pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jo a ještě by mě zajímalo,jestli jde v Ignitechu nastavit ten odpor cívky.
Naposledy editováno 19.10.2017 12:03:59
Jasek píše: Měl bych dotaz na elektrovzdělaný....chci si koupit na závoďáka nový zapalovací cívky a mám dilema. Uvádějí u nich různé hodnoty....konkrétně 0,3 0,6 1,5 a 3 Ohm. Co jsem tak vysledoval podle těch jejich tabulek tak ty 3ky píšou k HD a 0,6 a1,5 k Triumfům. Moje velmi chabé znalosti mě vedou k závěru,že tyhle hodnoty by měli určovat jak rychle jsou schopný se cívky znovu nabudit a poslat jiskru...a nebo se pletu Mohl by mi někdo vysvětlit princip a rozdíl....jak pro malé děti,dík
Jo a ještě by mě zajímalo,jestli jde v Ignitechu nastavit ten odpor cívky.
Odpor si tam nenastavis,ale buzeni ano.Ja mam buzeni bezne na patou rano
Naposledy editováno 19.10.2017 12:16:40