globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
23.8.2014 v 22:36
Zdravím,
pořád jsem váhal nad motorkou, nakonec se ukázal největší problém rodina, která souhlasí pouze s moto s obsahem 125ccm(Mám řidičák do 35kw), prý se na tom vyjezdím a bude mi to stačit. Samozřejmě jsem tu načetl spoustu témat, vím že mi to stačit po nějaké době nebude, ale zásadní otázka: myslíte si, že má smysl(pomůžemi do budoucna), když teď koupím 125 (cbr,mito,aprilia) a za rok to prodám a koupím něco jiného - 600ccm ? Osobně si myslím, že když utáhnu jakékoliv moto na 25kw tak krom "stejné rychlosti - 130 vs 120" získám větší komfort a půjde na tom jezdit ve dvou, krom toho jí budu moct odškrtit a vydrží mi déle, jedinné co hraje do karet 125 je cena a hmotnost okolo 120-140kg. Díky za postřehy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm

26.8.2014 v 20:21 | Nahoru | #1
stassek> užší gumy nejsou nevýhoda ale důvod proč.
protože aby se naučil na silnější motorce tak si koupí přehnaně slabší která se bude ovládat úplně jinak aby se to na silnější zase odnaučoval.
dává to smysl? samozřejmě že ne
malá motorka je o moc lehčí, má jinej podvozek, jiný gumy a taky vlastně úplně jiný rozměry takže technika jízdy bude diametrálně odlišná

(reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm

27.8.2014 v 06:31 | Nahoru | #2

memphis.unv píše: stassek> užší gumy nejsou nevýhoda ale důvod proč.
protože aby se naučil na silnější motorce tak si koupí přehnaně slabší která se bude ovládat úplně jinak aby se to na silnější zase odnaučoval.
dává to smysl? samozřejmě že ne
malá motorka je o moc lehčí, má jinej podvozek, jiný gumy a taky vlastně úplně jiný rozměry takže technika jízdy bude diametrálně odlišná



řekl bych že SV má 110 a 160 vzadu, Mito má 110 a 150. Většina tady doporučovaných 500 má užší pneu, hroší rám i podvozek. Nevím z čeho usuzuješ že se na něm jezdí jinak (hůř)?

Naposledy editováno 27.08.2014 06:33:01

(reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm

27.8.2014 v 08:55 | Nahoru | #3
memphis.unv> podle mě limitující veličiny jsou váha a výkon. Méně těžká motorka mu dovolí lépe se naučit jezdit, protože dovolí korigovat chybu jinak než pádem, výkon dostatečný na běžný provoz (tj. řekněme 25-35kW) ho uchrání od zbytečných hajsajdrů. Užší gumy, lepší manévrovatelnost (a na ten výkon bohatě stačí). Ale souhlasím, že výkonově by se měl dívat na stroje od 20kW.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist