pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
zx6r,zx9r 1998-99: 330mm
gsxr600K3 : 325mm
gsxrsrad600: 350mm
zx6r 2004: 340mm
zx9r 2001: 345mm
pak tady je už pouze goldwing :D
Naposledy editováno 22.10.2017 21:18:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
na 400greybike nekteri delali konverzi na tlumic z CBR600RR ale ja nad hornim cepem nemam misto = pouzdro na baterku, Al, nejtovany, tery jsem jednak delal a druhak bych pak stejne nemel kam dat baterku ...nadobka dolu paralelne s tlumicem by zase sla dolu do kyvky,.. zluty tlumice z ducati s nadobkou "kolmo na pero" kterejch je plnej ebay jsou zas moc dlouhy, to by trcelo skrz zadni gumu.. externi nadobku s hadici jako tam je uplne nechci.. a ty z R6 jsou taky docela casto k mani za susnej peniz a pokud to bude rozmerove pouzitelny, zatim asi favorit c.1 (i kdyz z yamahy na hondu.. nojo no ja vim.. ) ..ta cisla 295-305mm jsem nasel na www diskusi v nejaky radoby "holotabulce" v textu, takze cert vi kdo to kde a kdy meril no
vono zatim to neni "uplne akutni", jak dodelam predek tak to musim hlavne uz konecne prihlasit.. ..ale vzhledem k tomu ze puvodni central je zralej na repasi a ta bude stat beztak skoro tolik co tlumic z druhy ruky, ...navic nema nastaveni komprese, ehm.. tak koukam, koukam cim ho nahradit,...
Assassin> snad vystruznikem ne ?