globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm
23.8.2014 v 22:36
Zdravím,
pořád jsem váhal nad motorkou, nakonec se ukázal největší problém rodina, která souhlasí pouze s moto s obsahem 125ccm(Mám řidičák do 35kw), prý se na tom vyjezdím a bude mi to stačit. Samozřejmě jsem tu načetl spoustu témat, vím že mi to stačit po nějaké době nebude, ale zásadní otázka: myslíte si, že má smysl(pomůžemi do budoucna), když teď koupím 125 (cbr,mito,aprilia) a za rok to prodám a koupím něco jiného - 600ccm ? Osobně si myslím, že když utáhnu jakékoliv moto na 25kw tak krom "stejné rychlosti - 130 vs 120" získám větší komfort a půjde na tom jezdit ve dvou, krom toho jí budu moct odškrtit a vydrží mi déle, jedinné co hraje do karet 125 je cena a hmotnost okolo 120-140kg. Díky za postřehy

1 reakcí na tento příspěvek Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm

25.8.2014 v 11:31 | Nahoru | #1
ahoj, být tebou, tak vybírám mezi 250 a 500cm, NAHÁČ, 4t. Proč, to zjistíš velmi záhy: 2t - jako nezkušený jezdec máš podstatně vyšší pravděpodobnost, že koupíš vrak, nebo že z toho nevhodnou jízdou vrak uděláš (nemusíš se nutně vybourat), + častější opravy (neřkuli GO). Naháč - na to, aby ses opravdu naučil stroj opravdu dobře ovládat, s ním potřebuješ dělat různé "hovadinky" (nemyslím tím hned jízdu po zadním, ale třeba rychlý slalom na parkovišti, nebo začáčení "na hraně" apod.). Věř, že naháč se při lehkém sklouznutí daleko lépe dává dohromady než kapota, protože se s ním obyčejně nic nestane - kapotu máš na trsátka a oprava není úplně levná věc (o nové se ani nebavím, to jsou desetitisíce). A hlavně - nebudeš se bát s tím dělat "vylomeniny", což je snad vůbec nejdůležitější.
Já bych volil z nekapotovaných pětistovek Kawasaki ER-5, protože je to v dané kategorii co do poměru cena-výkon asi nejlepší stroj a ještě ti zbyde dost peněz na vybavení (na helmu, oblečení, základní vybavení počítej 20-30tis.)
Z 250-400 bych bral malého Duka od KTM, ale ten bude asi stát ranec, protože to je relativně nový stroj.
Každopádně přeju hodně zdaru

edit: fakt doporučuju zapřemýšlet o výhodách naháče, věř mi, že vím, o čem mluvím. Ducati jsou krásný stroje, ale možná bych začal něčím méně komplikovaným. Váha stoje a průběh výkonu motoru jsou faktory, které neradno podceňovat. Navíc pokud seškrtíš větší stroj, který na to není stavěný, na 25kW, tak si moc legrace taky neužiješ

Naposledy editováno 25.08.2014 11:47:59

(reakce na) Skupina A2 - 125ccm x 650 ccm

25.8.2014 v 12:07 | Nahoru | #2
stassek> Ahoj, nevím jestli jsi četl vlákno, každopádně není problém vybrat motorku, ale spíš to ukecat tam nahoře :) Jinak Er5 byla jedna z motorek co bych "zkousl", ač je neskutečně nepěkná. Jinak ta ducna má 180kg, Er5 má 179kg. Jinak Er5 i SS bych musel škrtit, akorát ta Er5 budu trochu živější po seškrcení na 35kw. Ale každopádně díky, popřemýšlím o tom. Jinak ty 250 jsou cenově trochu jinde, protože jsou nový, škoda. Díky jěště jednou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist