globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Start roztlačením
 
1.9.2014 v 19:00
môžem pita naštartovať roztlačením??
zlomil som nakopávatko

Naposledy editováno 01.09.2014 19:01:24

1 reakcí na tento příspěvek Start roztlačením

1.9.2014 v 19:04 | Nahoru | #1
jo

Start roztlačením

1.9.2014 v 19:09 | Nahoru | #2
nakopávátko

2 reakcí na tento příspěvek Start roztlačením

1.9.2014 v 19:31 | Nahoru | #3
bacha ať tím roztlačením nezlomíš taky tlačítko

Naposledy editováno 01.09.2014 19:32:04

(reakce na) Start roztlačením

1.9.2014 v 22:39 | Nahoru | #4
seikos> Roztlačítko

(reakce na) Start roztlačením

2.9.2014 v 14:48 | Nahoru | #5

seikos píše: bacha ať tím roztlačením nezlomíš taky tlačítko

super vtipnééééééé

(reakce na) Start roztlačením

2.9.2014 v 14:49 | Nahoru | #6

c.j. píše: jo

ok dik

Start roztlačením

8.9.2014 v 11:35 | Nahoru | #7
když se mi nechce roztláčím normálně na zahradě to pustím z kopca a ledu

3 reakcí na tento příspěvek Start roztlačením

16.10.2014 v 19:27 | Nahoru | #8
Po tobě bych ten motor pak chtěl :D ještě jsem neviděl 4t roztlačovat :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start roztlačením

16.10.2014 v 19:32 | Nahoru | #9

MaraV40 píše: Po tobě bych ten motor pak chtěl :D ještě jsem neviděl 4t roztlačovat :D



tak to si toho nevidel jeste hodne...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start roztlačením

17.10.2014 v 01:16 | Nahoru | #10

MaraV40 píše: Po tobě bych ten motor pak chtěl :D ještě jsem neviděl 4t roztlačovat :D


Kdybys viděl mě jak sem roztláčel litrové dvouvál z kopce,měl bys co vykládat u piva....no teda z kopce to jelo samo,ale do kopce se tlačil asi 4x než sem našel "správné"kvalt
Člověk by nevěřil,kolik poloh se dá vystřídát při šťuchání motorky do kopce

Naposledy editováno 17.10.2014 01:23:05

(reakce na) Start roztlačením

17.10.2014 v 06:03 | Nahoru | #11
COMATIK> To znám z XT600Z, tlačil sem ji do kopce třikrát, než sem na to přišel. Bylo to trapné... Do čtyřválu přitom stačí jenom trochu drcnout.

Start roztlačením

17.10.2014 v 07:54 | Nahoru | #12
Fuj, keď to čítam, hneď mám kŕče v nožičkách, ja bývam totiž na kopci, ale keď to nechytí .Ten kopec, kde bývam volám štartovací kopec a najhoršie je , že pod kopcom je krčma.

1 reakcí na tento příspěvek Start roztlačením

17.10.2014 v 08:37 | Nahoru | #13
viděl jsem, jak jednou roztláčeli Varadero, plně naložený, museli na to seděl dva týpci, aby se komprese překonala, byl to zajímavý pohled

(reakce na) Start roztlačením

17.10.2014 v 09:18 | Nahoru | #14

MaraV40 píše: Po tobě bych ten motor pak chtěl :D ještě jsem neviděl 4t roztlačovat :D



Můžeš mi prosím objasnit jak se roztlačením motor poškodí?

Jediným rozdílem proti startpáce, nebo startéru je to, že je roztáčecí síla přenášena přes převodovku, která při jízdě stejně přenáší na zadní kolo a po odstavení plynu i z kola do motoru mnohem vyšší namáhání.

Edit:
Roztláčení se nedoporučuje jen u motorů vybavených rozvodovým řemenem, kde hrozí (spíš teoreticky) přeskočení o zub. POkud se nepustí spojka ve vysoké rychlosti a rychle, můžeš jej roztlačovat v pohodě, opět se roztočení motoru neliší od startéru.
Další mýtus je zákaz roztlačování motorů s katalyzátorem, kde hrozí dostání benzínu do katu a následné shoření. Aby se dostal benzín z válce až do katu, musel by jsi to táhnout alespoň 50 - 100m. Normální žduchnutí na pár metrech tomu nic neudělá.

Naposledy editováno 17.10.2014 09:26:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start roztlačením

17.10.2014 v 09:29 | Nahoru | #15

JardelT píše: viděl jsem, jak jednou roztláčeli Varadero, plně naložený, museli na to seděl dva týpci, aby se komprese překonala, byl to zajímavý pohled



Pro překonání vyšší komprese stačí použít vyšší rychlostní stupeň.

(reakce na) Start roztlačením

17.10.2014 v 10:06 | Nahoru | #16

fidlimydli píše: Pro překonání vyšší komprese stačí použít vyšší rychlostní stupeň.



to oni zkoušeli, jenže to bylo v kempu, kopec nikde v dáli, zkoušeli 3 i 4 a na tuhle rychlost se sice zadní kolo točilo, ale nechtělo to chytnout, pak tam hodily za dva, zadní kolo se bloklo, proto tam musel sednout druhý týpek a pak už to chytlo

1 reakcí na tento příspěvek Start roztlačením

17.10.2014 v 18:37 | Nahoru | #17
fidlimydli: Já přesně důvody neznám, proč neroztlačovat 4t, ale kluk co mi servisuje moto mi řekl že pak tu motorku mužu poslat z kopce. mě by tohle u svý ani nenapadlo teda

(reakce na) Start roztlačením

17.10.2014 v 18:38 | Nahoru | #18
Rauly> člověk se pořád učí

Start roztlačením

18.10.2014 v 08:32 | Nahoru | #19
Tak, tak ja keď púšťam dole brehom starú GS 750 a začne motorom šklbať tak cítim ako rozvoďák za 40 e dostáva rany od kľuky, chlpy sa mi ježia, motorka keby mala nohy, alebo nakopávatko tak mám celú riť modrú, ako ma nakope. Pitovy by to nemalo ublížiť, ale radšej kúp tú štartovaciu páku, alias nakopávatko. Je to frajerskejšie kopnúť do páky, zavariť sa nedá? Bacha pri varení odmontovať,nezvárať na motorke, poškodíš elektriku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start roztlačením

18.10.2014 v 08:54 | Nahoru | #20

MaraV40 píše: fidlimydli: Já přesně důvody neznám, proč neroztlačovat 4t, ale kluk co mi servisuje moto mi řekl že pak tu motorku mužu poslat z kopce. mě by tohle u svý ani nenapadlo teda



Tak si to nech zdůvodnit, moc by mne to zajímalo.

Co pak takové závodní motorky, které nemají starter ani nakopávačku a startují se na válcích, což je ekvivalent roztlačení?

(reakce na) Start roztlačením

18.10.2014 v 13:10 | Nahoru | #21
fidlimydli> Nechám a pak povim

1 reakcí na tento příspěvek Start roztlačením

18.10.2014 v 22:45 | Nahoru | #22
Pri štartovaní na válcoch, alebo keď štartujú skutre na pretekoch uťahovačkou, alebo vŕtačkou tak to má vyššie otáčky ako pri spúšťaní dole brehom. Niektoré moderné motorky majú asi už napínaky hydrualické a také štartovanie na štartovacom kopci by spôsobilo preskočenie rozvodu. Tak je napr riešený motor u HTP, tá nesmie ani stáť na kopci bez ručnej brzdy. Taktiež sa nesmie točiť motor naopak, lebo nemá aretáciu rozvodových kolies na vačke rozvod sa nastavuje aretáciou vačky a kľuky, to istá majú aj motory Rotax, niektoré. Pri rázoch do vačkového hriadeľa sa môže povoliť koleso rozvodu.

(reakce na) Start roztlačením

19.10.2014 v 10:34 | Nahoru | #23

krokoš píše: Pri štartovaní na válcoch, alebo keď štartujú skutre na pretekoch uťahovačkou, alebo vŕtačkou tak to má vyššie otáčky ako pri spúšťaní dole brehom. Niektoré moderné motorky majú asi už napínaky hydrualické a také štartovanie na štartovacom kopci by spôsobilo preskočenie rozvodu. Tak je napr riešený motor u HTP, tá nesmie ani stáť na kopci bez ručnej brzdy. Taktiež sa nesmie točiť motor naopak, lebo nemá aretáciu rozvodových kolies na vačke rozvod sa nastavuje aretáciou vačky a kľuky, to istá majú aj motory Rotax, niektoré. Pri rázoch do vačkového hriadeľa sa môže povoliť koleso rozvodu.



Pracoval jsem v servisu 10let, dělal X rozvodů a nic z toho jsem neviděl. Z řemenu spíš orveš zuby, než by přeskočil a to musí být už hodně jetý. Startovat můžeš jakkoliv, na vnější síle nezáleží, jde jen o to, aby jsi motor neroztočil rázově.

Nechápu, proč by jsi nemohl stát na kopci bez ruční brzdy. Auto nejede, protože staticky nemá na to, aby utrhlo písty a pootočilo motorem.(do určitého sklonu samozřejmě) Nejvyšší tření je na pístech, vačka má naprosto minimální odpor. Stání v kopci bez ručky se nedoporučuje jen s auty, které mají dvouhmotou spojku jako například některé TDI oktávky, protože je ten mechanismus stále pod tlakem. U normální spojky to je jedno.

Start roztlačením

19.10.2014 v 17:16 | Nahoru | #24
No fidlimidli, vývoj ide dopredu a terajšia móda u áut je montovať takzvané bezúdržbové rozvody reťazové, tiež som pracoval v autoservise Peugeot a v tých časoch mali retiazky len Lady a Škody 120. Skús ísť na fóra majiteľov HTP, to nešťastie s retiazkami postihlo aj majiteľov TSI, dokonca preskočia aj u Kií. To, že Ty si niečo nevidel, tak to neznamená, že to neexistuje. Ja som to videl, aj robil, aj nastavoval. Normálne aretuješ kľukovku s prípravkom voči bloku, vačku tak isto prípravkom voči hlave. Ozubené koliesko nemá žiadne rysky montuješ ho hocijak, nemá ani perko. poloha vačky a kľuky je zaistená prípravkami. Šponovák reťaze je napínaný hydraulicky. U terajších motorov dochádza bežne k preskočeniu rozvodov z dôvodov zlej funkcie napínakov hlavne u 12 ventil HTP. A teraz si predstav, čo to urobí s rozvodom, ktorý nie je zaistený s perkom pri opačnom chode vačky. To sa stane, keď stojíš na behu so zaradenou 2, alebo 3. Matica sa povolí, tá čo drží rozvodové koliesko a motor je v riti. Tem istý trend aretácie vačkoviek majú aj európsky výrobcovia motocyklov, je to lacnejšie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist