pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 12.07.2017 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dakarista> Ten to má nějaký celý rozmrdaný Ok, utáhnu to na doraz a pak 7,5 ot. zpátky povolím a uvidím Nemám ten návod v češtině, tak tomu pochvu rozumím Ale je mi to divný, když jsem to dal přeložit, tak to píše: Standardní nastavení: otočným ukazatelem ve směru hodinových ručiček +7,5 otáčky z plně uzavřené polohy Ale když to dotáhnu na doraz, tak to budu povolovat a bude to proti směru hodinových ručiček tady je ten manuál, kdybyste mi ta to někdo mrknul, byl bych moc rád www.motorkari.cz/downloader.php
Hele, manuál k VTR SP2 taky uvádí, že otáčíš proti směru hod.ručiček k dorazu a potom otáčíš po směru hod ručiček o určité otáčky. Tedy ne z utažené, ale z povolené polohy.
Ale, když už se s tím budeš dělat, tak bych to rovnou nastavil na svoji váhu. Chce to pomocníka. Povolit vidli k dorazu, na bočáku vyvěsit do vzduchu přední kolo a změřit na kluzáku délku zdvihu. To je výchozí stav. Postavit moto lehce na obě kola a znovu změřit, o kolik cm/= %/ poklesla. Pak si na ni sednout s nohama na stupačkách a opět změřit. Toto měření už ti ukáže, o kolik % poklesla. Když to bude o víc, jak 30 %, utáhnout vidli o 2 otáčky a takhle postupovat, až se dostaneš na těch 30 %. Až to máš hotový, zaměříš se na nastavení odskoku. Určitě to štelování tam máš taky.
To samý zopakuješ se zadním centrálem.