globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava výfuku
29.8.2014 v 23:02
Čau. Je možno na yamaha xvs 950 A. vyndat z výfuku nějakou část za účelem změny zvuku ? Pokud možno bez následných problémů s motorem ? Dík za rady.

úprava výfuku

30.8.2014 v 13:42 | Nahoru | #1
Je to možné, ta část se jmenuje celý výfuk, který si vyndáš a koupíš si tam pořádný ladák

1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku

30.8.2014 v 15:11 | Nahoru | #2
Upravovat origo je blbost ! Lepsi posetrit na ladak. Nestoji to za ty problemy na technicky atd ale pokud jo chces teda delat blbost tak rozebrat vytrhat vsechny prepazky a slozit bez prepazek a mas lepsi zvuk... No ja osobne bych to nedelal... Ladak koupis za par korun do 5000 mas koncovku jak víno :)

úprava výfuku

30.8.2014 v 16:44 | Nahoru | #3
A když tam hodím ladak,je potřeba něco postelovat na motoru? Nebo to nechat tak jak je to od výrobce?

2 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku

30.8.2014 v 17:11 | Nahoru | #4
A má tady někdo nějaký tip ,kde koupit ladak za rozumný prachy? Dle vlastních zkušeností? Dik

(reakce na) úprava výfuku

30.8.2014 v 18:25 | Nahoru | #5

dallen píše: A má tady někdo nějaký tip ,kde koupit ladak za rozumný prachy? Dle vlastních zkušeností? Dik


Ahoj kamaráde. Pokud dáš jen koncovku, lambda bude zachovaná (s tou nic dělat nebudeš), tak nemusíš s tím dál nic jiného dělat, tedy ani upravovat palivovou cestu. Taky doporučuju dát raději laďák (nebo místo jednoho dva) a origo si nechat pro případ, že by v budoucnu nastaly "krušnější chvíle ". Tak jsem to řešil já na svojí XVS 1300 ( u Iron moto Staré Město u U.H.) a pohoda. Kluci jsou tam kouzelníci. Dokonce motor teď jde výrazně lépa od nižších otáček, spotřeba se nezměnila. Ovšem pochybuju silně, že do 5.000 Kč (jak tu někdo píše) to zvládneš. Když ano, tak blahobřeji. Ovšem raději bych šel do něčeho lehce kvalitnějšího, než se potom tlouct do hlavinky, že mám vypálené výfuky. Pouvažuj a teprve jednej.

Naposledy editováno 30.08.2014 18:31:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku

30.8.2014 v 21:55 | Nahoru | #6

Patrik622 píše: Upravovat origo je blbost ! Lepsi posetrit na ladak. Nestoji to za ty problemy na technicky atd ale pokud jo chces teda delat blbost tak rozebrat vytrhat vsechny prepazky a slozit bez prepazek a mas lepsi zvuk... No ja osobne bych to nedelal... Ladak koupis za par korun do 5000 mas koncovku jak víno :)


Mas pravdu... ladák je lepší volba. Akorát do 5000? Moje Cobry staly neco přes 20 tis.

Naposledy editováno 30.08.2014 21:56:13

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku

30.8.2014 v 22:27 | Nahoru | #7
italšrot> jasne me akrap stal taky 24 000 ale ladenou koncovku jetou si myslim sezene do 5000 nebo ne ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 07:13 | Nahoru | #8

Patrik622 píše: italšrot> jasne me akrap stal taky 24 000 ale ladenou koncovku jetou si myslim sezene do 5000 nebo ne ?


Patriku, na choppera či cruisera - určitě novou, za cenu, jak uvádíš, nesežene. Snad něco, co se bude blýskat měsíc a potom to začně žloutnout, hnědnout, fialovět a já nevím co všechno ještě. Ano, takové jsem viděl na inzerci. Ale to by sis tam přece nedal. Moje řešení bylo ....... dohodnul jsem termín s Flekem v Iron moto, přistavil motku a odvezl s nádhernými nerezovými laufy, které vyrobili kluci přímo na míru a podle mojich představ a požadavků. To vše za cca 11.000 Kč (protože byly dva) v případě, že bych chtěl jeden, tak cenová nabídka byla kolem 9.000 Kč. Znovu opakuji - zvuk parádní, vzhled špičkový, výkon a krouťák lepší než s origo výfukem. A hlavně to, že jsem si vzhled, příp. tvar, určil sám. Pokud bych chtěl, tak k tomu, za menší doplatek, dostanu ještě tlumítka, s možností kdykoliv snadno namontovat. Takže tak, ogaři.
A tady uvedu ještě odkaz, ať je moje informace úplná. www.iron-moto.cz/

Naposledy editováno 31.08.2014 07:41:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 07:15 | Nahoru | #9
[Omlouvám se všem. Nevím co se stalo, ale při jednom odkliknutí textu mojeho příspěvku jsem následně s hrůzou zjistil, že příspěvek byl vložen čtyřikrát. Jak to napravit nevím, tak jsem to řešil editací.

Naposledy editováno 31.08.2014 07:39:54

(reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 07:16 | Nahoru | #10
[

Naposledy editováno 31.08.2014 07:36:34

(reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 07:17 | Nahoru | #11
[

Naposledy editováno 31.08.2014 07:35:53

(reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 08:29 | Nahoru | #12

dědoušek píše: [Omlouvám se všem. Nevím co se stalo, ale při jednom odkliknutí textu mojeho příspěvku jsem následně s hrůzou zjistil, že příspěvek byl vložen čtyřikrát. Jak to napravit nevím, tak jsem to řešil editací.


Nic se neděje... 4x dobrá odpověď se počítá.

(reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 09:09 | Nahoru | #13
dědoušek> psal jsem JETOU ;)

(reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 09:10 | Nahoru | #14
dědoušek> psal jsem JETOU ;)

úprava výfuku

31.8.2014 v 18:27 | Nahoru | #15
Z 99% nic dalšího kromě namontování výfuků ladit nemusíš ani na motoru ani jinde. Výrobci většinou "milionkrát" zkoušejí daný typ výfuku na konkrétní motorky, než to pustí na trh, tak že toho se bát nemusíš. Když si koupíš koncovky, což je taky řešení, tak tam se už vůbec nic neřeší. Já to osobně řešil taky koncovkami, protože moje velikost výfuků se mi líbila, ale ani VH, Cobra atd.neměli v takové šířce, jakou jsem chtěl. Nakonec jsem koupil od Buyak.sk, jsou včetně db killerů na imbus a jsem spokojenej. Cenově to stojí skoro jako celý výfuk od Cobry, ale má tu tloušťku co jsem potřeboval. Vzhled a zvuk LUXUS!! Nevím jestli kupovat nějaký jetý výfuk, nevíš jak bude vypadat až se zahřeje, jak píší kluci výše, začne to modrat a hnědnout atd.tak tam bych byl asi opatrný. Otázka je i na kolik by ti použitý výfuk vyhovoval, ale já myslím, že je lepší přišetřit a jít do nového a přesně toho co si vybereš, než do toho co se někomu nehodí.

Naposledy editováno 31.08.2014 18:28:01

úprava výfuku

31.8.2014 v 19:30 | Nahoru | #16

1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku

31.8.2014 v 19:52 | Nahoru | #17
Dík moc za rady a praktické informace. Nějak se budu muset rozhodnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku

31.8.2014 v 20:09 | Nahoru | #18
dallen> Hlavně nekupuj no name! Vsaď na kvalitní a vyzkoušené značky. A příště kup litr a víc. Podlitry u chopperu nebrat.

úprava výfuku

1.9.2014 v 06:14 | Nahoru | #19
Bylo to z důvodu finanční situace asi jako u mnohých jiných zde. Ale přijde čas a půdu výš .

(reakce na) úprava výfuku

1.9.2014 v 09:05 | Nahoru | #20
italšrot> Je to věc názoru a i tady platí "Něco za něco"

1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku

1.9.2014 v 11:51 | Nahoru | #21
Už jsem se bál, že se nikdo neozve kvůli obsahu, ale varianta "podlitr" tady funguje spolehlivě. On se ptá na výfuk a ty mu tady vysvětluješ obsah. Kdy už si konečně uvědomíte, že ne každý si musí něco kompenzovat obsahem motorky

(reakce na) úprava výfuku

1.9.2014 v 18:35 | Nahoru | #22

Premac píše: Už jsem se bál, že se nikdo neozve kvůli obsahu, ale varianta "podlitr" tady funguje spolehlivě. On se ptá na výfuk a ty mu tady vysvětluješ obsah. Kdy už si konečně uvědomíte, že ne každý si musí něco kompenzovat obsahem motorky


Chytlavý a přitom si plete obsah s objemem. OBSAH -můj milý pošetilý příteli- je plošná míra, tou sotva změříš ZDVIHOVÝ OBJEM.
Mimochodem.... litr u V2 je minimum... to ví přece každý... no ni?!

Naposledy editováno 01.09.2014 18:38:43

úprava výfuku

3.9.2014 v 18:52 | Nahoru | #23

Chytlavý a přitom si plete obsah s objemem. OBSAH -můj milý pošetilý příteli- je plošná míra, tou sotva změříš ZDVIHOVÝ OBJEM.
Mimochodem.... litr u V2 je minimum... to ví přece každý... no ni?!



Tak rozhodně jsem chytlavý na bláboly jak podlitr a nadlitr. Co se týká objemu a obsahu, máš pravdu, myslím, ale že to tady každý pochopil i bez tvé kantorské přednášky S pošetilým přítele bych si nebyl tak jistý, protože to, že spolu sdílíme společný web, neznamená, že se můžeme řadit jako přátelé. Každopádně abych se vrátil k podlitru a nad litru....nedochází ti třeba, že někdo sedne na motorku poprvé ve 40 letech a ten pod litr, který ty tak zavrhuješ mu bohatě vystačí! Stačí mu aby se vyjezdil a po třech letech šel výš...Mám kamaráda, který si nechal vymlejt hlavu právě těma nadlitrovýma kecama a když mu přišla s USA Honda VTX 1300, tak se jí bál naložit na káru, jaký z ní měl respekt ( váha, motor jak kráva atd.). A myslím, že když na ní teď jezdí cca čtvrt roku, tak jí využívá jen na 60%, protože si uvědomil, že se přecenil!! A proto mě serou tyhle rady! Já mám 900 Vulcana, taky půjdu s další motkou výš, ale chtělo si to osahat a na to ti podlitr bohatě stačí! Nemluvím už o tom, že všichni tyhle rádoby nadlitaři pak jezděj na čínských skútrech, ale u klávesnice jsou nejsilnější. Tím nemyslím konkrétně tebe, nevím co máš za motku a asi se to nikdy nedozvím, každopádně určitě nadlitra

(reakce na) úprava výfuku

2.3.2016 v 11:42 | Nahoru | #24
hledej na netu firma CREPTUS

úprava výfuku

2.3.2016 v 12:11 | Nahoru | #25
Zdravím vespolek. Premac mi mluví z duše. Nějak jsem zatím nepřišel na to, proč bych měl chtít "jít vejš" s objemem. Možná mi to tady někdo vysvětlí (vytmaví), ale z mého pohledu ať si každý jezdí na tom, co mu vyhovuje (ideálně na tom, na co stačí).

1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku

2.3.2016 v 20:33 | Nahoru | #26
http://www.miller-cu...0-street-line-l.html

Posílám odkaz na antikoro koncovku, výhodou je certifikace pro evropu, je to ale za dost peněz. Možná nás donutí mít Éčka i na trenkách.

úprava výfuku

7.3.2016 v 11:11 | Nahoru | #27
Tak uběhlo pár měsíců, můj Vulcan už jezdí s někým jiným, mám teď XV 1900 a kupoval jsem také homologovaný laďák od Millera viz odkaz v příspěvku nahoře. Mohu to opravdu doporučit, jak komunikace s prodejcem, tak výfuk jako takový,´. Má tlumící vložku, kterou tedy nepoužívám a zvuk je úplně vyladěný, protože jakmile přejedete nad 90 km/hod. tak výfuk se dostane do zvukové hladiny, která je naprosto snesitelná i na dlouhé cesty. Největší "rachot" dělá v běžném provozu, což je při jízdě po Praze výhodou, ale pořád je to rozumné. Dostaneš k němu i kartičku s certifikačním číslem pro případnou kontrolu. cena je vyšší, ale to díky tomu, že to má homologaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku

26.6.2016 v 10:29 | Nahoru | #28
Mamlo> dobry odkaz, myslel jsem na ladaky, ale tohle je pěkný a co se týče homologace jasna volba... A podle fotek jsou ty koncovky pěkný i na motorce... Dík za odkaz..

(reakce na) úprava výfuku

26.6.2016 v 19:25 | Nahoru | #29
kukal> já ho mám na Yamaha stryker, vše ok, stk v únoru bez problémů.

(reakce na) úprava výfuku

17.11.2016 v 06:21 | Nahoru | #30
Tak nakonec jsem skončil u laďáků od cobry a nemá to chybu, origo vyfuk - vzhled i zvuk je proti nim obrovská bída, ale zůstane na půdě kvůli stk. Doufám ale, že to nebudu muset měnit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 Včera v 11:56 Monty_78
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Motocykl z USA s tachometrem pouze ... Yamaha XVS 950A Midnight Star Versysák__ 25 1.9.2023 v 11:00 b0b4n
Pohon řemenem Yamaha XVS 950A Midnight Star Janyk 12 20.8.2023 v 08:41 Strider
laděný vyfuk Yamaha XVS 950A Midnight Star Ivar.Novis 2 27.7.2023 v 11:00 1100Virago


TOPlist