2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava přívěsného vozíku pro převoz moto
Zdravím vespolek,
moc pěkné udělátko od Piwella. Něco takového chci pořídit pro převoz skůtra (180 kg, 2130 mm)
Přečetl jsem to tady od shora dolů a prosím ještě o jednu informaci.
Je lepší motorku, poté co se takto pěkně uchytí předním kolem, kurtovat když stojí na hlavním stojanu ? Přijde mě na stojanu stabilnější.
Nebo je bezpečnější aby na stojanu nestála a víc se stáhla kurtama (tlumiče přeci jenom trochu povolí oproti stojanu).
A pak ještě jeden dotaz začínajícího skůtraře (záměrně nepíšu motorkáře....). Přívěsný vozík Agados, o kterém se zde často mluví, nemá listová pera. Nemůže to být na škodu převážené motorce ?
Díky za Vaše reakce, Tom Tahoe
Naposledy editováno 03.01.2015 18:15:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava přívěsného vozíku pro převoz moto
TomTahoe píše: Piwell>
Zdravím vespolek,
moc pěkné udělátko od Piwella. Něco takového chci pořídit pro převoz skůtra (180 kg, 2130 mm)
Přečetl jsem to tady od shora dolů a prosím ještě o jednu informaci.
Je lepší motorku, poté co se takto pěkně uchytí předním kolem, kurtovat když stojí na hlavním stojanu ? Přijde mě na stojanu stabilnější.
Nebo je bezpečnější aby na stojanu nestála a víc se stáhla kurtama (tlumiče přeci jenom trochu povolí oproti stojanu).
A pak ještě jeden dotaz začínajícího skůtraře (záměrně nepíšu motorkáře....). Přívěsný vozík Agados, o kterém se zde často mluví, nemá listová pera. Nemůže to být na škodu převážené motorce ?
Díky za Vaše reakce, Tom Tahoe
Hele: Ať si to každej vozí jak chce, ale - sice nevozim motorky na vozíku zrovna každej tejden, ale za ta léta už jsem vezl opravdu mnohokrát. A za sebe říkám, že na stojánku (ať centrálu nebo hlavním) je to blbost. Motorku prostě rovně a kurty. Základ je předek na každou stranu a dopředu, zadek taky na každou stranu a zase dozadu. Motorka je tažená do všech stran a nemá kam "utéct". Přední kolo zapřený o čelo vozíku (buď v tomto stojanu nebo na vyztužení a rozložení tlaku na čelo před přední kolo trámek či fošínku. Motorka se utažením kurt zmačkne v pérech a tlumičích a nehorzí jí vůbec nic.
Často vidím jak to lidi vozí na stojánku, ve vozejku úhlopříčně - blbost. Motorka pak není rovnoměrně "utažená" k vozejku, pod stojanem je podlaha vozíku extrémně namáhána, stojánek jí pak "rve" opačným směrem.
TomTahoe píše: Piwell>
Zdravím vespolek,
moc pěkné udělátko od Piwella. Něco takového chci pořídit pro převoz skůtra (180 kg, 2130 mm)
Přečetl jsem to tady od shora dolů a prosím ještě o jednu informaci.
Je lepší motorku, poté co se takto pěkně uchytí předním kolem, kurtovat když stojí na hlavním stojanu ? Přijde mě na stojanu stabilnější.
Nebo je bezpečnější aby na stojanu nestála a víc se stáhla kurtama (tlumiče přeci jenom trochu povolí oproti stojanu).
A pak ještě jeden dotaz začínajícího skůtraře (záměrně nepíšu motorkáře....). Přívěsný vozík Agados, o kterém se zde často mluví, nemá listová pera. Nemůže to být na škodu převážené motorce ?
Díky za Vaše reakce, Tom Tahoe
Přes stojan nikdy, kamarad mechanik, ted jeden stojan nedavno daval dokupy. Vymlatil se na vozejku, kdyz o nej byla motorka oprena. A fak uz nedrzel ani na silnici...
Mne se to nelibi ani pres ty riditka...
Naposledy editováno 01.11.2015 18:27:52