globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Bandit 1200
 
9.9.2014 v 20:46
Zdravím chtěl bych se zeptat a doufám že zde najdu někoho, kdo mi dokáže pomoci. Váhám s výběrem Bandita 1200 nebo 1200S. Jaké jsou zásadní rozdíly, který typ je na co lepší? Je "S-ko" lepší na cestování díky většímu krytí předního plexi? Jízdní vlastnosti atd... Dlouho jsem hledal motorku, na které bych se cítil dobře při sezení, nemusel jsem se nijak hrbit atd.. a to při mé výšce 197cm velice cením. Na první pohled a pocit velice fajn, avšak ještě jsem se nestihl projet, takže nemůžu říct... Jaké jsou rozdíly u roku výroby 2000 -2004?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem D.P.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

15.9.2014 v 20:08 | Nahoru | #1
mariano> Soráč, ale kdo leze na motorku, tak předpokládám ví, jak se přidává plyn. A poprvé za poměrně dost let slyším, že je bandit 12 nevhodná pro začátečníky. Má sice skoro dvojnásobný krouťák oproti 6, ale to je spíše výhoda řekl bych. Jasně, že jsou lepší lehčí a slabší motorky na prvotní vyježdění, ale pokud jde někdo rovnou k opravdu velké motorce a nebojí se jeho váhy, tak bandit 12 je svou ovladatelností ideální volba. Můj názor samozřejmě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

15.9.2014 v 22:19 | Nahoru | #2

Ajs_Petr píše: mariano> Soráč, ale kdo leze na motorku, tak předpokládám ví, jak se přidává plyn. A poprvé za poměrně dost let slyším, že je bandit 12 nevhodná pro začátečníky. Má sice skoro dvojnásobný krouťák oproti 6, ale to je spíše výhoda řekl bych. Jasně, že jsou lepší lehčí a slabší motorky na prvotní vyježdění, ale pokud jde někdo rovnou k opravdu velké motorce a nebojí se jeho váhy, tak bandit 12 je svou ovladatelností ideální volba. Můj názor samozřejmě.



promiň, že jsem se narodil, víckrát už to neudělám
možná jsem totální antitalent a možná jen kryptofašista...jezdí se mi líp na motorce s menším výkonem a měním (respektive jsem měnil, teď už jsem vyklidněný a jezdím relativně pomalu) až když dokážu dát v zatáčce plnej se stupačkou na zemi někde v horním spektru otáček.
b6 mi přestávalo stačit dřív na podvozek (předek 2x předělávaný), než na motor (i když jsem chápal, že takhle bych ten motor brzy utahal).

zákeřností velkého krouťáku je, když si na hrbolech nechtěně přidáš nebo ti to ujede na méně přilnavém povrchu. za hezkého počasí na kvalitních silnicích na relativní rovině bych si troufnul i na nového v-maxe nebo diavel...za deště bych rychle hledal v manuálnu palivové mapy "pro sraby"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist