globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.9.2017 v 17:30 | Nahoru | #1
Tak jsem dal KN-ko filtr, DB-killery G.P.R. a zlepšení citelné, jen do doby, než se Xtra potvora rozhodla sešrotovat a vyplivnout ty DB- killery ven To jako GPR nezmákli, takový šlupičky plechy, to Rapťa vyflusnul jak malinu

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.9.2017 v 10:50 | Nahoru | #2

strakon píše: Tak jsem dal KN-ko filtr, DB-killery G.P.R. a zlepšení citelné, jen do doby, než se Xtra potvora rozhodla sešrotovat a vyplivnout ty DB- killery ven To jako GPR nezmákli, takový šlupičky plechy, to Rapťa vyflusnul jak malinu



Hele tohle je asi typický pro italy nebo nevím! Na Yamaze jsem měl titanový Akrapoviče, každá tlumivka chycená ŠESTI imbusy. Vypadalo to hezky a vyndání/zandání by zvládla i chudokrevná malomocná dívenka s čerstvě udělanými nehty. Uchycení tlumivek naprosto pevné a spolehlivé.

Na Corsaru byly Termignoni plus minus za stejnou cenu, jenže v nerezu. Tlumivka uchycená jediným imbusem jenom přes plech a matičku. Dodáno to bylo s heftnutou matičkou a při povolování se samozřejmě střihnul šroub a kus ho zůstal v matce. Takže stále nešla tlumivka vyndat, následovalo odvrtání a pak další etapa boje, protože tlumivka i bez zajištění držela v koncovce. No musel jsem si vyrobit přípravek z tlustého drátu na konci s háčkem, pak složitá práce s kladivem a spousta vztekání. Druhá roura to samý! No a na technickou zase zpátky a taky se muselo použít kladivo, dost velká síla, nákup nových šroubů a matiček ve Fabory a stejně ten buchar jednou tlumivkou lomcoval sem a tam. Takže nakonec jsem ještě sháněl svářečku, abych to zase heftnul. A i tak tam byla vůle a tlumivka rezonovala.
Asi to dělal stejnej konstruktér jako traktor Lakatoš a já nadával jak Luboš !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist