdo rozumí motorkám - motorům, elekronice, technické stránce, prostě nejlépe někoho, kdo se v motorkách hrabe od dětství.
Nebo někoho kdo má vlastní moto-servis a už ho to sere !
Já bych si vzal na starosti většinu počátečního kapitálu, design (na tom trvám) a řízení firmy, tudíž i veškerou administrativu, účetnictví a podobný kraviny...
Pokud se někdo najde, ozvěte se !
trnovsky.michaal@gmail.com
1 reakcí na tento příspěvek Přestavby a následný prodej - založení nové firmy
Ja mam treba dve stejny motorky, jednu origo stav s papirama... Druhou prestavenou....
assassin píše: Hellborn: jo s homologaci bude pruser, vetsina prestaveb sazi na to ze jsou to stare krapy u kterych vi malokdo jak vypadaly puvodne, tzn kdyz to neni neco extra radikalniho tak to prochazi jako by to bylo origo... Pujde udelat i individualni schvaleni prestavby - ale stoji to prachy a cas, u motorky na kseft absolutne nerentabilni.
Ja mam treba dve stejny motorky, jednu origo stav s papirama... Druhou prestavenou....
To si právě myslím. U auta jsem si nechával zapsat akorát kola, s brzdama, podvozkem (byť kvalitními) už byl problém a pokud se správně pamatuju,tak schválení "výzkumákem" vycházelo min. na 30tis. nebo tak nějak...