pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 20.10.2017 12:05:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: assassin> to vim už sem dělal redukce na třmeny z 954RR pro moji zx9r a nic lehkého... dneska to ještě změřím a doufám, že osy šroubů třmenu zx10r budou kopírovat dosedací plochu pro starý třmen (6ti pístek tokico) ale moc tomu nevěřím. Jinak dělící rovinu těch radiálů můžu brát i jako reálný střed třmenu a kotouče? (vycházím z principu formy na odlévání)
ta rovina asi bude sedet s delickou... ale ja naposledy mel radialni trmeny c ruce pred 2rokama a muze to byt kus o kusu jinak. kdyztak ti s tim muzu pomoc, vytisknu ti to z plastu, na tom se to dobre overi, nez kdyz to nechas rovnou vyfrezovat a o milimetr to nesedi a 2 tis v haji :)