Jak asi všichni tuší, nebo ví, všechny Blaty od r.v. 2010 mající zapalování nechvalně známé české značky Vape, mají neustálé, opakující se problémy se zapalováním a volnoběžkami. Blansko o tomto problému, který je znám nejméně již 4 roky, ví a stále není schopno tento problém vyřešit jednou provždy! Není to chyba jenom Blata motorek, ale i samotné firmy Vape, která i přes neustálé stížnosti, není schopna vyřešit tyto problémy a tvrdí, že chyba je někde jinde. I kdyby pravda byla někde uprostřed, majitele Blata strojů to nezajímá - chtějí jezdit!
Bohužel i já jsem majitelem Blatovek se zapalováním Vape, takže jsem se setkal již se všemi "výhodami" těchto zápalek. Když si k tomu připočtete, že máme doma 2 Blaty, problémů je 2x tolik.
Nemáme čas a nejsme tak šikovní, proto servis necháváme na našem "dvorním" servismanovi Petru Špůrovi. Ten byl již otráven neustálými chybami zapalování, zničenými volnoběžkami atd. Jednoduše řečeno se nas*al a pokusil se vymyslet řešení jednou provždy!
Forum zakládám, kdy máme nové zapalování, které by mělo zázračně vyřešit problémy jednou pro vždy. Vše je v rámci testování, a tak nechci dělat ukvapené závěry. Proto prosím sledujte toto vlákno, kam budu přispívat informacemi o novém řešení.
Naposledy editováno 05.03.2016 15:41:26
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběžky a zapalování na strojích Blata
S tou civkou je to zajimavy, ze nejde pouzit stavajici. Ale mozne to je. Co jsem tak zkoumal, tak pres ni je reseny asi chcipani a pripadne i vypnuti od stojanku, protoze do stavajiciho zapalka co jsem tak koukal signaly nejdou.
Pokud mate od Blaty schema eletriky (nemam) a zejmena tu mapu predstihu, tak je to super.
Ja osobne bych do toho sel...
Naposledy editováno 15.09.2014 12:21:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběžky a zapalování na strojích Blata
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)