pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Semi jsou o polovic míň nasycená směs destiček kovem, tudíž šetrnější ke kotoučům, brzdný účinek nevím. Galfer asi dobrý, nikdy jsem je nejel, ale dle zkušeností jinejch nebudou špatný... Já bych zkusil AP Racing...
Takže polo-organika? A zastaví mě to? APčka jsou snad jen sintr a dost žerou kotouče. Když už sintr tak ebc hh. Dost mě mrzí, že jsem podlehl brembo masírce, za asi 10t km tři desítky z kotouče fuč... Ty vibrace nevím jestli s tím souvisí... Každopádně doufám že za tu raketu co to bude stát se to aspoň vyřeší