pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: co mate porad s tou pevnosti, ja mam napocitano ze i blba nerez A2-70 (2x M8, klasika axialni trmeny) i pri souciniteli treni spoje 0,15 (a to je fakt hodne malo) zvladnou pres 1g (konkretne 2680N) brzdnou silu.. jasne ze mate o neco tezsi motorky, mozna i sebe, ale i tak to urcite driv nevezme guma nez by se utrhl trmen..
A menis srouby po kazdym povoleni? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: A menis srouby po kazdym povoleni? :)
Tam je moment kolik, nula nula prd, to se nenatáhne...