globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.10.2017 v 23:36 | Nahoru | #1
..tak jsem rozlustil tu tuhost, seriova NC30 ma fakt 140Nmm (sem se nasral, zmeril a prepocital si pruzinu), HRC 90Nmm (podle HRC parttlistu), a lisi se uhlem kosti prepakovani.. coz je zase dalsi (pro me) nepochopitelnej tah hondy (tj. proc nekam davat seriove zbytecne tuzsi/tezsi hur vyrobitelnou pruzinu ? kdyz je to navic jeste horsi??) ale zas mam duvod udelat to pak komplet + stavitelny,... kdo si hraje nezlobi, zejo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

25.10.2017 v 05:08 | Nahoru | #2
kerut> fungovani japonskyho inzenyra. Kdyz jednou neco fungovalo, je pro ne hrozne tezky to zmenit i kdyz jsou poznatky uz prokazatelne jinde. Proto jsou taky japonci s inovacema vzdycky pozadu, viz elektronika a dobre fungujici podvozek ve srovnani s evropou.

Tu tuhost bych tipnul na jizdu ve dvou. Seriovka musi zvladnout dva lidi, kdezto hrc si mohlo dovolit tlumeni navrzeny bliz idealu pro jednoho.

Naposledy editováno 25.10.2017 05:08:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist