1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost Intrudera M1500
Sice mnohem težší, takže třeba parking je na prd, ale nejsi žádný párátko...
Jinak mám spíš jinej postřech. Všichni co si koupili M1500 za 2 měsíce začali brečet, že si nekoupili rovnou M18. Jednomu jsem koupi dokonce rozmlouval, nedal si říct, koupil M15 a pak půl roku brečel, že to nemůže prodat.
Takže za mě bych šel rovnou do M18 a budeš nadšenej z mašiny, která ti třeba vydrží léta a nebudeš přemýšlet nad M18...
Naposledy editováno 15.09.2014 10:41:08
V praxi, po odjetí cca 18000 km, si nemohu vynachválit. Oceňuji na něm taky to, že sekundárním převodem je ozubený řemen. Před zakoupením XVS 1300 jsem měl vůči tomuto převodu výhrady, které jsem ovšem získal (jako plky) na různých recenzích a hlavně diskuzích na fórech. Sekundár řemen - je to naprosto bezproblémová a absolutně bezúdržbová záležitost. Jednou za nějaký čas se podívám na napnutí a vizuálně zkontroluji celý řemen a toť vše.
Nejsem taky žádný drobeček (182 cm, 100 - 105 kg) a tato motorka poskytuje dostatečné pohodlí a výkon pro dva lidi.
Jde jen o to, co od motorky čekáš. Já jsem se před koupí rozhodoval a měl možnost otestovat i jiné značky různých výkonů (mezi nimi i VL 1500, která byla mojím favoritem a vlastně jsem pro ni jel ), nakonec jsem se na místě rozhodl pro XVS 1300, která nejvíce splňovala moje představy a požadavky, dovezl ji domů a vůbec nelituji.
A tobě doporučuju taky. Nechat si poradit je dobré, ale nedej na žádné radílky, kteří mají potřebu se, v mnoha případech, k těmto tématům vyjadřovat, kteří o tom však vědí velmi málo ne-li vůbec nic, ale na fóru "vědí všechno".
Zajeď někam, kde bude z čeho vybírat a kde ti umožní osedlat a projet, na co si ukážeš. Já jsem to vždy ke své spokojenosti řešil tady : www.khmoto.cz/ .
Ta správná motorka si sama řekne.
Tak hodně štěstí, kamaráde a dej nám vědět.
1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost Intrudera M1500
Dědoušku, omlouvám se, nechtěl jsem se Tě dotknout. Nechci žádnou mašinu kritizovat, zvlášť když jsem na ní nejel. Vycházím z toho, co píšou recenze (ti na ní doufám jeli ) a děkuji za Tvůj reálný pohled na věc a nesouhlas s kritikou.
Suchý asfalt a krátkou zimu všem!
J.
George_78 píše: Díky všem za cenné informace a vaše doporučení.
Dědoušku, omlouvám se, nechtěl jsem se Tě dotknout. Nechci žádnou mašinu kritizovat, zvlášť když jsem na ní nejel. Vycházím z toho, co píšou recenze (ti na ní doufám jeli ) a děkuji za Tvůj reálný pohled na věc a nesouhlas s kritikou.
Suchý asfalt a krátkou zimu všem!
J.
No a já se zase omlouvám za to, že to třeba vyznělo tak, že se mne tvůj příspěvek dotknul. Tak to kamaráde, vůbec ne. Je dobré (a potřeba), než do něčeho praštíš, se zajímat. A to byl právě smysl mojí reakce. Měj se fajn a vyber tak, aby jsi byl co nejdéle spokojený.
1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost Intrudera M1500
Ve výsledku pak třeba při jízdě do kopce v obci (50km/h) je buď trojka podtočená a škube, nebo je třeba podřazovat na vytočenou dvojku. Obdobná sitace je i v rychlosti 90km/h na pětku/čtyřku. A při jízdě po rovině se zmíněné nedostatky projeví poměrně váhavým pružným zrychlením.
Motor sám o sobě je na svůj objem a kategorii celkem OK, ale buď měl výrobce udělat kvalty kratší, a nebo, pokud už trval na posledním stupni jako rychloběžném, použít šestistupňovou převodovku.
Ale abych jen nekritizoval, podvozek XVS mi přišel bezproblémově ovladatelný (ač jsem sám zvyklý na lehčí motorku) a umožňuje velmi dynamické projíždění zatáček, aniž by při tom nějak trpělo pohodlí. S Kawasaki 1500 nemám žádnou zkušenost, tak nemohu porovnat.
JohnnyS08 píše: Já se naopak řadím mezi ty, kteří mají k motoru a zpřevodování XVS 1300 výhrady. Skombinovat pouze pětistupňovou převodovku, která má dlouhý kvalty (pětka je řešena jako overdrive) s relativně slabým motorem, co se navíc vyznačuje nedobrým průběhem momentu mezi 2-3.000 otáčkami, mi nepřijde jako nejšťastnější nápad.
Ve výsledku pak třeba při jízdě do kopce v obci (50km/h) je buď trojka podtočená a škube, nebo je třeba podřazovat na vytočenou dvojku. Obdobná sitace je i v rychlosti 90km/h na pětku/čtyřku. A při jízdě po rovině se zmíněné nedostatky projeví poměrně váhavým pružným zrychlením.
Motor sám o sobě je na svůj objem a kategorii celkem OK, ale buď měl výrobce udělat kvalty kratší, a nebo, pokud už trval na posledním stupni jako rychloběžném, použít šestistupňovou převodovku.
Ale abych jen nekritizoval, podvozek XVS mi přišel bezproblémově ovladatelný (ač jsem sám zvyklý na lehčí motorku) a umožňuje velmi dynamické projíždění zatáček, aniž by při tom nějak trpělo pohodlí. S Kawasaki 1500 nemám žádnou zkušenost, tak nemohu porovnat.
OK. Ale stejně skvělá. Už jen proto, že je moje a v současné době zatím poslední. Tudíž - skvělá a nejlepší. Ostatně jako u většiny z nás ta naše aktuální.
1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost Intrudera M1500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost Intrudera M1500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Doplnky Suzuki M 1500 Suzuki M1500 Intruder | skullrider | 14 | 22.8.2020 v 21:03 SINNERR |
koncovky Miller Suzuki M1500 Intruder | Mywall | 0 | 6.8.2019 v 16:17 Mywall |
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... | HrnčířKraus | 33 | 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01 |
Cruiser pro pořádného chlapa Suzuki VS 800 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Suz... | gregorien | 11 | 11.7.2017 v 18:55 Kalanis |
Krovka Suzuki M1500 Intruder | SINNERR | 1 | 23.6.2017 v 17:38 wáca |