globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svítí kontrolka FI
1.9.2014 v 19:26
Zdárec,po delší jízdě se mi občas rosvítí po nastartování FI kontrolka a po vypnutí motoru a znovu nahození zhasne o je klid.Nemuže to být jen nějaký špatný kontakt co jsem se tu už dočetl,nebo je to náznak toho,že je něco v háji?Díky za radu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Svítí kontrolka FI

19.7.2018 v 09:05 | Nahoru | #31
snimac polohy kliky je u alternatoru. rotor ma zveenku vycnelky ktere snimac "pocita" .... mas v elektrice nejakej silenej bastl. pokud diagnostika hlasi rele pumpy, je tam neco spatne. je potreba to opravit. rekl bych ze start rele maji i tls i tlr stejne, tzn opet se v tom nekdo vrtal... to pak tezko radit. ze by odeslo tolik snimacu najednou se mi nezda. jednotka umi detekovat v podstate jen zkrat/preruseny obvod. ty snimace maji spolecnou "snimacovou" kostru (je jina nez kostra ramu, je to referencni "-" z jednotky a pak maji spolecne napajeni "+5V" opet z jednotky, pokud nefunguje vetsi mnozstvi snimacu, je mozne ze jsou na spolecne vetvi, to chce si vzit schema a merit. pokud bude komplet elektroinstalace promerena a OK a bude to hlasit errory, tak je problem v jednotce.

v servisnim manuale je vse, kde jsou snimace, jak je promerit, schema atd....
https://www.motorkar...=Suzuki%20TL%201000R

Naposledy editováno 19.07.2018 09:06:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svítí kontrolka FI

19.7.2018 v 09:12 | Nahoru | #32

assassin píše: snimac polohy kliky je u alternatoru. rotor ma zveenku vycnelky ktere snimac "pocita" .... mas v elektrice nejakej silenej bastl. pokud diagnostika hlasi rele pumpy, je tam neco spatne. je potreba to opravit. rekl bych ze start rele maji i tls i tlr stejne, tzn opet se v tom nekdo vrtal... to pak tezko radit. ze by odeslo tolik snimacu najednou se mi nezda. jednotka umi detekovat v podstate jen zkrat/preruseny obvod. ty snimace maji spolecnou "snimacovou" kostru (je jina nez kostra ramu, je to referencni "-" z jednotky a pak maji spolecne napajeni "+5V" opet z jednotky, pokud nefunguje vetsi mnozstvi snimacu, je mozne ze jsou na spolecne vetvi, to chce si vzit schema a merit. pokud bude komplet elektroinstalace promerena a OK a bude to hlasit errory, tak je problem v jednotce.

v servisnim manuale je vse, kde jsou snimace, jak je promerit, schema atd....
https://www.motorkar...20TL%201000R [/quote]

Tak dík. Idem to premerať resp. dať premerať a už pomaly hledať na portáli inzerce CDI pre istotu.

(reakce na) Svítí kontrolka FI

19.7.2018 v 17:12 | Nahoru | #33

Ra100racing píše: Tak dík. Idem to premerať resp. dať premerať a už pomaly hledať na portáli inzerce CDI pre istotu.



Ešta ak môžem sa opýtať, že či ten snímač polohy kľuky je jeden ako u starších japoncoch alebo sú dva a to na každý valec zvlášť? Znovu som ju naštartoval ale len na jeden predný valec ide tak preto sa pýtam, či je ten snímač iba jeden lebo ak je KO tak by nešiel ani predný valec. No a po behu motora znovu signalizuje c-41 a po odpojení premosťovacieho káblika tak znovu FI. Čo sa týka toho prekostrenia v spektrálnom-referenčnom a vnútorom systéme CDI tak podľa všetkého je CDI kaputt.

Svítí kontrolka FI

21.7.2018 v 15:12 | Nahoru | #34
Zdar pánové. Takže som tu objavil na Inzerci CDI z r.98 a ja mám 99. Chcem sa opýtať čo to môžem skombinovať. Všetko sedí čo sa týka čísiel akurát jedno písmenko v druhej číselnej svorke ....FB.. a ja mám ...FE... tak to akurát nieje zhodné.

Svítí kontrolka FI

15.10.2018 v 15:54 | Nahoru | #35
Může mi někdo poradit přestalo mi dobíjení baterky na tl1000s/97, rugulator je asi rok napojen naprimo tak nevím začalo to dělat až teď a občas svítila kontrolka paliva, chybí diagnostika neukazuje (c00). Možná skrtat nebo regulátor odešel? Jde to zjistit obyčejným bambusackym multimetrem?

Svítí kontrolka FI

16.10.2018 v 00:48 | Nahoru | #36

Svítí kontrolka FI

21.2.2019 v 08:05 | Nahoru | #37
Zdravím vás. Takže som vymenil aj hlavnú vetvu káblovania(konečne som zohnal presnú pre môj model), aj regulátor dobíjania, indukčnú cievku aj s káblom so začistením koncoviek-vstupov, no a stále zadný valec nejde -hodí len jednu iskru na začiatku štartu a to je všetko. Jediné čo som nemenil a neriešil je snímač polohy kľuky. Môže to byť príčinou?? Všetko mám napojené na pôvodnej CDI. Motor ide naštartovať, chytí na predný valec, autodiagnostika občas aj ukáže chybu 12 ale tá potom vymizne, FI bliká stále. Tak sa chcem poradiť či musím ešte rozobrať stator-rotor a hľadať chybu aj tam . Ďakujem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist