1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
miguel323 píše: Ten muj srac to zas stihnul trikrat....
mě zase hlásí ... odesílám... A nic. Podle mě je to nějaký problém na serveru, než u tebe1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
seikos píše: mě zase hlásí ... odesílám... A nic. Podle mě je to nějaký problém na serveru, než u tebe
taky mi to blbne, stačí refresh stránky když to dlouho píše odesílám
DRN. píše: taky mi to blbne, stačí refresh stránky když to dlouho píše odesílám
Refresh asi ne - to naopak znovu odešle příkaz a právě proto je tu pak příspěvek víckrát. Spíš, než na serveru, to možná bude problém někde v prohlížeči, nebo v komunikaci, jelikož když se to stane mně, tak se také jen začne "točit kolečko", stránka se nijak nemění, ale když přejedu na jinou stránku (třeba hlavní stránku fóra) a pak přejedu zpět do tématu, příspěvek už tam normálně je. Přitom předtím se to tváří, že se celá operace zasekla hned na počátku odesílání a příspěvek tak vůbec neodešel na server.
Jinak k tématu - zda motor naskočí, nebo nenaskočí, s hladinou oleje nijak nesouvisí a hladinu nesnižuj, naopak hlídej, aby byla na maximu, motor je na to dost cimprlich a jak za jízdy blikne kontrolka mazání, je už zpravidla pozdě. Napadá mě, jestli funguje podtlakové otevírání kohoutu a palivová cesta se tak s kohoutem a nádrží vůbec otevírá. Když s benzinem z flašky přímo do karbců motor běží a s kompletní cestou paliva nejde. Jinak spíš bude chyba v seřízení karbců.
Také by mohla být příčina ve "školácké chybě", kdy se po demontáží a montáži nádrže (kdy se odpojovaly hadice) zapomene znovu otevřít horní (zespodu nádrže umístěný) kohout. Pak pochopitelně benzin nepoteče vůbec.
Naposledy editováno 31.08.2014 20:22:22
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
Naposledy editováno 31.08.2014 20:29:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Kdyby se závada projevovala vyloženě od hladiny oleje, tak mě napadá jedině, že by byla už horší baterka a neměla by sílu utočit starter a ještě dát potřebné napětí pro svíčky. Ubráním oleje, kor pod kritickou mez, kdy by se zavzdušnila zubovka, už tato nemusí mít takový odpor otáčení a tím i celý motor klade menší odpor starteru. Motor s tak malým množstvím oleje by se ale pochopitelně vůbec startovat neměl. Spíš ale nakonec bude chyba jinde.
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
Kdyby se závada projevovala vyloženě od hladiny oleje, tak mě napadá jedině, že by byla už horší baterka a neměla by sílu utočit starter a ještě dát potřebné napětí pro svíčky. Ubráním oleje, kor pod kritickou mez, kdy by se zavzdušnila zubovka, už tato nemusí mít takový odpor otáčení a tím i celý motor klade menší odpor starteru
Tomu snad ani sám nevěříš ne? Kór když údajně jen o něco sníží hladinu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
není nalitý olej tak to nastartuje
Podle mě to jelo napřed trošku na sucho a to nalití přišlo asi už pozdě co?Nedokážu si představit proč by zkoušel upustit olej?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Naposledy editováno 02.09.2014 17:50:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Neutrál svítí? Co zkusit startovat se zmačklou spojkou... Takhle od kompu těžký radit
Co se startování týče, tak starším ročníkům stačí, aby byl zařazen neutrál, nebo držena spojka a jde zapalování i starter, u novějších (stříbrný motor, větší nádrž, jiné podsedlové plasty) už je třeba držet spojku bez ohledu na neutrál, jinak starter nejde zapnout. Ale kontrolka neutrálu by napovědět mohla - už si nepamatuju, jak přesně spínač neutrálu u GS500 vypadá, ale asi nepůjde úplně vyloučit, že by jej za určitých okolností mohlo nějak ovlivnit, zda bude, nebo nebude ponořen v oleji. Ale jestli před startem kontrolka svítí, tak spínač funguje, jak má a v elektrice pak těžko může být krpa. Leda by se ještě olej dostal na vybavovací cívky, ale mezi karterem a jejich komůrkou je gufero, jenže i kdyby to bylo vadné, tak je nesmysl, aby při správné úrovni byla hladina oleje nad osou kliky. A snímače jsou prosté cívky a protikus na klice je kovový "palec" a olej by zdaleka neměl změnit permeabilitu vzduchové mezery tak, aby cívky přestaly dávat dostatečně silné pulsy. A kor, když údajně jiskry na svíčkách jsou pořád - takže to i závadu vybavovacích cívek vylučuje. Celé je to docela záhada - trefné pojmenování vlákna.
1 reakcí na tento příspěvek záhadné startování
Pánové(případně dámy) podržte se...záhada vyřešena a to člověkem jenž s motorkami nemá nic společného-je slaboproudař. Chyba byla v tlakové snímači oleje!Byl upalený,zkorodovaný či co já vím..a v okamžiku kdy se na něj dostal olej sepnul se velký odpor jenž sice baterii umožnil otáčet startérem i jiskření svíček mimo kompresi válců,ale právě při kompresi už byl odpor tak velký,že svíčky neházely jiskru vůbec či nedostatečnou! A na tuhle závadu nepřišli ani frajeři ze servisu Suzuki-i když na jejich omluvu,koho z nás by to napadlo! Už to,že jsem snižoval hladinu je nestardantní postup--jenže to byl jediný krok mezi nouzovým protočením motoru po vyčištění a kompletaci.
Zkrátka a dobře...někdy je to prkotina která člověku pořádně zamotá mozkové závity.
KAŽDOPÁDNĚ VŠEM MOC A MOC DĚKUJI!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záhadné startování
Opravdu tomu moc nerozumím a nejsem si jistý zda to popisuji dobře...každopádně se čidlo vyměnilo a motorka startuje a jezdí!Dnes jsem ji projížděl!
Pokud to nebylo jen čidlem pak musela byt chyba někde na jeho vedení..protože po výměně a dolití oleje normálně motorka naskočila.
DĚKUJI VŠEM ZA RADY A OMLOUVÁM SE POKUD JE TOTO VLÁKNO ZMATENÉ,ALE NEJSEM SPISOVATEL A ANI ELEKTROTECHNIK--POPSAL JSEM TO CO BYLO A JE!